AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Og sånn står mennene rundt damene der, og sånn henger damene rundt de og får betalt for det. Æsj. Bare jeg som syns dette er ekstra vemmelig? NB: bildet er av den «snillere sorten». Anonymkode: 0811c...03b 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Jeg syns de fleste mennene sitter og jeg ser en dame som står og snakker med en. En står veldig høyt i bakgrunnen der. Anonymkode: 9810f...1d7 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 Har sett det og skygger unna sånne steder. Det finnes så uendelig mange fine steder som er helt annerledes. Anonymkode: c72e8...717 3
Gjest MadameDeRosa Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 Sykt at alle mennene der går og håper på en ung vakker jente, mens de selv er eldgamle og ikke ser ut i måneskinn.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #5 Skrevet 7. mai 2019 På 5.5.2019 den 16.20, MadameDeRosa skrev: Sykt at alle mennene der går og håper på en ung vakker jente, mens de selv er eldgamle og ikke ser ut i måneskinn. Jentene på disse barene går faktisk etter de eldre. Jo eldre jo mer penger vanligvis. Og de er ikke som duracellkaniner i senga som kan ligge å pumpe i evigheter. De eldre nøyer seg med noen få jokk før de utslitt velter seg over på siden. Så jentene slipper å slite seg ut i senga. De har også skutt gullfuglen om de klarer å få en eldre gubbe til å gifte seg med de. Da han kommer til å daue innen få år, jenta arver pengene og vil være økonomisk uavhengig resten av livet. Anonymkode: 3ddc0...02a 5
dr_zhivago Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 Det er da bare fint at eldre herremenn nyter sin pensjonisttilværelse. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #7 Skrevet 7. mai 2019 Det er ikke Thailand som er grusom, det er dessverre mannfolkene som er det. De utnytter at jentene er fattige og villige til å ofre liv og helse for et bedre liv. Anonymkode: a60bf...49f 14
dr_zhivago Skrevet 7. mai 2019 #8 Skrevet 7. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke Thailand som er grusom, det er dessverre mannfolkene som er det. De utnytter at jentene er fattige og villige til å ofre liv og helse for et bedre liv. Anonymkode: a60bf...49f Ofrer de virkelig liv og helse ved å date gamle gubber? Vil nå heller si at de folka som jobber 15 timer i fabrikk om dagen for å produsere klærne våre utnyttes fordi de er fattige. Damene på de barene der velger det fremfor å jobbe i en dårlig betalt slavejobb. 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #9 Skrevet 7. mai 2019 Akkurat nå, dr_zhivago skrev: Ofrer de virkelig liv og helse ved å date gamle gubber? Vil nå heller si at de folka som jobber 15 timer i fabrikk om dagen for å produsere klærne våre utnyttes fordi de er fattige. Damene på de barene der velger det fremfor å jobbe i en dårlig betalt slavejobb. Ei som jobber på fabrikk i Thailand tjener vel en 4-500 baht, altså opptil 140 kr dagen. Thai lov tillater 48 t arbeidsuke. Alt over det skal overtidsbetales. Om de selger kroppen sin så er vel de 4-500 bahtene på et dags arbeid på fabrikk det laveste de tar for et knull. Et «arbeid» som kan ta alt fra 5 min til 1 t, avhengig av horekundens stamina. Så tenker du kun arbeidstid så kan det synes forlokkende for en jente å la seg knulle av en gammel gubbe i fem min kontra å slite ræva av seg på fabrikk en hel dag. Menmen, de får nok mange av de ødelagt psyke. Det gjør noe med sjelen om de må ha sex med mange forskjellige stygge gamle gubber og kanskje menn som liker voldelig sex. Så tror endel av de bruker narkotika for å takle dette. Anonymkode: 3ddc0...02a 1
dr_zhivago Skrevet 7. mai 2019 #10 Skrevet 7. mai 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei som jobber på fabrikk i Thailand tjener vel en 4-500 baht, altså opptil 140 kr dagen. Thai lov tillater 48 t arbeidsuke. Alt over det skal overtidsbetales. Om de selger kroppen sin så er vel de 4-500 bahtene på et dags arbeid på fabrikk det laveste de tar for et knull. Et «arbeid» som kan ta alt fra 5 min til 1 t, avhengig av horekundens stamina. Så tenker du kun arbeidstid så kan det synes forlokkende for en jente å la seg knulle av en gammel gubbe i fem min kontra å slite ræva av seg på fabrikk en hel dag. Menmen, de får nok mange av de ødelagt psyke. Det gjør noe med sjelen om de må ha sex med mange forskjellige stygge gamle gubber og kanskje menn som liker voldelig sex. Så tror endel av de bruker narkotika for å takle dette. Anonymkode: 3ddc0...02a Det er kanskje vanskelig å forstå for de som ikke gjør det valget, men prostitusjon er et valg mange tar, og folk takler nok det i ulik grad akkurat som andre jobber som er harde på psyken. Noen folk trives der andre sliter. Ærlig talt så tror jeg ikke de fleste av disse gamle gubbene er ute etter å pule 5 ganger om dagen. De fleste vil nok simpelt hen ha sosial omgang og litt oppvartning av kvinnfolk. