AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Del Skrevet 4. mai 2019 Virker jo som verden går helt av skaftet for disse filmene. Har sett et par med en åpen innstilling, men vrir meg i stolen. Klisjéfylt manus, ikke klarer jeg å la meg rive med av superhelter, og så er det jo hundreogførti filmer også.. Andre fenomener skjønner jeg bedre, som Game of Thrones som faktisk har en ambisiøs historiefortelling. Men Avengers? Skjønner ikke greia. Hva med dere? Anonymkode: 7603c...3ef 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #2 Del Skrevet 4. mai 2019 Jeg og synes de kan bli litt vel mye.. Anonymkode: ea78c...e08 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiskola Skrevet 4. mai 2019 #3 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Artig at du nevner Game of Thrones, for føler dette blir litt sånn som alle som skriker ut om "Er jeg den eneste som ikke liker GoT!?". Man får ikke poeng for det, utrolig nok. Ikke gjør det deg spesielt unik heller, forøvrig. Endret 4. mai 2019 av Wiskola Hadde et ord for mye, gitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. mai 2019 #4 Del Skrevet 4. mai 2019 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #5 Del Skrevet 4. mai 2019 9 minutter siden, Wiskola skrev: Artig at du nevner Game of Thrones, for føler dette blir litt sånn som alle som skriker ut om "Er jeg den eneste som ikke liker GoT!?". Man får ikke poeng for det, utrolig nok. Ikke gjør det deg spesielt unik heller, forøvrig. 8 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Dere skjønner hva et retorisk virkemiddel er, ikke sant? Jeg forstår at jeg ikke kan være den eneste i verden rent bokstavelig, det er en uttrykksmåte. Det virker som at den generelle konsensus er at disse filmene er bra. Det sliter jeg med å skjønne. Og jeg lurer på om det er flere her som er av samme oppfatning, eller som eventuelt kan forklare hva de synes gjør disse filmene gode. Anonymkode: 7603c...3ef 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiskola Skrevet 4. mai 2019 #6 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere skjønner hva et retorisk virkemiddel er, ikke sant? Jeg forstår at jeg ikke kan være den eneste i verden rent bokstavelig, det er en uttrykksmåte. Det virker som at den generelle konsensus er at disse filmene er bra. Det sliter jeg med å skjønne. Og jeg lurer på om det er flere her som er av samme oppfatning, eller som eventuelt kan forklare hva de synes gjør disse filmene gode. Anonymkode: 7603c...3ef Som jeg så mange ganger har sagt til flerfoldige TS på dette forumet: det dummeste du gjør er å anta at folk har mindre intelligens enn deg selv. Selvfølgelig forstår man at du ikke spør bokstavelig, likevel er dette et spørsmål som har blitt stilt sikkert en million ganger på nettet siden Endgame kom på kino og GOT på HBO. Man begynner bli bittelitt lei det. Endret 4. mai 2019 av Wiskola 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 4. mai 2019 #7 Del Skrevet 4. mai 2019 Har sett noen av filmene og også litt av game of thrones. Det er 20% underholdende i øyeblikket, ikke noe mer enn det. Skjønner ikke hypen. Men fint at noen koser seg med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #8 Del Skrevet 4. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere skjønner hva et retorisk virkemiddel er, ikke sant? Jeg forstår at jeg ikke kan være den eneste i verden rent bokstavelig, det er en uttrykksmåte. Det virker som at den generelle konsensus er at disse filmene er bra. Det sliter jeg med å skjønne. Og jeg lurer på om det er flere her som er av samme oppfatning, eller som eventuelt kan forklare hva de synes gjør disse filmene gode. Anonymkode: 7603c...3ef Hvorfor må vi som liker slike filmer sitte og forklare folk som ikke liker sånne filmer hvorfor vi liker dem, egentlig? Anonymkode: d8e92...56a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #9 Del Skrevet 4. mai 2019 3 minutter siden, Wiskola skrev: Som jeg så mange ganger har sagt til flerfoldige TS på dette forumet: det dummeste du gjør er å anta at folk har mindre intelligens enn deg selv. Selvfølgelig forstår man at du ikke spør bokstavelig, likevel er dette et spørsmål som har blitt stilt sikkert en million ganger på nettet siden Endgame kom på kino og GOT på HBO. Man begynner bli bittelitt lei det. Jeg er ikke interessert i å lese en million svar på nettet, jeg spør her på forumet, som er det eneste jeg frekventerer. Så vidt jeg kan se er det ikke et hyppig debattert spørsmål her. Har du noe konkret å bidra med her, utover hvor lei du er av spørsmålet mitt? Anonymkode: 7603c...3ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #10 