AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #21 Skrevet 5. mai 2019 49 minutter siden, Renapur skrev: IBS eller indre hemoroider vil ikke gi slike problemer. Jeg har begge deler, men lekker ikke. Mest sannsynlig er dette problemet slapphet i ringmuskelene, både den indre og ytre ringmuskelen. Det kan være mange andre grunner også. Det var derfor jeg anbefaler en tur til en gastrokirurg. Jo, ibs og andre mageplager kan gi nettopp slike problemer. Hvis jeg spiser ting jeg ikke skal,feks mye laktose, kan jeg lekke bæsj under sex. Jeg kan også lekke analt av kaffe, selv av bare én kopp. Jeg er normalt forsiktig med kaffe, alkohol og matvarer som kan påvirke magen. Vi har alltid kunnet snakke om problemet, og dusje sammen ved uhell. Han også hjelper meg med å holde lav FODMAP-diett sånn noenlunde. Anonymkode: b66d6...8d7 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #22 Skrevet 5. mai 2019 1 time siden, Renapur skrev: IBS eller indre hemoroider vil ikke gi slike problemer. Jeg har begge deler, men lekker ikke. Mest sannsynlig er dette problemet slapphet i ringmuskelene, både den indre og ytre ringmuskelen. Det kan være mange andre grunner også. Det var derfor jeg anbefaler en tur til en gastrokirurg. Det er absolutt normalt å få slike problemer dessverre. Anonymkode: cb5ad...0cd 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #23 Skrevet 5. mai 2019 Tror jeg skal prøve å si det til henne når hun kommer hjem nå om ikke så lenge.... men er redd jeg knuser selvtilliten hennes Anonymkode: 236a4...413 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #24 Skrevet 5. mai 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg skal prøve å si det til henne når hun kommer hjem nå om ikke så lenge.... men er redd jeg knuser selvtilliten hennes Anonymkode: 236a4...413 Ha fokus på at dette løser dere sammen Anonymkode: b66d6...8d7 1
Gjest Sirah Skrevet 5. mai 2019 #25 Skrevet 5. mai 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg skal prøve å si det til henne når hun kommer hjem nå om ikke så lenge.... men er redd jeg knuser selvtilliten hennes Anonymkode: 236a4...413 Det kommer jo helt ann på hvordan du legger det frem Lykke til TS
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #26 Skrevet 5. mai 2019 Hvor har du ordet rompeskvette fra? Jeg ler. Anonymkode: 7d013...8f0 11
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #27 Skrevet 6. mai 2019 Det var en periode jeg spiste veeeldig mye nøtter (cashew og peanøtter med salt) og etter en uke fikk jeg en slags brun væske ut av rumpa som jeg ikke kunne kontrollere når kom (brun og veldig tynn væske). Ble først livredd for at noe var galt, men jeg prøvde en uke uten nøtter og da forsvant det igjen. Aldri fått det tilbake siden. Så jeg vet ikke om det kan være at hun spiser noe med veldig mye fett? Og jeg har aldri hatt analsex og dette var i tidlig 20-årene. Er mer forsiktig med nøtter etter den opplevelsen der. Lurer egentlig på om andre har vært borti lignende. Anonymkode: 1c085...dfb 1
Gjest Dansken Skrevet 8. mai 2019 #28 Skrevet 8. mai 2019 På 05.05.2019 den 16.32, AnonymBruker skrev: 😩 Jeg takler ikke lukten eller det som renner ut Jeg har mistet lysten på sex med henne. Hun tar seg veldig nær av det minste, så jeg tørr ikke si det til henne, men jeg er glad i henne. Noen som har noen gode tips? Er desperat Anonymkode: 236a4...413 Tar hun medisiner? Tænker bivirkninger!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #29 Skrevet 8. mai 2019 På 5.5.2019 den 17.13, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal slutte og ha analsex da, så endetarmen hennes får fred? Anonymkode: 6fb7a...685 (P)syke folk var sikkert ikke det TS ville ha svar fra..... Spar dere vennligst for idiotsvar!! Jeg hadde samme problem noen år tilbake. Det var en periode med stress og magen tålte ikke maten skikkelig. Da lakk det en flytende væske ut gjennom trusa, og man kunne se den i buksa jeg gikk med på jobb (hvit sykehus-bukse), og jeg måtte skifte ofte... Kan det være dama di har overømfindentlig mage pga allergi eller stress? Anonymkode: 5470c...b3d
