Gå til innhold

Hvordan er dere ovenfor mindre pene folk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rart spm, men hvordan er dere mot og ovenfor mindre pene folk? 

Anonymkode: 09c28...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst, bra du poengterte at dette var et rart spørsmål.

I utgangspunktet ville jeg svare at med mindre man er den supermodellen selv, så burde man ikke heve et øyebryn - før det slo meg at selv ikke supermodeller bør heve øyebryn ovenfor "mindre pene folk". Deretter lurer jeg på, hva legger du i definisjonen "mindre pene"? Det er jo ekstremt relativt hva man selv anser som pent og ikke.

Siste ting jeg lurer på er: oppfører du deg annerledes ovenfor folk basert på deres utseende?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke over slikt. Folk er folk.

Anonymkode: 2f6a1...416

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Wiskola skrev:

Først og fremst, bra du poengterte at dette var et rart spørsmål.

I utgangspunktet ville jeg svare at med mindre man er den supermodellen selv, så burde man ikke heve et øyebryn - før det slo meg at selv ikke supermodeller bør heve øyebryn ovenfor "mindre pene folk". Deretter lurer jeg på, hva legger du i definisjonen "mindre pene"? Det er jo ekstremt relativt hva man selv anser som pent og ikke.

Siste ting jeg lurer på er: oppfører du deg annerledes ovenfor folk basert på deres utseende?

Så enig!

Hørt den før; med mindre du ikke ser ut som Brad Pitt eller George Cloney selv, så ikke kritiser andre. Men ingen av dem to er spesielle i mine øyne, og om så noen er aldri så vakre så har de ingen rett til å heve sine bryn eller kritisere andre. Det er dårlig personlighet,  og det er aldri pent.

Ts, jeg oppfører meg som jeg gjør med alle andre. Helt ærlig så tenker jeg ikke på hvor pene de jeg møter er. Skulle det være sånn at jeg møtte på en som er "mindre pen", så oppfører jeg meg normalt da også. Noe annet ville vært rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, wintergirl skrev:

Så enig!

Hørt den før; med mindre du ikke ser ut som Brad Pitt eller George Cloney selv, så ikke kritiser andre. Men ingen av dem to er spesielle i mine øyne, og om så noen er aldri så vakre så har de ingen rett til å heve sine bryn eller kritisere andre. Det er dårlig personlighet,  og det er aldri pent.

Ts, jeg oppfører meg som jeg gjør med alle andre. Helt ærlig så tenker jeg ikke på hvor pene de jeg møter er. Skulle det være sånn at jeg møtte på en som er "mindre pen", så oppfører jeg meg normalt da også. Noe annet ville vært rart. 

Dette er veldig klisjé å si, men et pent ytre gjør ikke opp for et stygt indre. Sånn pleier jeg å tenke, og det funker utmerket. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wiskola skrev:

Dette er veldig klisjé å si, men et pent ytre gjør ikke opp for et stygt indre. Sånn pleier jeg å tenke, og det funker utmerket. :)

Men det er jo sant da 😉 Er du stygg på innsiden så skyr folk deg, selv om du skulle vært aldri så pen. Et menneske som er utrolig snill og god blir faktisk pen. Kan ikke tenke vondt om er menneske som bare er god😊 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, wintergirl skrev:

Så enig!

Hørt den før; med mindre du ikke ser ut som Brad Pitt eller George Cloney selv, så ikke kritiser andre. Men ingen av dem to er spesielle i mine øyne, og om så noen er aldri så vakre så har de ingen rett til å heve sine bryn eller kritisere andre. Det er dårlig personlighet,  og det er aldri pent.

Ts, jeg oppfører meg som jeg gjør med alle andre. Helt ærlig så tenker jeg ikke på hvor pene de jeg møter er. Skulle det være sånn at jeg møtte på en som er "mindre pen", så oppfører jeg meg normalt da også. Noe annet ville vært rart. 

Om jeg skal være helt ærlig så snakker folk styggere om de som er pene. Du drog jo selv opp to navn her...

Anonymkode: 2f6a1...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, wintergirl skrev:

Men det er jo sant da 😉 Er du stygg på innsiden så skyr folk deg, selv om du skulle vært aldri så pen. Et menneske som er utrolig snill og god blir faktisk pen. Kan ikke tenke vondt om er menneske som bare er god😊 

Mulig men nå spurte jeg ikke om det. Hva som er pent eller ikke for deg vet du selv. 

Anonymkode: 09c28...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om jeg skal være helt ærlig så snakker folk styggere om de som er pene. Du drog jo selv opp to navn her...

Anonymkode: 2f6a1...416

Interessant vinkling. Er ikke sikkert et pent ytre alltid er en velsignelse, nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig men nå spurte jeg ikke om det. Hva som er pent eller ikke for deg vet du selv. 

Anonymkode: 09c28...54d

Du virker ikke så hyggelig. Da er det vel ganske åpenbart hvordan hun ville ha vært overfor deg. 

Anonymkode: eab30...1a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg skal være helt ærlig så snakker folk styggere om de som er pene. Du drog jo selv opp to navn her...

Anonymkode: 2f6a1...416

Sa jeg noe stygt om dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig men nå spurte jeg ikke om det. Hva som er pent eller ikke for deg vet du selv. 

Anonymkode: 09c28...54d

Men det er sånn det er. Jeg behandler folk etter hvordan de er, uavhengig av utseendet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker ikke så hyggelig. Da er det vel ganske åpenbart hvordan hun ville ha vært overfor deg. 

Anonymkode: eab30...1a9

Hyggeligheten sjøl.

Anonymkode: 09c28...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart spm, men hvordan er dere mot og ovenfor mindre pene folk? 

Anonymkode: 09c28...54d

Hva er det du spør om? :klo: 

Hvilke situasjoner snakker du om?

Skjønner ikke helt hva du mener.

Anonymkode: 69dfd...48a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh? Jeg oppfører meg da noenlunde likt uansett hvordan folk ser ut. Jeg reagerer mer på hvordan de oppfører seg. Er folk blide og hyggelige så blir jeg det samme og er de sure og grinete så overser jeg eller jeg svarer med samme mynt (litt avhengig av om det er "dårlig dag" eller genuint sur).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...