AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Jeg er så lei av nettdating og vil gi det opp. Men er det noen andre måter å finne en mann på egentlig? Er en godt voksen dame, så det er sikkert vanskelig uansett. Men nå har jeg prøvd mange datingsider og synes det bare er gifte, useriøse, svindlere og masse annet tull. Noen få kan virke seriøse, men forsvinner fort. Håpløst. Noen med erfaringer, råd eller lignende? Anonymkode: eff0d...ba4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Tja... Jeg er vel i samme situasjon som deg. Synes hele nettdating-greia er så vanskelig, og har mest av alt lyst til å gi det opp. Men det er så vanskelig å finne noen! Har forsøkt på byen, men det er ikke enkelt. På jobb er ikke aktuelt for min del. Har heller ikke hobbyer der det er menn. Og sosialt er det mest dameselskaper i min alder. Så, dette vil du sikkert ikke høre: Men det er så vanskelig for voksne kvinner å finne noen, hvis man da ikke er slank, sporty og generelt attraktiv for menn flest. Vi normale er ikke å interessante. Man får vel bare være blid og hyggelig mot menn man møter, og kanskje plutselig finner man noen. Håper det.... Anonymkode: 2d96d...29c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 Vi kan gi deg råd. Men vil du høre? Gjør deg selv så attraktiv som mulig. Slank deg om så må til. Kle deg pent. Smil mye. Puss tennene daglig. Signaliser til omgivelsene dine at du er klar for et forhold. Mannen møter man gjerne via felles bekjente, særlig i din alder. Kanskje noen har en nyskilt bror, nabo, kollega etc. Mannfolka som er noe å satse på sitter ikke på datingsider. De er kanskje tilfeldigvis på en lokal konsert, dans, arrangement, interessant kurs eller lignende. Dra ut og møt folk. Lykke til. Anonymkode: e9419...0ca 1
frubaluba Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 39 minutter siden, AnonymBruker said: Tja... Jeg er vel i samme situasjon som deg. Synes hele nettdating-greia er så vanskelig, og har mest av alt lyst til å gi det opp. Men det er så vanskelig å finne noen! Har forsøkt på byen, men det er ikke enkelt. På jobb er ikke aktuelt for min del. Har heller ikke hobbyer der det er menn. Og sosialt er det mest dameselskaper i min alder. Så, dette vil du sikkert ikke høre: Men det er så vanskelig for voksne kvinner å finne noen, hvis man da ikke er slank, sporty og generelt attraktiv for menn flest. Vi normale er ikke å interessante. Man får vel bare være blid og hyggelig mot menn man møter, og kanskje plutselig finner man noen. Håper det.... Anonymkode: 2d96d...29c Fader ikke så lett om man er slank og får mange dates heller, problemet er jo ikke å skaffe dates, problemet er jo å finne noen som er villig til å forplikte seg mer enn 2-3 måneder... 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #5 Skrevet 5. mai 2019 Hvilken innsats gjør du selv? Jeg er mann på nettdateing. Kanskje ikke så gammel men passerer snart 30 tallet og for min del så må damen jobbe hardt for å få meg. Være på og ta kontroll. Hvorfor? Fordi jeg overhodet ikke har mye erfaring i sånne relasjoner og jeg antar de fleste damer har masse beilere som har tatt kontakt og rett å slett at hun har langt mer erfaring en meg i sånne situasjoner. Jeg aner ikke hva jeg driver med og har null intensjon om å legge livet mitt i å finne ei som ser hvem er best som jeg føler 95% av alle damene gjør. Ikke har jeg lite likes og matcher heller men damen er nødt å vise at det er meg hun vil bli kjent med. Ikke spiller jeg på følelser heller i håp om å få en flørt osv.. Har også en ordentlig profil og mange legger til som favoritt osv men som sagt. Jeg har ikke erfaring og damen er nødt til å ta kontroll da det er et vanskelig marked for menn. Ikke kvinner. Anonymkode: 609e4...086