Renapur Skrevet 10. mai 2019 #30 Skrevet 10. mai 2019 På 5.5.2019 den 19.34, AnonymBruker skrev: Jo, ibs og andre mageplager kan gi nettopp slike problemer. Hvis jeg spiser ting jeg ikke skal,feks mye laktose, kan jeg lekke bæsj under sex. Jeg kan også lekke analt av kaffe, selv av bare én kopp. Jeg er normalt forsiktig med kaffe, alkohol og matvarer som kan påvirke magen. Vi har alltid kunnet snakke om problemet, og dusje sammen ved uhell. Han også hjelper meg med å holde lav FODMAP-diett sånn noenlunde. Anonymkode: b66d6...8d7 Da beklager jeg. Jeg har aldri hørt om disse problemene før nå. Jeg har har selv hatt ibs nå i over 20 år samt indre og ytre hemmoroider i 27 år, heldigvis uten å støte på akkurat dette problemet. Har du prøvd å bytte bort hvetemel med speltmel? Det gjort trikset for meg. Det er jo ikke gluten vi reagerer på, men med egen brøďbakemaskin, baķer jeg brød kun på 3 grovheter av spelt mel. Man kan også kjøpe spelt brød, men det innehoøĺder andre grové ķornsorter i tillegg?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #31 Skrevet 10. mai 2019 På 5.5.2019 den 16.45, AnonymBruker skrev: Starten av 30 årene begge 2. Det kommer rumpeskvett, rennende, blanding av svette og bæsj som siver ned ilag liksom, ikke så mye, men som når man svetter en del under armene til sammenlikning Anonymkode: 236a4...413 Stakkars har hun chrons? Hun bæsjer ofte på seg mens dere har sex? For du snakker ikke om analsex her? Anonymkode: 26625...380
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #32 Skrevet 10. mai 2019 På 5.5.2019 den 17.18, AnonymBruker skrev: Har aldri hatt analsex, vil aldri ha det heller. BTW er det vanlig at det kommer rumpeskvette under analsex? Anonymkode: 236a4...413 Noen damer kan få ødelagt tarm av mye analsex. Kjenner en som fikk det så hør med henne Anonymkode: 26625...380 2
Gjest Alterego666 Skrevet 10. mai 2019 #33 Skrevet 10. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen damer kan få ødelagt tarm av mye analsex. Kjenner en som fikk det så hør med henne Anonymkode: 26625...380 Mener du at KG skal konsultere en venninne av deg om hennes ødelagte tarm? Har hun gitt samtykke til dette?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #34 Skrevet 11. mai 2019 Da ble det dessverre slutt mellom oss. Akkurat det jeg fryktet. Hun fikk hetta, ble hysterisk, og sa hun hatet meg for at jeg sa det, at jeg ødela alt for henne fremover. Så nå er vi ikke kjærester lengre Anonymkode: 236a4...413 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #35 Skrevet 12. mai 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Da ble det dessverre slutt mellom oss. Akkurat det jeg fryktet. Hun fikk hetta, ble hysterisk, og sa hun hatet meg for at jeg sa det, at jeg ødela alt for henne fremover. Så nå er vi ikke kjærester lengre Anonymkode: 236a4...413 Stakkar dame. Hun kommer til å ha skikkelige komplekser for det i lang tid fremover. Anonymkode: 35910...afc 2
Tigertone Skrevet 12. mai 2019 #36 Skrevet 12. mai 2019 På 5.5.2019 den 17.12, AnonymBruker skrev: Nei er sant, kommer ikke en hel bæsj, men sivende svette blandet med bæsj, er lysebrun guffe som stinker, men i små mengder 😩 Anonymkode: 236a4...413 Dette høres ut som noe hun bør ta opp med legen sin. Det du beskriver er ikke normalt, og jeg vil jo tro hun er klar over det selv. Sånn du beskriver det er det merkelig om hun ikke er klar over det. Som partner bør du derfor oppmuntre henne til å søke legehjelp, selv om hun kan ta seg nær av det.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #37 Skrevet 12. mai 2019 Hei, jeg oppdaget lukt av samboeren min for et halvt års tid siden. Spesielt hvis jeg skulle gå ned på han eller hvis han kun var i bokseren. Jeg sa det til han og det viste seg at han hadde vært plaget med hemorider i årevis og at det var ekstra ille nå. Det kom også væske ut. Han hadde utsatt det lenge men kom seg til legen og spesialist. Prosessen var litt lang og i denne perioden mistet jeg nesten helt lysten på han grunnet lukten. Men vi har god dialog, han tok det alvorlig og vi var sammen om det. Han måtte operere seg og i dag er lukten borte. Var en lang behandling med sykemelding, smøring, vasking og skylling flere ganger om dagen, og grønnsåpebad men det ble bra til slutt! Nå er han frisk 😁 Fryktelig trist når man som kjærester ikke kan ta opp slikt uten at det skal bli slutt. Du gjorde det riktige. Håper det ordner seg Anonymkode: d69ea...2d4 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. mai 2019 #38 Skrevet 12. mai 2019 Pakk papir i rumpesprekken mens du knuller henne. Du må seriøst ta det opp forsiktig med henne at hun lekker. Kanskje hun ikke er klar over omfanget selv? Hun har sikkert noe mageproblemer eller noe.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #39 Skrevet 24. mai 2019 På 12.05.2019 den 18.08, Mysticgirl skrev: Pakk papir i rumpesprekken mens du knuller henne. Du må seriøst ta det opp forsiktig med henne at hun lekker. Kanskje hun ikke er klar over omfanget selv? Hun har sikkert noe mageproblemer eller noe. Det ble slutt mellom oss Anonymkode: 236a4...413 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå