richbitch Skrevet 25. juli 2022 #241 Del Skrevet 25. juli 2022 Så mye snakk om disse fantastiske eskene hun skal selge til å ha julekuler i. Men disse finnes jo allerede på Europris? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet 25. juli 2022 #242 Del Skrevet 25. juli 2022 richbitch skrev (1 time siden): Så mye snakk om disse fantastiske eskene hun skal selge til å ha julekuler i. Men disse finnes jo allerede på Europris? Tenkte jeg også, kjøpte sånne i fjor jeg. Ikke så fine, men samme funksjon. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 25. juli 2022 #243 Del Skrevet 25. juli 2022 (endret) Sånne bokser får man over alt rundt juletider. Den juleboken hun har gitt ut finnes også fra før. Mine foreldre har en veldig lik julebok, og den er tja.. 20 år gammel (fra jeg var barn). Innholdet er stort sett helt likt, bare litt andre illustrasjoner. "JULENS MINNEBOK - NYTT OPPLAG Julens minnebok, den originale, først utgitt i 1998. Av Bente Nedberg og Mona Lærum" Endret 25. juli 2022 av Sushiii Fant boken jeg først skrev om, hvis noen vil Google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 25. juli 2022 #244 Del Skrevet 25. juli 2022 Skulle ikke de lansere sokker også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 25. juli 2022 #245 Del Skrevet 25. juli 2022 De boksene har vært l salg før ja. Men ikke vært mulig å få tak i på lenge der vi bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 26. juli 2022 #246 Del Skrevet 26. juli 2022 Flettfrid skrev (11 timer siden): Skulle ikke de lansere sokker også? https://www.rorosbarn.no/categories/roros-sokken?gclid=Cj0KCQjwof6WBhD4ARIsAOi65ajqyPKsxaU6PGjMMhvN4skoP3yjazyXAApJvnp7zJS0HVg9r8fFVCQaApATEALw_wcB Joda. Jeg har kjøpt av dem, helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 26. juli 2022 #247 Del Skrevet 26. juli 2022 Orly skrev (9 timer siden): De boksene har vært l salg før ja. Men ikke vært mulig å få tak i på lenge der vi bor Er ikke lenger enn 1,5 år siden jeg kjøpte mine i hvertfall. Hun sa de ikke hadde vært i salg på over 15 år… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 26. juli 2022 #248 Del Skrevet 26. juli 2022 Det er en merkelig mix å først vise barnet ditt som må til sykehus med brukket arm for å opereres, så innimellom kommer det reklame for julepynt-bokser 🥴 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet 27. juli 2022 #249 Del Skrevet 27. juli 2022 Jeg har sånne bokser fra før men de er ikke så solide. Feks så har den øverste du løfter opp flere rom men ikke kanter så alt ruller vekk. Vurderer å kjøpe meg ny da disse så mye mer praktiske og solide ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 27. juli 2022 #250 Del Skrevet 27. juli 2022 richbitch skrev (22 timer siden): Er ikke lenger enn 1,5 år siden jeg kjøpte mine i hvertfall. Hun sa de ikke hadde vært i salg på over 15 år… Vel har har det hvetfall ikke vært å få tak og mange har også etterlyst de i julegrupper på fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 14. september 2022 #251 Del Skrevet 14. september 2022 Driver de ikke Rørosbarn lenger? Forsto ikke helt ranten på snap i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 15. september 2022 #252 Del Skrevet 15. september 2022 Maydis8 skrev (9 timer siden): Driver de ikke Rørosbarn lenger? Forsto ikke helt ranten på snap i dag.. Forstod det sånn at mannen er sykemeldt og at de ønsket at sykepengene kom direkte fra nav og ikke via arbeidsgiver -så de har stått ett par mnd uten inntekt fra mannen pga saksbehandlingstid i NAV. Vet ikke om mannen er fulltidsansatt i eget firma? Men ikke lenge siden det var snapper fra butikken så tror ikke de har lagt ned den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. september 2022 #253 Del Skrevet 15. september 2022 Jeg tipper at de valgte direkte fra NAV for å skåne butikken