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #11 Skrevet 7. mai 2019 2 hours ago, dr_zhivago said: Det er kanskje vanskelig å forstå for de som ikke gjør det valget, men prostitusjon er et valg mange tar, og folk takler nok det i ulik grad akkurat som andre jobber som er harde på psyken. Noen folk trives der andre sliter. Ærlig talt så tror jeg ikke de fleste av disse gamle gubbene er ute etter å pule 5 ganger om dagen. De fleste vil nok simpelt hen ha sosial omgang og litt oppvartning av kvinnfolk. Mange føler seg presset til dette valget. Det er dessverre dårlig til eldreomsorg i Thailand, så man har en generasjon som ofte blir økonomisk ansvarlige både for foreldrene sine og for barna sine. Da holder ofte ikke pengene fra fabrikkarbeidet. Anonymkode: a2e3e...9f2 3
gard Skrevet 7. mai 2019 #12 Skrevet 7. mai 2019 Ja, det finnes go-go barer i Thailand men det blir litt rart å ha tittel "Grusomme Thailand" på grunn av det. Det finnes mye, mye mer enn dette i Thailand (og i Bangkok).Har du vært i Thailand? 2
dr_zhivago Skrevet 7. mai 2019 #13 Skrevet 7. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange føler seg presset til dette valget. Det er dessverre dårlig til eldreomsorg i Thailand, så man har en generasjon som ofte blir økonomisk ansvarlige både for foreldrene sine og for barna sine. Da holder ofte ikke pengene fra fabrikkarbeidet. Anonymkode: a2e3e...9f2 Sånn jeg har forstått det, så ønsker ikke Thaiene å ha en "skraphaug" å plassere sine eldre på. De har en annen kultur, og familien betyr alt. Derfor må de som gifter seg med Thai-damer pent se seg nødt til å sponse hele slekta til dama.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #14 Skrevet 7. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei som jobber på fabrikk i Thailand tjener vel en 4-500 baht, altså opptil 140 kr dagen. Thai lov tillater 48 t arbeidsuke. Alt over det skal overtidsbetales. Om de selger kroppen sin så er vel de 4-500 bahtene på et dags arbeid på fabrikk det laveste de tar for et knull. Et «arbeid» som kan ta alt fra 5 min til 1 t, avhengig av horekundens stamina. Så tenker du kun arbeidstid så kan det synes forlokkende for en jente å la seg knulle av en gammel gubbe i fem min kontra å slite ræva av seg på fabrikk en hel dag. Menmen, de får nok mange av de ødelagt psyke. Det gjør noe med sjelen om de må ha sex med mange forskjellige stygge gamle gubber og kanskje menn som liker voldelig sex. Så tror endel av de bruker narkotika for å takle dette. Anonymkode: 3ddc0...02a Kundene kan kjøpe damene «fri» fra baren for 300 bath. Så tar damene alt fra 1000 til 3000 bath for ei natt/omgang. Men det er ikke alle bardamer som tar kunder... noen lever av at de kun får kunder til å drikke i baren, el såkalte ladydrinks. Andre tar kanskje et par kunder i mnd, andre 3-4 hver dag. Noen holder seg til samme mann ( lamgtidsferierende) og er «kjærester» selv om de får betalt. Anonymkode: a3d1a...0db 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #15 Skrevet 7. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange føler seg presset til dette valget. Det er dessverre dårlig til eldreomsorg i Thailand, så man har en generasjon som ofte blir økonomisk ansvarlige både for foreldrene sine og for barna sine. Da holder ofte ikke pengene fra fabrikkarbeidet. Anonymkode: a2e3e...9f2 Jeg har aldri møtt ei bardame som ikke har fått barn i veldig ung alder. De har ofte hatt en thai ungdoms kjæreste, så har det gått «galt» og kjæresten har ikke tatt ansvar. Jeg har stor respekt for bardamene og det de gjør for familien sin. Såklart de ikke hadde valgt det livet hvis de hadde hatt et reelt valg! Anonymkode: a3d1a...0db 1