Del Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor må vi som liker slike filmer sitte og forklare folk som ikke liker sånne filmer hvorfor vi liker dem, egentlig? Anonymkode: d8e92...56a Hvor har jeg skrevet at du må noe som helst? Anonymkode: 7603c...3ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiskola Skrevet 4. mai 2019 #11 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke interessert i å lese en million svar på nettet, jeg spør her på forumet, som er det eneste jeg frekventerer. Så vidt jeg kan se er det ikke et hyppig debattert spørsmål her. Har du noe konkret å bidra med her, utover hvor lei du er av spørsmålet mitt? Anonymkode: 7603c...3ef Yes. Du skal få et konkret svar av meg. (Var visst spoiler her, gitt.) Endret 4. mai 2019 av Wiskola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiskola Skrevet 4. mai 2019 #12 Del Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor har jeg skrevet at du må noe som helst? Anonymkode: 7603c...3ef Ouch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 4. mai 2019 #13 Del Skrevet 4. mai 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker jo som verden går helt av skaftet for disse filmene. Har sett et par med en åpen innstilling, men vrir meg i stolen. Klisjéfylt manus, ikke klarer jeg å la meg rive med av superhelter, og så er det jo hundreogførti filmer også.. Andre fenomener skjønner jeg bedre, som Game of Thrones som faktisk har en ambisiøs historiefortelling. Men Avengers? Skjønner ikke greia. Hva med dere? Anonymkode: 7603c...3ef Digger Marvel. DC derimot får det ikke til, se vekk fra Dark Night trilogien med Christian Bale og den "første" Superman-filmen med Christopher Reeve. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 5. mai 2019 #14 Del Skrevet 5. mai 2019 Tråden er ryddet for brukerangrep, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 5. mai 2019 #15 Del Skrevet 5. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker jo som verden går helt av skaftet for disse filmene. Har sett et par med en åpen innstilling, men vrir meg i stolen. Klisjéfylt manus, ikke klarer jeg å la meg rive med av superhelter, og så er det jo hundreogførti filmer også.. Andre fenomener skjønner jeg bedre, som Game of Thrones som faktisk har en ambisiøs historiefortelling. Men Avengers? Skjønner ikke greia. Hva med dere? Anonymkode: 7603c...3ef Jeg er enig Har sett et par av de filmene, et stort gjesp. Kjedelig historie, actionscenene er sikkert greie, for de som liker denslags 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiurleik Skrevet 5. mai 2019 #16 Del Skrevet 5. mai 2019 Nei, du er ikke den eneste. Ingen som virkelig har sans for god film liker disse teite industri-filmene som åpenbart er laget med ett mål for øye; å tjene mest mulig penger, og treffe flest mulig mennesker med minst mulig kreativitet og innovasjon som innsats. En gang kom det faktisk en viss variasjon av påkostede filmer fra Hollywood, men i dag er det omtrent bare superhelter med oppblåste budsjetter som gjelder. Det positive er jo at vi som faktisk er opptatt av film blir mer orientert mot andre land og verdensdelers filmkunst. Men ikke forvent å få så mye forståelse for meningen din, altså. Marvel-fans er temmelig totalitære. Til tross for at filmene deres får alle pengene og massiv medieomtale, så er det likevel ikke rom for kritikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 5. mai 2019 #17 Del Skrevet 5. mai 2019 Ja, det er bare deg, du har elendig smak! 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matrobot Skrevet 5. mai 2019 #18 Del Skrevet 5. mai 2019 Hva med Paradise Hotel eller Kardashians? Jeg kan ikke skjønne meg på folk som ser på disse, men folk har forskjellige smak. Jeg ser ikke spesielt mye på Marvel, men det er en lett underholdning hvis man har lyst å hvile hjernen sin. Tidsfordriv. Omtrent som James Bond-filmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. mai 2019 #19 Del Skrevet 5. mai 2019 Jeg liker Robert Downey jr! 😍 Filmen kunne jeg tenkt meg å se bare pga han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 5. mai 2019 #20 Del Skrevet 5. mai 2019 Jeg orker heller ikke superhelt-filmer. Ingen av de. Spiller ingen rolle om det er Superman, Batman, Marvel, Spiderman eller hva som helst annet. Gørr kjedelig. Men så orker jeg ikke action-filmer generelt heller da, så det er ikke så rart Sovnet f.eks halvveis i Avatar begge (!) gangene jeg prøvde å se den... James Bond er ca. like kjedelig. Liker heller ikke animerte filmer ala Istid, Frost, Løvenes Konge og slikt. Der er jeg tydeligvis ganske alene (?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå