Mitral Skrevet 25. februar #461 Del Skrevet 25. februar Harnoejegvilsi skrev (På 18.2.2024 den 19.50): Problemet med influencere er at de blokkerer de som kommenterer eller har synspunkter på innholdet de deler. Jeg har sett influencere som latterliggjør følgerne sine. Henger de ut med navn, eller så tar influenceren på seg et «surkvinnefilter» og på nytt latterliggjør følgeren. Derfor blir det forum som dette. Jeg synes faktisk at et forum som dette er en bra ting, når man oppfører seg som folk med normal høflighet. Jeg opplever i tillegg at dere ofte «ranter» omkring følgerne deres, som om dere har funnet opp kruttet. Jeg har ikke behov for at en influencer forteller meg at «i dag må jeg huske på å bry meg om andre» Det gjør jeg og de fleste andre uavhengig av dere. Så….Jeg er godt voksen, og JA, jeg reagerte på at samme dag du har et selvmord i nære relasjoner, så deler du det, samtidig som du også deler reklame. I tillegg argumenterer du litt nå for deg selv med at det nærmest var avtalt med familien. Det får meg til å tenke flere ting…Som jeg også tenkte den aktuelle dagen: 1. Du har forhørt deg med familien og det er greit. (Da vil jeg påpeke at hvis jeg var i en sorg og fikk et spørsmål om at min sønns død, skulle bli noens content, ville det vært et menneske som aldri mer ville fått innpass i mitt liv. 2. Du deler uavhengig av familiens ønske ( Igjen en utrolig ufølsom handling) 3. Det å dele innhold omkring selvmord kan for noen være triggende. Derfor skriver foreks media lite om det. Du sitter på en konto der du har NULL kontroll på dine følgere, hva de består av, har opplevd eller står midt i. Innholdet ditt den dagen virket på meg både kaldt og kynisk utnyttende av noens bunnløse sorg. Og det er nettopp dette kalde og kyniske som gjør at forum som dette har en misjon. Ja, jeg er enig i at noen brukere går langt i å slenge med leppa. Men de aller fleste har utrolig nok reflekterte kommentarer som man tenker litt over. Og det uten at de har en stor plattform de roper fra. 💯👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 28. februar #462 Del Skrevet 28. februar Har tittet innom Nina sin snap de siste dagene og jeg må si at hvordan hun snakket om selvmord og mobbing denne gangen var ufattelig mye bedre enn sist. Når man får høre historien bak og hvordan pårørende stiller seg til det hele og fokus på sakens kjerne, blir det hele mye mer verdig og viktig. Jeg har lest om gutten det gjaldt og det hele er en ufattelig tragedie. At mange tusen hver eneste dag blir mobbet og potensielt står i fare for å gjøre drastiske valg er et tema det er viktig å belyse. Dette syns jeg Nina klarte bra denne gangen. Det kommer helt an på måten man gjør det på. Et slikt tema er ikke noe man kan si A og ikke B på før det har gått en uke, synes jeg. Det hadde vært så mye bedre om hun hadde ventet og tatt det hele i sin helhet, som hun gjorde i går. Men Nina, om du leser her, det var en viktig og fin story du hadde i går! Sender all varme og kjærlighet til familien som mistet sin elskede gutt ❤️ 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RachelGreen Skrevet 4. mars #463 Del Skrevet 4. mars Minombre skrev (På 28.2.2024 den 17.55): Har tittet innom Nina sin snap de siste dagene og jeg må si at hvordan hun snakket om selvmord og mobbing denne gangen var ufattelig mye bedre enn sist. Når man får høre historien bak og hvordan pårørende stiller seg til det hele og fokus på sakens kjerne, blir det hele mye mer verdig og viktig. Jeg har lest om gutten det gjaldt og det hele er en ufattelig tragedie. At mange tusen hver eneste dag blir mobbet og potensielt står i fare for å gjøre drastiske valg er et tema det er viktig å belyse. Dette syns jeg Nina klarte bra denne gangen. Det kommer helt an på måten man gjør det på. Et slikt tema er ikke noe man kan si A og ikke B på før det har gått en uke, synes jeg. Det hadde vært så mye bedre om hun hadde ventet og tatt det hele i sin helhet, som hun gjorde i går. Men Nina, om du leser her, det var en viktig og fin story du hadde i går! Sender all varme og kjærlighet til familien som mistet sin elskede gutt ❤️ Stiller meg bak denne! 😃 I tillegg har det sett ut som hun har vært litt mer bevisst på når hun velger å reklamere for noe. Det opplevdes som følger bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afridite Skrevet 7. mars #464 Del Skrevet 7. mars Stemmer det at hun snakket oslo dialekt før og en annen nå? Eller er det jeg som roter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 7. mars #465 Del Skrevet 7. mars Afridite skrev (5 timer siden): Stemmer det at hun snakket oslo dialekt før og en annen nå? Eller er det jeg som roter? Det stemmer, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mars #466 Del Skrevet 7. mars Afridite skrev (7 timer siden): Stemmer det at hun snakket oslo dialekt før og en annen nå? Eller er det jeg som roter? Hun blander en del. Bodd i Trøndelag til hun var ca. 13 år, flyttet til østlandet og bodde der frem til