caroprins Skrevet 7. mai 2019 #16 Skrevet 7. mai 2019 Det finnes mye grusomt i mange land og skal man tenke slik så er det nok best å holde seg hjemme. Thailand er og et fantastisk land med nydelig natur, god mat , vennlige folk og deilig klima når vi har vinter her hjemme. Ja det finnes prostitusjon og men det er så vidt jeg vet begrenset til spesielle gater/områder i Bankok, Pattaya og Patong hvertfall. Nå har jeg sammen med mannen min vært mye i de områdene og andre deler av Thailand også og ja jeg har kjørt forbi i buss tidlig kveld og sett en og annen thai kvinne sitte på en bar og prate med en eldre mann som ikke var thai. Men da vi ikke beveger oss i de områdene om kveldene så har jeg aldri opplevd noe av det miljøet på nært hold. Vi holder oss bevisst unna. Reiser man til Amsterdam og går rundt i red light district så er der vel prostitusjon der og. Men det betyr da ikke at Holland er et grusomt land. Eller hvilket som helst annet land i verden som har dette. Personlig så synes jeg prostitusjon er veldig trist og jeg synes oppriktig synd på de som gjør dette for å overleve uansett hvor i verden det er. Men selv om dette eksisterer så betyr det da ikke at hele landet er grusomt av den grunn. Det finnes da prostitusjon i Norge og så vidt jeg vet. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #17 Skrevet 7. mai 2019 2 timer siden, caroprins skrev: Det finnes mye grusomt i mange land og skal man tenke slik så er det nok best å holde seg hjemme. Thailand er og et fantastisk land med nydelig natur, god mat , vennlige folk og deilig klima når vi har vinter her hjemme. Ja det finnes prostitusjon og men det er så vidt jeg vet begrenset til spesielle gater/områder i Bankok, Pattaya og Patong hvertfall. Nå har jeg sammen med mannen min vært mye i de områdene og andre deler av Thailand også og ja jeg har kjørt forbi i buss tidlig kveld og sett en og annen thai kvinne sitte på en bar og prate med en eldre mann som ikke var thai. Men da vi ikke beveger oss i de områdene om kveldene så har jeg aldri opplevd noe av det miljøet på nært hold. Vi holder oss bevisst unna. Reiser man til Amsterdam og går rundt i red light district så er der vel prostitusjon der og. Men det betyr da ikke at Holland er et grusomt land. Eller hvilket som helst annet land i verden som har dette. Personlig så synes jeg prostitusjon er veldig trist og jeg synes oppriktig synd på de som gjør dette for å overleve uansett hvor i verden det er. Men selv om dette eksisterer så betyr det da ikke at hele landet er grusomt av den grunn. Det finnes da prostitusjon i Norge og så vidt jeg vet. 100 % enig med deg i alt. Bortsett fra at prostitusjonen er avgrenset. Jeg mener at det ikke finnes en bar eller en massasje sted der det ikke går an å kjøpe sex. Det betyr ikke at alle der tilbyr det. Men alltid noen. Det er like mye «tilbud» på småplasser som større steder. Men er jo bare i typ pattaya, patong osv som tilbyr rene sexshow osv. Anonymkode: a3d1a...0db
SoWhat? Skrevet 7. mai 2019 #18 Skrevet 7. mai 2019 På 5.5.2019 den 15.06, AnonymBruker skrev: Og sånn står mennene rundt damene der, og sånn henger damene rundt de og får betalt for det. Æsj. Bare jeg som syns dette er ekstra vemmelig? NB: bildet er av den «snillere sorten». Anonymkode: 0811c...03b Øh. Du har kanskje ikke den største kunnskap om prostitusjon, og det er jo greit. Det er ikke sånn at Thailand er verre på det området enn flere andre land. Men fordi det er såpass mange nordmenn og andre vestlige menn som bor og ferierer der, blir det satt mer søkelys på noen ganger. Også fordi dette skjer i de fattige provinsene, og at mange av de thailandske kvinnene også gifter seg med nordmenn. Det blir mer kjent av flere grunner.
Djungelvrål Skrevet 7. mai 2019 #19 Skrevet 7. mai 2019 Det der gjør meg ingenting, gammel stygg norsk gubbe finner seg ung pen thaidame. Han får ungdom og skjønnhet, hun får penger, trygghet og velstand. Ren byttehandel og begge er vel inneforstått med det. Det som er jævlig er barnesex/pedofiliindustrien i Thailand. Scenariet til TS er Disneyland i forhold!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #20 Skrevet 7. mai 2019 På 5.5.2019 den 15.06, AnonymBruker skrev: Og sånn står mennene rundt damene der, og sånn henger damene rundt de og får betalt for det. Æsj. Bare jeg som syns dette er ekstra vemmelig? NB: bildet er av den «snillere sorten». Anonymkode: 0811c...03b Såå, hva tenker du om barneprostitusjon da, siden du synes så synd på disse damene? Anonymkode: 59808...5c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå