Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #21 Skrevet 25. april 2005 Jeg trodde alle Ikea-butikkene hadde barnepassordning? Men det er kanskje ikke alle likevel? Da går det jo an å rope opp foreldre på høyttaleren når barna er lei. Jeg benyttet meg av det et par ganger selv da det var aktuelt, det gikk fint i en tjue minutters tid... Det er barnepass på IKEA, en time for barn mellom en viss alder. Men hvis man har tenkt å la barna være der i lang tid må man tydeligvis slenge dem fra seg i kinoen, som IKKE er under voksen tilsyn. (Dessuten må man registrere seg i ballrommet, og det er vel ikke alle foreldre som er interessert i det...)
tingeling Skrevet 25. april 2005 #22 Skrevet 25. april 2005 Husker når jeg jobbet i lekebutikk og hørte foreldre si: "gå og lek i lekebutikken mens mamma kjøper mat" :evil: kan ikke si jeg var meget fornøyd da... heller ikke når foreldrene sa (med smørblid stemme mens ungene turnet i hyllene): nå må du være snill ellers blir damen sint.... tingeling
Sommerfugl Skrevet 26. april 2005 #23 Skrevet 26. april 2005 En (leke)butikk er ikke synonymt med barnepass...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå