Gå til innhold

Idébank for småbarnsforeldre

Gjest chiki

Anbefalte innlegg

Så mye snakk om disse fantastiske eskene hun skal selge til å ha julekuler i. Men disse finnes jo allerede på Europris?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

richbitch skrev (1 time siden):

Så mye snakk om disse fantastiske eskene hun skal selge til å ha julekuler i. Men disse finnes jo allerede på Europris?

Tenkte jeg også, kjøpte sånne i fjor jeg. Ikke så fine, men samme funksjon. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne bokser får man over alt rundt juletider.

Den juleboken hun har gitt ut finnes også fra før. Mine foreldre har en veldig lik julebok, og den er tja.. 20 år gammel (fra jeg var barn). Innholdet er stort sett helt likt, bare litt andre illustrasjoner. 

"JULENS MINNEBOK - NYTT OPPLAG

Julens minnebok, den originale, først utgitt i 1998.

Av Bente Nedberg og Mona Lærum" 

Endret av Sushiii
Fant boken jeg først skrev om, hvis noen vil Google.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De boksene har vært l salg før ja. Men ikke vært mulig å få tak i på lenge der vi bor 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (9 timer siden):

De boksene har vært l salg før ja. Men ikke vært mulig å få tak i på lenge der vi bor 

Er ikke lenger enn 1,5 år siden jeg kjøpte mine i hvertfall. Hun sa de ikke hadde vært i salg på over 15 år…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en merkelig mix å først vise barnet ditt som må til sykehus med brukket arm for å opereres, så innimellom kommer det reklame for julepynt-bokser 🥴

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånne bokser fra før men de er ikke så solide. Feks så har den øverste du løfter opp flere rom men ikke kanter så alt ruller vekk. Vurderer å kjøpe meg ny da disse så mye mer praktiske og solide ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

richbitch skrev (22 timer siden):

Er ikke lenger enn 1,5 år siden jeg kjøpte mine i hvertfall. Hun sa de ikke hadde vært i salg på over 15 år…

Vel har har det hvetfall ikke vært å få tak og mange har også etterlyst de i julegrupper på fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Maydis8 skrev (9 timer siden):

Driver de ikke Rørosbarn lenger? Forsto ikke helt ranten på snap i dag..

Forstod det sånn at mannen er sykemeldt og at de ønsket at sykepengene kom direkte fra nav og ikke via arbeidsgiver -så de har stått ett par mnd uten inntekt fra mannen pga saksbehandlingstid i NAV. Vet ikke om mannen er fulltidsansatt i eget firma?  Men ikke lenge siden det var snapper fra butikken så tror ikke de har lagt ned den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at de valgte direkte fra NAV for å skåne butikken sin, og ikke helt skjønte konsekvensen av hvor treigt nav jobber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pasha skrev (1 time siden):

Jeg tipper at de valgte direkte fra NAV for å skåne butikken sin, og ikke helt skjønte konsekvensen av hvor treigt nav jobber

Men det er jo ikke noe de kan velge.

Arbeidsgiver betaler de første 16 dagene uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blålilla skrev (16 minutter siden):

Men det er jo ikke noe de kan velge.

Arbeidsgiver betaler de første 16 dagene uansett. 

jeg tenkte etter de første 16 dagene. Han har jo tydeligvis vært sykemeldt enn stund så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (8 minutter siden):

jeg tenkte etter de første 16 dagene. Han har jo tydeligvis vært sykemeldt enn stund så. 

Ja okei. Etter 16 dager går det relativt sømløst, dersom inntektsskjema og alt er sendt inn riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Syns det er en litt rar måte hun går fram og deler om den gutten hennes som de skulle få en diagnose eller hva det var på. Hun sier hun skammer seg over det og deler små drypp. Vet hun tidligere har blitt sur på følgere som har spurt. Men lurer litt på hva hun selv tror hun forventer når hun deler på den måten hun gjør nå. For meg så ser det jo ut som hun ønsker spørsmålene, trøsten og oppmerksomheten, men samtidig ikke? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (19 timer siden):

Syns det er en litt rar måte hun går fram og deler om den gutten hennes som de skulle få en diagnose eller hva det var på. Hun sier hun skammer seg over det og deler små drypp. Vet hun tidligere har blitt sur på følgere som har spurt. Men lurer litt på hva hun selv tror hun forventer når hun deler på den måten hun gjør nå. For meg så ser det jo ut som hun ønsker spørsmålene, trøsten og oppmerksomheten, men samtidig ikke? 

Tenkte det samme, bygger opp innholdet til torsdag hvor de skal få svar, men etterpå skal hun ikke svare på spørsmål rundt verken diagnose eller utfordringer. Blir jo litt spesielt. Da er det bedre å ikke dele noe. For guttens del hadde vel det i utgangspunktet vært det beste. Influensere liker å si A, men ikke B. Snart kommer det noe sånt som «vi får veldig mange spørsmål og veldig mange er i samme situasjon så kanskje vi deler litt mer i framtida». Da henger folk på en stund til og får med seg reklame for både det ene og det andre på veien. Men, det er viktig med åpenheten, da! Skjønte ikke helt rundt hva. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (8 timer siden):

Tenkte det samme, bygger opp innholdet til torsdag hvor de skal få svar, men etterpå skal hun ikke svare på spørsmål rundt verken diagnose eller utfordringer. Blir jo litt spesielt. Da er det bedre å ikke dele noe. For guttens del hadde vel det i utgangspunktet vært det beste. Influensere liker å si A, men ikke B. Snart kommer det noe sånt som «vi får veldig mange spørsmål og veldig mange er i samme situasjon så kanskje vi deler litt mer i framtida». Da henger folk på en stund til og får med seg reklame for både det ene og det andre på veien. Men, det er viktig med åpenheten, da! Skjønte ikke helt rundt hva. 

Dette har hun gjort flere ganger. Er vel for å få seere, mer penger i kassa 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...