de flyttet til Røros for noen år siden. Da blir det en god blanding 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest afrodite83 Skrevet 10. mars #467 Del Skrevet 10. mars (endret) Hva er grunnen til at ingen av de har fast jobb? Pinlig at det er opprettet spleis for 2 arbeidsføre voksne mennesker.. Endret 10. mars av afrodite83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 10. mars #468 Del Skrevet 10. mars afrodite83 skrev (1 time siden): Hva er grunnen til at ingen av de har fast jobb? Pinlig at det er opprettet spleis for 2 arbeidsføre voksne mennesker.. Fordi de mener en vanlig jobb ikke lar seg kombinere med 7 barn… 😄 Ingen av disse barna har vel hjemmeskole eller ikke er i barnehagen så jeg forstår det ikke helt. Så klart er det travelt, men det blir det jo når man velger å få 7 barn. Det går vel også kanskje på diagnosen hennes (ikke bare bare og ta en random jobb med Ulcerøs kolitt) og sikkert en dose latskap. Minst mulig jobb til mest mulig penger 🤓 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. mars #469 Del Skrevet 10. mars afrodite83 skrev (1 time siden): Hva er grunnen til at ingen av de har fast jobb? Nina ble jo aktiv på sosiale medier, som gikk over i butikk (fysisk), og etter hvert nett. Det er mye jobb med alt dette. Det ble såpass mye at mannen sluttet i sin jobb for å bidra med hennes prosjekter. Så ble de en familiebedrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 10. mars #470 Del Skrevet 10. mars Amatariel skrev (1 time siden): Nina ble jo aktiv på sosiale medier, som gikk over i butikk (fysisk), og etter hvert nett. Det er mye jobb med alt dette. Det ble såpass mye at mannen sluttet i sin jobb for å bidra med hennes prosjekter. Så ble de en familiebedrift. Og nå er det ikke noe? En av de kunne fint hatt en fast vanlig 100%jobb. Mange andre stor familier får jo logistikken til å forhold til jobb og familie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest afrodite83 Skrevet 17. mars #471 Del Skrevet 17. mars Nå skal de være hjemme med barn på fulltid i noen måneder.. tydelig at de har nok med penger når de har den muligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. mars #472 Del Skrevet 17. mars (endret) afrodite83 skrev (1 time siden): Nå skal de være hjemme med barn på fulltid i noen måneder.. tydelig at de har nok med penger når de har den muligheten! Det er vel heller det de ikke har, er nok for durt med bhg. Og siden det syke barnet også skal værehjemme vil de få pleiepenger. Endret 17. mars av Orly 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 17. mars #473 Del Skrevet 17. mars Hun brukte lang tid på snap for å fortelle den nyheten. Hele historien, med konkurser og flytting, også er den store nyheten at to av unga ikke skal gå i barnehagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. mars #474 Del Skrevet 17. mars KrigOgFred skrev (1 time siden): Hun brukte lang tid på snap for å fortelle den nyheten. Hele historien, med konkurser og flytting, også er den store nyheten at to av unga ikke skal gå i barnehagen. Ikke stemmer det helt det hun sier heller ang butikkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 18. mars #475 Del Skrevet 18. mars 9 hours ago, Orly said: Ikke stemmer det helt det hun sier heller ang butikkene Hva mener du? de gikk konkurs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest afrodite83 Skrevet 19. mars #476 Del Skrevet 19. mars Har søkt seg jobb og skal på intervju nå da. Det er bra! Jeg synes det er uansvarlig å ha så mange barn, men ikke en fast jobb med fast inntekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 19. mars #477 Del Skrevet 19. mars afrodite83 skrev (3 timer siden): Har søkt seg jobb og skal på intervju nå da. Det er bra! Jeg synes det er uansvarlig å ha så mange barn, men ikke en fast jobb med fast inntekt.. har hun sagt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 19. mars #478 Del Skrevet 19. mars Trodde det var pleiepenger de skulle prøve på jeg i dag er det endel jeg selger meg ikke, kunne vært større. Følgere som forteller at de er mer ekte enn andre. kan ikke si jeg syns hun er så ekte. Lurer følgere med livsstil før plutselig det kommer frem at hun selger herbalife. Hinter om penger og får spleis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. mars #479 Del Skrevet 19. mars (endret) Hvem gidder å kjøpe digitale fargeleggingsark, man kan finne gratis på nett? Skal de leve av det? Hun reklamer for fargelegging av sokker, i forbindelse med rocke'sokk på torsdag. dette er den første linken jeg fikk opp på Google. Helt gratis https://www.supercoloring.com/nb/tegninger-til-fargelegging/sokker-1 Endret 19. mars av Pasha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest afrodite83 Skrevet 19. mars #480 Del Skrevet 19. mars Jeg har skjult innhold fra henne nå.. kjenner jeg bare blir irritert 🙈 Har forøvrig skjult alle innhold fra de mest populære "influencere" som kommer opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå