GÃ¥ til innhold

Damer som rumpeskvetter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

😩 Jeg takler ikke lukten eller det som renner ut :( Jeg har mistet lysten på sex med henne. Hun tar seg veldig nær av det minste, så jeg tørr ikke si det til henne, men jeg er glad i henne. Noen som har noen gode tips? Er desperat

Anonymkode: 236a4...413

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 35910...afc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😩 Jeg takler ikke lukten eller det som renner ut :( Jeg har mistet lysten på sex med henne. Hun tar seg veldig nær av det minste, så jeg tørr ikke si det til henne, men jeg er glad i henne. Noen som har noen gode tips? Er desperat

Aner ikke hva det ordet betyr. 

Anonymkode: 6c13d...c8d

• Liker 32
Skrevet

Bæsjer hun på seg? Isåfall så vet hun det selv og du trenger ikke å ta det opp. 

Tviler på at dette er en reell problemstilling for deg da...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere?

Starten av 30 årene begge 2.

1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Bæsjer hun på seg? Isåfall så vet hun det selv og du trenger ikke å ta det opp. 

Det kommer rumpeskvett, rennende, blanding av svette og bæsj som siver ned ilag liksom, ikke så mye, men som når man svetter en del under armene  til sammenlikning :(

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer rumpeskvett, rennende, blanding av svette og bæsj som siver ned ilag liksom, ikke så mye, men som når man svetter en del under armene  til sammenlikning :(

Er hun klar over dette selv? Og hvordan merker du dette egentlig, begynner det å lukte eller ser du det når dere har doggy?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere?

KG's mest irrelevante spørsmål dukker nok en gang opp.

Anonymkode: 8b9db...a51

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme dama som hadde så stygg rompe går jeg ut fra, eller rettere sagt, du er den samme som ham med dame som hadde så stygg rompe. Nå må du gi deg altså. 

Anonymkode: 212eb...907

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må da være troll. Hvorfor i all verden skulle det komme bæsj og svette ut under sex? 😑

Anonymkode: 6c13d...c8d

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun lekker avføring så må du jo si ifra 😷

Anonymkode: 2e317...8a8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme dama som hadde så stygg rompe går jeg ut fra, eller rettere sagt, du er den samme som ham med dame som hadde så stygg rompe. Nå må du gi deg altså. 

Hæ?

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun lekker avføring så må du jo si ifra 😷

Kommer som svette om jeg kan si det slik, aldri vært borte noe sånt før. Så folk mener jeg bør si det? Det vil jo knuse henne :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må da være troll. Hvorfor i all verden skulle det komme bæsj og svette ut under sex? 😑

Nei er sant, kommer ikke en hel bæsj, men sivende svette blandet med bæsj, er lysebrun guffe som stinker, men i små mengder 😩

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal slutte og ha analsex da, så endetarmen hennes får fred? 

Anonymkode: 6fb7a...685

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei er sant, kommer ikke en hel bæsj, men sivende svette blandet med bæsj, er lysebrun guffe som stinker, men i små mengder 😩

Da bør du fortelle henne pent, at hun må ta seg en tur til legen for å finne ut hvorfor dette skjer. 

Anonymkode: 552f4...70c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig må du si ifra. 

Anonymkode: 2e317...8a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal slutte og ha analsex da, så endetarmen hennes får fred? 

Har aldri hatt analsex, vil aldri ha det heller. BTW er det vanlig at det kommer rumpeskvette under analsex?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mann, har noe lignende selv. Men ikke svette akkurat. Kommer ca. 1 - 2 timer etter jeg har hatt normal avføring, siden er det ok. Jævla irriterende, våger ikke å gå med lyse tynne bukser i syden f.eks. 

Anonymkode: ad20c...d7d

Skrevet

Har denne damen født barn, med komplikasjoner med revning av mellomrommet mellom skjeden og anus er dessverre dette normalt. Om ikke så bør hun stramme opp bekkenbunns musklene.

Dessverre er dette ett problem mange sliter med, og ikke tørr å snakke med legen om.

Hun er nok veldig klar over problemet selv. Kanskje du ved en annen anledning enn når dere har sex kan oppmuntre henne til å ta en prat med legen sin, sånn at han kan henvise henne til en gastrokirurg? Der vil hun få hjelp med problemet. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun har ibs eller indre hemoroider? Hun burde gå til legen å få tak i problemet. Er nok mye verre for henne enn for deg, stakkar.

Anonymkode: cb5ad...0cd

• Liker 6
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun har ibs eller indre hemoroider? Hun burde gå til legen å få tak i problemet. Er nok mye verre for henne enn for deg, stakkar.

Anonymkode: cb5ad...0cd

IBS eller indre hemoroider vil ikke gi slike problemer. Jeg har begge deler, men lekker ikke.

Mest sannsynlig er dette problemet slapphet i ringmuskelene, både den indre og ytre ringmuskelen. Det kan være mange andre grunner også. Det var derfor jeg anbefaler en tur til en gastrokirurg.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...