Gå til innhold

Hvor mye kostet bryllupet ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 5/5/2019 at 7:15 PM, AnonymBruker said:

 Vi har ett budsjett på 150.000 og 40 gjester. Vet ikke om det holder med dagens priser.

Anonymkode: 5899b...cf7

Jeg ville bli overasket om dere ikke fikk til det 

Anonymkode: 8bab3...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere med 80-90 gjester, har dere ekstremt store familier eller veldig mange venner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, SupaWoman skrev:

Dere med 80-90 gjester, har dere ekstremt store familier eller veldig mange venner?

1/3 hans familie, 1/3 min familie og 1/3 venner. Omtrent sånn var fordelingen av våre 90-100 gjester. 😊

Jeg vet ikke hvor mye vi brukte nøyaktig (fikk mye hjelp, så flesteparten av regningene gikk rett dit), men et sted mellom 150k og 200k. Mat og servering kostet mest, deretter drikke, fotograf, kjole og ringer. 

Anonymkode: ed5b9...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi skal prøve å holde det til 70 K, med 40 gjester. Skal ikke legge mye penger i klær, ikke ha fri bar, og ordne div ting som bordpynt, fotograf,musikk selv. Har heldigvis mange venner med div talenter som har tilbudt seg å bidra. I mine øyne er det en uting å svi av flere 100.000 på én dag, men det er opp til hver enkelt. 

Anonymkode: 3add9...076

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.5.2019 den 17.43, Sportsidioten skrev:

Giftet meg sommeren 2017, var 65 gjester, brukte 50 000. Valgte rimelige løsninger der vi kunne for å holde kostnadene nede. Jeg mener det er tullete å bruke 200 000 på en dag, men det er bare meg :). 

Enig der. Men dessverre i min kultur er man nødt til å bruke så mye. Da vi har flere sermonier og det forventes bruden har veldig fin kjole med smykker og alt.....de har mye forventninger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 150tusen skulle jeg kunne lage ett kanonbra bryllup med masse gjester.

Men jeg kjenner ikke 50+ mennesker jeg kunne tenke meg å tilbringe en hel dag sammen med😂

Anonymkode: 26bcd...f41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000, en del i kirka - 14 stk til middag (kun de nærmeste: foreldre, besteforledre, søsken)

Anonymkode: 7b224...b2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte i underkant av 7500,-.

11 gjester til middag, alle familie. Spiste på restaurant. Ikke så mye alkohol, kanskje 3flasker vin+noe øl. Kaker, kaffe og dessert hjemme. Kjolen min kostet 300,-, mannen hadde alt fra før. 

For noen er det sikkert simpelt, for oss var det perfekt ❤

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

70' i forlovelsesring, 15' gifteringer, 250' minimum spend på restauranten, 30' i kjole, 50' i hotelrom etterpå....

Blir dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

900 000,- brukte vi på 150 gjester inkl. Bryllupsreise.

Anonymkode: 04ab2...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ca 350 000 på bryllupsdagen (+ bryllupsreise).

Anonymkode: 20023...4ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo komme langt med å kutte litt ned på gjestelistene og kravene. Det kan være like gøy med et privat bryllup i bakgården som et ball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giftet oss i fjor. Brukte rundt 120 000. Vi hadde koldtbord som var hjemmelaget + nærmeste familie stilte opp med noen retter eller kaker til bryllupet. Mesteparten av drikke kjøpte vi i Sverige. Mat, alkohol og mineral vann: ca 25000.
Vi hadde 60 gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2019 den 19.55, SupaWoman skrev:

Dere med 80-90 gjester, har dere ekstremt store familier eller veldig mange venner?

Vi hadde bare 60, men vi inviterte en rundt 85 stk. Familiene våre utgjør ca 40-45 pers. (foreldre, besteforeldre, tanter, onkler, søsken, nevøer/nieser, søskenbarn på begge sider )
Resten er venner.. og de fleste av vennene våres har partnere.
Da blir det fort 80-90 stk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brukte ca 100K for ti år siden. Hadde rundt 80 gjester totalt. 

Veldig kjekt å tenke tilbake på. 

Anonymkode: 439a9...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giftet meg i 2007. 52 gjester til middag, ca10 til til kaffe, kaker.vårt bryllup kostet 65.000. Vi leide klær til oss, hadde gratis kirke, billig lokale inkludert renhold. Venner og familie bakte alt av kaker, drikkevarer ble kjøpt selv. Maten sørget et catering firma for og kuvrertprisen ble kr 350,-bryllupskake kostet kr 1700,- fotografen ca  kr 6500,- vi lagde invitasjoner og takkekort selv.

Anonymkode: bd877...494

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien min og hans tilsammen er 60-70 gjester sirka. Vi har store familier begge to. Spesielt fra min side! 

Så blir en god del penge å bruke!  Venner skal bare invitere 1 eller 2, kanskje ikke det engang. Har ikke god kontakt med de fleste vennene. Så blir nesten bare familie

tenker å kjøpe billig klær, og ikke overdrive med ekte gull/sølv smykker. 

 

Anonymkode: 8ebdf...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300.000 ink bryllupsreise. 55 gjester ink overnatting og mat for alle gjestene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...