Gå til innhold

Hvordan møte "daten"

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Da snakker jeg om de første sekundene der man treffes etter avtale! Om det er på en pub, om det er på en fjelltur eller hvor som helst egentlig. Tilnærmingen de første sekundene når man treffes på avtalt sted.Tenker det å rekke ut hånden og hilse og si navnet sitt blir helt på trynet :)       Er det å gi en klem innenfor? Noen med noen siviliserte gode forslag her :) Vi snakker da om helt fremmede som man bare har chattet med på et "datingnettsted".

Endret av Duftavsommerregn
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mann her,  jeg gir klem når vi møtes ,og når vi drar . 

Anonymkode: eae49...637

Skrevet (endret)

Jeg er ganske åpen som person så jeg drar ofte på med en kommentar som passer inn der og da..  Icebreaking egentlig.. Rekke fram hånden virker jo litt vel stivt for meg ihvertfall.. Du får se Ann situasjonen.. 

En klem er helt innafor 👍

Endret av Vija
AnonymBruker
Skrevet

Møtt to fra Tinder. Nr. 1: vanlig hei og satt oss ned. Nr. 2 ga en klem. Synes en klem er hyggeligst. Har jo pratet en del og valgt å møtes.

Anonymkode: 7db27...b50

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Vija skrev:

Jeg er ganske åpen som person så jeg drar ofte på med en kommentar som passer inn der og da..  Icebreaking egentlig..

Samme her, det å dra en kommentar med litt humor i er jeg ganske god på :) Men litt risky om mottaker ikke helt "tar" den. Så skal prøve å jekke ned akkurat det til stemningen blir løst litt opp.

Skrevet
2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Samme her, det å dra en kommentar med litt humor i er jeg ganske god på :) Men litt risky om mottaker ikke helt "tar" den. Så skal prøve å jekke ned akkurat det til stemningen blir løst litt opp.

Hvis du har chattet litt med han så har vel du en liten feeling hvilket type han er..  

Hei, så kjekt å treffe/se deg pluss en klem er jo en bra start uansett 😉

Masse Lykke til ihvertfall ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det er veldig kulturelt, og fra person til person, du kan ikke annet enn å uttrykke det du er blitt her og nå. Og prøve å gjøre noe annet er veldig unaturlig. Jeg er bare redd at startblokken til dating blir veldig utvannet når det er snakk om nettdating. Der er alle, og alle utvanner seg selv der og bruker masse utnaturlig tid med hundrevis av personer. Det blir ikke noe ekslusivt.

Anonymkode: a0501...cd0

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier hei og gir en klem. Uansett. Også når jeg drar. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare redd at startblokken til dating blir veldig utvannet når det er snakk om nettdating. Der er alle, og alle utvanner seg selv der og bruker masse utnaturlig tid med hundrevis av personer. Det blir ikke noe ekslusivt.

eeh nei. Jeg har vel brukt tid på et par stykker på et halv år. Det handler om å sortere ut ved å selv skrive en knakende god profil slik at de damene som leser den vet hva de kan forvente helt grunnleggende, og et greit bilde. Mange  damer som har besøkt profilen, men bare få jeg faktisk har "chattet" med og i det hele tatt vurdert. Og den ene kan det se ut som jeg kommer til å "date" og trenger disse få gode rådene jeg får. Date er noe man ikke har gjort på ekstremt lenge :) 

AnonymBruker
Skrevet

Vil på det sterkeste anbefale å starte med en klem, og stå nært, eller sett dere side om side. Det er viktig å sette en nær og intim stemning med det samme,  slik at det ikke blir et intervju, eller et vennetreff av det. 

Anonymkode: d8662...b97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...