sin, og ikke helt skjønte konsekvensen av hvor treigt nav jobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 15. september 2022 #254 Del Skrevet 15. september 2022 Pasha skrev (1 time siden): Jeg tipper at de valgte direkte fra NAV for å skåne butikken sin, og ikke helt skjønte konsekvensen av hvor treigt nav jobber Men det er jo ikke noe de kan velge. Arbeidsgiver betaler de første 16 dagene uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. september 2022 #255 Del Skrevet 15. september 2022 Blålilla skrev (16 minutter siden): Men det er jo ikke noe de kan velge. Arbeidsgiver betaler de første 16 dagene uansett. jeg tenkte etter de første 16 dagene. Han har jo tydeligvis vært sykemeldt enn stund så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 15. september 2022 #256 Del Skrevet 15. september 2022 Pasha skrev (8 minutter siden): jeg tenkte etter de første 16 dagene. Han har jo tydeligvis vært sykemeldt enn stund så. Ja okei. Etter 16 dager går det relativt sømløst, dersom inntektsskjema og alt er sendt inn riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 15. september 2022 #257 Del Skrevet 15. september 2022 Men er det noe i det livet som er bra nok ? Nå er det nye huset for lite også.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 23. september 2022 #258 Del Skrevet 23. september 2022 Syns det er en litt rar måte hun går fram og deler om den gutten hennes som de skulle få en diagnose eller hva det var på. Hun sier hun skammer seg over det og deler små drypp. Vet hun tidligere har blitt sur på følgere som har spurt. Men lurer litt på hva hun selv tror hun forventer når hun deler på den måten hun gjør nå. For meg så ser det jo ut som hun ønsker spørsmålene, trøsten og oppmerksomheten, men samtidig ikke? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 24. september 2022 #259 Del Skrevet 24. september 2022 supermamz skrev (19 timer siden): Syns det er en litt rar måte hun går fram og deler om den gutten hennes som de skulle få en diagnose eller hva det var på. Hun sier hun skammer seg over det og deler små drypp. Vet hun tidligere har blitt sur på følgere som har spurt. Men lurer litt på hva hun selv tror hun forventer når hun deler på den måten hun gjør nå. For meg så ser det jo ut som hun ønsker spørsmålene, trøsten og oppmerksomheten, men samtidig ikke? Tenkte det samme, bygger opp innholdet til torsdag hvor de skal få svar, men etterpå skal hun ikke svare på spørsmål rundt verken diagnose eller utfordringer. Blir jo litt spesielt. Da er det bedre å ikke dele noe. For guttens del hadde vel det i utgangspunktet vært det beste. Influensere liker å si A, men ikke B. Snart kommer det noe sånt som «vi får veldig mange spørsmål og veldig mange er i samme situasjon så kanskje vi deler litt mer i framtida». Da henger folk på en stund til og får med seg reklame for både det ene og det andre på veien. Men, det er viktig med åpenheten, da! Skjønte ikke helt rundt hva. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. september 2022 #260 Del Skrevet 24. september 2022 Marsipan123 skrev (8 timer siden): Tenkte det samme, bygger opp innholdet til torsdag hvor de skal få svar, men etterpå skal hun ikke svare på spørsmål rundt verken diagnose eller utfordringer. Blir jo litt spesielt. Da er det bedre å ikke dele noe. For guttens del hadde vel det i utgangspunktet vært det beste. Influensere liker å si A, men ikke B. Snart kommer det noe sånt som «vi får veldig mange spørsmål og veldig mange er i samme situasjon så kanskje vi deler litt mer i framtida». Da henger folk på en stund til og får med seg reklame for både det ene og det andre på veien. Men, det er viktig med åpenheten, da! Skjønte ikke helt rundt hva. Dette har hun gjort flere ganger. Er vel for å få seere, mer penger i kassa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå