Gå til innhold

min undertøyshistorie


høst

Anbefalte innlegg

Må bare fortelle en gladhistorie i min jakt på undertøy. Nå er det slik at her jeg bor var utvalget i undertøy heller dårlig. De hadde noe, men ikke i min størrelse(enda jeg er i ganske normal størrelse) og ikke noe jeg falt for. Startet derfor å jakte på internett etter undertøy, men fant ut at det kanskje var litt risikabelt og dessuten var det dårlige bilder og ikke alle forhandlerne virket like seriøse. Et problem å søke på undertøy på internett for da får du som regel opp bare slike sex-butikker.

Jeg sendte da mail til en rekke brudesalonger rundt om i hele landet etter forespørsel om torsolette. Jeg fikk svar fra EN, nemlig "bryllupet hos Fru Larsen" (Sandefjord) og for å gjøre en lang historie kort så var de utrolig hjelpsomme og i går mottok jeg tre ulike torsoletter i posten (levert på døren) og jeg kunne prøve i ro og mak hjemme. Alt var i riktig størrelse. Så nå har jeg valgt meg ut en og skal returnere resten. Utrolig og fantastisk god service. Dette ble reklame, men jeg måtte bare fortelle dette, det kan jo være andre som er bekymret fordi utvalget ikke er det helt store der dere bor. Heldigvis ennå noen forretninger som tar vare på sine kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig når slike ting løser seg på en så flott og grei måte.

Vil bare legge til her at Christiane i Oslo også er meget behjelpelige med å sende undertøy i posten og med bytting om det ikke skulle passe. Har så godt inntrykk av dem etter at jeg kjøpte mitt undertøy der, men de er jo en ganske stor salong og de er vel ganske travle på denne tiden av året vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aina K i Oslo var også helt fantastisk med undertøy, dvs et par dager før bryllupet viste det seg at torsoleten syntes under kjolen men det var helt greit å få byttet den i en som passet perfekt.

Super service syns nå jeg!

hilsen Fru Prinsessen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...