AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Har møtt en herlig fyr som jeg begynner å like veldig godt. Vi har utrolig bra kjemi, kan snakke om alt mellom himmel og jord og vi har det utrolig gøy sammen. Men jeg blir skremt av hvor perfekt han er og føler meg ikke «bra nok» ved hans side. Han er 4 år endre, har leilighet og bil, en veldig bra jobb og ikke minst et veldig stort nettverk. Mens jeg er nesten motsatt. Ok jobb, ingen leilighet, ganske få venner og har ikke den samme «statusen». Føler rett og slett at han har et høyere/bedre sosial status en meg. I tillegg er han utrolig kjekk, sjarmerende og det forundrer meg ikke at damene blir sjarmert i senk. Vi har bare møttes et par ganger og det er egentlig NÅ jeg burde hoppe av dersom det er null håp. Hva tror dere? Vi hadde nettopp sex for første gang og han ville se meg igjen til uka. Plukke meg opp og ta meg med på en koselig hjemmedate. Han eier en stor og fin leilighet (i motsetning til meg) og har venner på besøk omtrent hver dag. Jeg blir så usikker på hvordan jeg skal «holde igjen» for å ikke falle pladaskt. Men samtidig så vet jeg at det er usikkerheten min som snakker og burde heller slappe av og nye det fine som er. Blir gal av dette.. Anonymkode: a6d2d...23d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Nei! Du må ikke gi opp - han liker jo nettopp DEG - for den du er ❤️ Men pass på, jeg brente meg veldig en gang på nettopp en slik fyr. Han viste seg å ikke være så god og snill likevel... dersom han er «perfekt», men singel , så er det som regel «grunn» til det. Anonymkode: 910a2...1c6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 Ehh, så rar tenkemåte du har altså. Jeg ville heller tenkt jeg er heldig, dette er spennende, la se hvordan det går videre og bare gått with the flow. Anonymkode: ae6b1...8fb 1
herzeleid Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en herlig fyr som jeg begynner å like veldig godt. Vi har utrolig bra kjemi, kan snakke om alt mellom himmel og jord og vi har det utrolig gøy sammen. Men jeg blir skremt av hvor perfekt han er og føler meg ikke «bra nok» ved hans side. Han er 4 år endre, har leilighet og bil, en veldig bra jobb og ikke minst et veldig stort nettverk. Mens jeg er nesten motsatt. Ok jobb, ingen leilighet, ganske få venner og har ikke den samme «statusen». Føler rett og slett at han har et høyere/bedre sosial status en meg. I tillegg er han utrolig kjekk, sjarmerende og det forundrer meg ikke at damene blir sjarmert i senk. Vi har bare møttes et par ganger og det er egentlig NÅ jeg burde hoppe av dersom det er null håp. Hva tror dere? Vi hadde nettopp sex for første gang og han ville se meg igjen til uka. Plukke meg opp og ta meg med på en koselig hjemmedate. Han eier en stor og fin leilighet (i motsetning til meg) og har venner på besøk omtrent hver dag. Jeg blir så usikker på hvordan jeg skal «holde igjen» for å ikke falle pladaskt. Men samtidig så vet jeg at det er usikkerheten min som snakker og burde heller slappe av og nye det fine som er. Blir gal av dette.. Anonymkode: a6d2d...23d Ingen grunn til å gi opp, men desto større grunn til å finne ut hva han egentlig ønsker seg, om du ikke har gjort det allerede. Ellers tror jeg en del av det du peker på er et område kvinner og menn er ganske forskjellige. Menn er rett og slett langt mindre opptatt av kvinners status, økonomi og karriære når de vurderer potensielle partnere enn det menn er, så du skal ikke se bort ifra at han overhodet ikke bryr seg om din sosiale status. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 12 minutter siden, herzeleid skrev: Ingen grunn til å gi opp, men desto større grunn til å finne ut hva han egentlig ønsker seg, om du ikke har gjort det allerede. Ellers tror jeg en del av det du peker på er et område kvinner og menn er ganske forskjellige. Menn er rett og slett langt mindre opptatt av kvinners status, økonomi og karriære når de vurderer potensielle partnere enn det menn er, så du skal ikke se bort ifra at han overhodet ikke bryr seg om din sosiale status. Han har bare vært singel i 7 måneder etter et langvarig forhold. Vi snakket masse om dette før vi i det hele tatt møttes. Jeg forstår at han ikke vil rushe seg inn i noe nytt med engang, og han er klar over at jeg har vært singel i flere år og er ute etter noe seriøst. Men kanskje jeg bare skal slappe av og se hvor ting leder hen? Spesielt nå som vi har hatt sex, se om han holder ordene sine og at interessen ikke dabber av. TS Anonymkode: a6d2d...23d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå