Gå til innhold

"Jævla sosialist"

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle du være en jævla sosialist kun fordi du ikke bryr deg om politikk eller ville stemt FrP? 

Anonymkode: 228e1...b9a

Jeg tror personen bryr seg mer om labels enn innhold. 

FrP er for mange som å gå med hvite sokker langt trukket opp og svarte sandaler. 

Den mest nerdete trenden ever, men den er faktisk praktisk, hvis man skal være litt snill mot brukerne av denne trenden.

Det er liksom FrP-følelsen det gir som er fælt, ikke innholdet. 

Vet ikke hvorfor men jeg fikk assosiasjoner til trang treningsbukse.

praktisk, ser teit ut, men av en eller annen grunn har folk gjort det om til en norm.

Inkludert at beina ofte er ikke-pene å se på. 

Altså ... det finnes ikke logikk bak kritikk har jeg funnet ut, ikke fra venstresiden.

jeg tenker at kvinner med treningsbukse uten å trene stemmer SV, for det er så typisk deres tankegang.

«jeg får lov, men ikke du»

Selvopptatt til tusen kroner. 

Anonymkode: cd658...3f7

AnonymBruker
Skrevet

Siv Jensen hadde kick off på valgkampen, med oppfordring til sine partifeller. Det gikk noe sånt som:

«Meningsmålinger er meningsmålinger, men valg er valg. I morgen starter valgkampen, så la oss gå ut å knuse disse jævla sosialistene.»

Anonymkode: 413f7...085

Gjest Solkremen
Skrevet

Har ikke endra fb-bilde, men tror alle på min fb uansett vet at jeg er en jævla sosialist :) Blir dog ikke så lett krenket da. I alle fall ikke av mennesker som Siv Jensen. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Veni, vidi, vici skrev:

Nå forstår jeg virkelig ikke hva dette har med saken vi diskuterer. Hva AP gjør for å beskytte sine egne har da ingen vesentlighet? 

Men ja, retorikken før 22. juli var grusom til tider.. Jeg gikk på ungdomskolen da jeg gikk innom en bod for FRP midt i byen jeg bor i.. Og da fikk jeg litt sjokk.. Læreren min sa at det ikke var overraskende at det var akkurat FRP, og at slik som de drev på så kom de ikke til å komme i regjering noen gang.. Han tok desverre feil. 

Men nå håper jeg på et knallvalg neste stortingsvalg hvor FRP eventuelt blir vraket. 

Hadde læreren til mine barn sagt noe sånn hadde jeg lagt inn en klage på vedkommende. Lærere har ikke noe med å påvirke barna i den ene eller andre retningen politisk. Lærere skal være politisk nøytrale og fortelle og lære bort på en objektiv måte. 

Anonymkode: 4be8f...034

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde læreren til mine barn sagt noe sånn hadde jeg lagt inn en klage på vedkommende. Lærere har ikke noe med å påvirke barna i den ene eller andre retningen politisk. Lærere skal være politisk nøytrale og fortelle og lære bort på en objektiv måte. 

Åå.. du skulle bare visst. Det antas 2/3 av norske journalister stemmer rødt, men jeg tror tallene for samfunnsfaglærere er enda verre.

Anonymkode: 3df7e...597

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Åå.. du skulle bare visst. Det antas 2/3 av norske journalister stemmer rødt, men jeg tror tallene for samfunnsfaglærere er enda verre.

"Det antas" = "Dette er noe jeg får finner på".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, Wiskola said:

Altså, jeg er selv på venstresiden politisk sett, men helt ærlig.. Dette er en kampanje brukt av venstresiden for å spille offer. Det er patetisk. Selv skjønner jeg at Jensen var litt uheldig med språkbruken, men det er null poeng i å late som om venstresiden spiller noe renere politisk sett. Dette er, beklageligvis, et forsøk fra mine meningsfeller på å sitte på sin høye hest. Det er flaut å være vitne til.

Synes du virkelig at det er flaut, noe sier meg at du lyver innledningsvis her. 

Anonymkode: 95270...b31

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det heter "enda høyere". 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er klar over det. Hittil har ikke ungene fortalt noe som jeg har reagert på at de har lært på skolen. Annet enn at Donald Trump er en ond rasist. Det har jeg rettet opp i og backet opp med fakta. 

Og at vi er superonde som forsøpler planeten de skal arve. At 90% av plasten i havet kommer fra Asia og Afrika ble ikke nevnt med et ord da, men jeg har rettet opp i det også.

AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg bedre venner. Å støtte den mest ondskapsfulle ideologien gjennom historien med over 100 millioner liv på samvittigheten kan ikke skyldes på uvitenhet. Det er rett og slett ondskapsfullt.

Anonymkode: 81c7c...908

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Det antas" = "Dette er noe jeg får finner på".

Nei, dette er liksom allmennkunnskap.

AnonymBruker
Skrevet

Det heter "enda høyere". 

enda høyere*

vipps. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes du virkelig at det er flaut, noe sier meg at du lyver innledningsvis her. 

Kanskje du må prompe litt, da.

Gjest Veni, vidi, vici
Skrevet (endret)
På 6.5.2019 den 9.48, AnonymBruker skrev:

Nja, jeg er helt uenig. Synes lærere skal kunne være krtisk til partier på lik linje med alle andre. Nå spurte jeg han om hans personlige mening, og på den tiden var jeg alt sosialist. 

Endret av Veni, vidi, vici
Skrevet
18 minutter siden, Veni, vidi, vici skrev:

Nja, jeg er helt uenig. Synes lærere skal kunne være krtisk til partier på lik linje med alle andre. Nå spurte jeg han om hans personlige mening, og på den tiden var jeg alt sosialist. 

En lærer skal aldri påvirke elevene med sine politiske meninger. Uprofesjonelt .

Gjest Veni, vidi, vici
Skrevet (endret)
5 timer siden, Husholdning1 skrev:

En lærer skal aldri påvirke elevene med sine politiske meninger. Uprofesjonelt .

Han påvirket meg aldri. 

Er egentlig bare komisk at du ville påstått noe slikt. 

Han var en ganske god lærer, og var i grunnen aldri partiak, men akkurat når det kom til den episoden så var det rett av han å kommentere etter min mening. 

Endret av Veni, vidi, vici
Skrevet
5 timer siden, Veni, vidi, vici skrev:

Han påvirket meg aldri. 

Er egentlig bare komisk at du ville påstått noe slikt. 

Han var en ganske god lærer, og var i grunnen aldri partiak, men akkurat når det kom til den episoden så var det rett av han å kommentere etter min mening. 

Du ble kanskje ikke påvirket av ham. Det er ikke det samme som at han kom med nøytrale, ikke-påvirkende uttalelser.

Gjest Veni, vidi, vici
Skrevet
4 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Du ble kanskje ikke påvirket av ham. Det er ikke det samme som at han kom med nøytrale, ikke-påvirkende uttalelser.

Ingen er nøytral til enhver tid. Lærere kan absolutt være nøytrale og jeg mener da han kom med åpenbare fakta når han sa at det ikke var et eneste annet parti som ville gjort noe slikt i en valgkamp som det FRP gorde. Og det stemmer.. Det FRP prøvde på var jo å bruke samme type taktikk som de gjør borti statene og du ser jo hvor illle det går der. Men heldigvis har vi ikke slke bizzare eksempler å vise til i dagens klima og det er jeg glad for, men "jævla sosialister" er like ille etter min mening. Det er jo litt komisk at du kommenterer på hva en lærer av meg sa og ikke hva Siv Jensen sa her. Hun skaper overhode ikke et godt debattklima og skaper en stor sak ut av et idiotisk utspill. 

Skrevet (endret)
18 minutter siden, Veni, vidi, vici skrev:

Ingen er nøytral til enhver tid. Lærere kan absolutt være nøytrale og jeg mener da han kom med åpenbare fakta når han sa at det ikke var et eneste annet parti som ville gjort noe slikt i en valgkamp som det FRP gorde. Og det stemmer.. Det FRP prøvde på var jo å bruke samme type taktikk som de gjør borti statene og du ser jo hvor illle det går der. Men heldigvis har vi ikke slke bizzare eksempler å vise til i dagens klima og det er jeg glad for, men "jævla sosialister" er like ille etter min mening. Det er jo litt komisk at du kommenterer på hva en lærer av meg sa og ikke hva Siv Jensen sa her. Hun skaper overhode ikke et godt debattklima og skaper en stor sak ut av et idiotisk utspill. 

Dette er ikke nøytralt. Det er oppsigelsesgrunn.

Jeg har kommentert utsagnet til Siv Jensen.

Endret av Husholdning1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...