Gå til innhold

Klarer ikke gi slipp! :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en mann for en tid tilbake. Ting tok tid for oss begge, men etter hvert utviklet jeg følelser for han. Det var dessverre ikke gjensidig :( Vi avtalte å avslutte "forholdet" (ble aldri ordentlig sammen) og det gjorde mye vondere en jeg kunne forestille meg. Jeg bare gråter, tenker på han HELE tiden! Trodde aldri det skulle oppleves slik!

Problemet er at vi likevel holder svært mye kontakt, nesten mer enn tidligere. Jeg føler ikke på behovet for å ta steget videre å finne en ny. Livssituasjonen min slik den er nå takler ikke at jeg skyver han unna, må vente til sommerferien slik at jeg kommer i mål med utdannelsen. Vet det ikke kommer til å bli noe mer, men føler jeg bare utsetter å kutte kontakten.

Han behandler meg som en god venn per nå, snakker om alt og ingenting. 

Aldri kjent på lignende. Vet ikke hva som blir rett å gjøre. Jeg vil så gjerne ha han- selv om jeg vet jeg ikke kan få han :( 

Anonymkode: cdf41...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du bare gjør situasjonen verre for deg selv jo lengre du venter med å kutte kontakten med han. Du skriver at du ikke klarer å tenke på annet enn han og gråter hele tiden, men at du samtidig ikke kan kutte han ut før sommerferien fordi du vil komme i mål med utdannelsen, dette går vel utover konsentrasjonen din? Jeg tenker at du gjør deg selv en kjempe stor tjeneste hvis du kutter han ut nå, og kan fokusere på deg selv og dine mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt kontakten og begynn å date andre

Anonymkode: 9eafd...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du skal være glad at han er ærlig med deg og sier at han ikke ønsker et forhold. For han da er det jo ikke noe problem med videre kontakt, han regner vel med at du er innforstått med dette og at det går bra for din del også. 

Du må være snill med deg selv, sett en strek, slett han fra SoMe og legg det bak deg. Om du tror det ødelegger for eksamensperioden og utdannelsen din, så sett en dato da du kutter han ut. Det er jo en nydelig tid å være singel på, det er snart sommer. Håper du treffer noen du liker som du kan ha det gøy med. Stor klem til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...