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 På 05.05.2019 den 21.58, AnonymBruker skrev: Mannfolka som er noe å satse på sitter ikke på datingsider. De er kanskje tilfeldigvis på en lokal konsert, dans, arrangement, interessant kurs eller lignende. Dra ut og møt folk. Anonymkode: e9419...0ca Faktisk så tror jeg de fleste som faktisk er på leting etter en ny partner i vår alder (40+) er på nettdating. Man finner de andre steder også, men det er jammen ikke lett å finne de mellom alle de som har partnere... Joda, tipset om å møte noen via interesser er bra i teorien. Men du skal ha pokker så flaks for å møte en singel person som man i tillegg passer sammen med på akkurat de kursene eller aktivitetene man velger å prøve. For hva møter man oftest? Par. Og personer i helt feil alder. Men ja, det er ikke så lett å møte noen via nettdating. Man må møte en god del frosker. Det er generelt vanskelig å finne ny partner i vår alder tror jeg. De fleste har da vært gjennom minst ett vanskelig brudd, og har blitt både skadeskutt og kresne. Om det ikke er 100% drømmeforholdet så velger mange heller å fortsette å lete. Og kommer det ei dame som virker litt mer attraktiv enn deg og viser interesse så er du i alle fall rett ut...🙄 De er ikke mye å samle på mannfolka i 40 og 50-åra i alle fall. Anonymkode: e6698...194 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #7 Skrevet 7. mai 2019 Jeg holdt på med nettdating i åresvis, før jeg skjøt gullfuglen. Hjelpes så mange tomsinger.. men jeg raffinerte egen profil, og hadde et litt åpnere sinn, og traff til slutt han som nå er mannen i mitt liv, og far til mine barn. Jeg var jo på utkikk utenfor nettet også. Begynte på kampsport, hvor det jo var mange menn, men de var jo gifte, samboere, tosker, eller hyggelige-men-ikke-på-den-måten. Men for meg, som er sjenert, var nettet der jeg hadde best sjanse. Anonymkode: 8eff1...f1c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #8 Skrevet 7. mai 2019 TS her, takk for svar. Ja, jeg tror også det er vanskelig å finne ny partner i vår alder. Men tenker også at det er vanskelig å finne noen på kurs, aktiviteter og sånt. Det skal jo klaffe veldig da, og ha veldig flaks (som du litt over her skriver) at man skal treffe en ledig mann i riktig alder og man passer sammen med på tilfeldig kurs. Så har dessverre liten tro på det. Nettdating er kjempevanskelig, men vet jo at noen får det til. Skulle gjerne ha visst hvor mange i vår alder som finner noen på nett og ellers? Ellers tenker jeg bare at jeg får vente og se. Orker ikke mer stress, så lar alt bare ligge nå. Må kanskje bare tenke at skjer det så skjer det. Og så håpe at det skjer. Hvis det ikke skjer, så kan jeg heller ikke gjøre noe med det uansett. Skjebnen rår på en måte på det område føler jeg. Trodde det var mulig å finne noen ved å stå på og være masse på diverse nettsider, men har mistet troen på det nå. Får bare leve og se hva som skjer. Anonymkode: eff0d...ba4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #9 Skrevet 7. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her, takk for svar. Ja, jeg tror også det er vanskelig å finne ny partner i vår alder. Men tenker også at det er vanskelig å finne noen på kurs, aktiviteter og sånt. Det skal jo klaffe veldig da, og ha veldig flaks (som du litt over her skriver) at man skal treffe en ledig mann i riktig alder og man passer sammen med på tilfeldig kurs. Så har dessverre liten tro på det. Nettdating er kjempevanskelig, men vet jo at noen får det til. Skulle gjerne ha visst hvor mange i vår alder som finner noen på nett og ellers? Ellers tenker jeg bare at jeg får vente og se. Orker ikke mer stress, så lar alt bare ligge nå. Må kanskje bare tenke at skjer det så skjer det. Og så håpe at det skjer. Hvis det ikke skjer, så kan jeg heller ikke gjøre noe med det uansett. Skjebnen rår på en måte på det område føler jeg. Trodde det var mulig å finne noen ved å stå på og være masse på diverse nettsider, men har mistet troen på det nå. Får bare leve og se hva som skjer. Anonymkode: eff0d...ba4 Har dårlig erfarning på nettsider for dating. Fant noen på discord. Men ble slutt like etter jul. Hadde det veldig fint sammen selv om hun var 17 år eldre enn meg Anonymkode: 67f43...f31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå