Gå til innhold

Oppussing

Anbefalte innlegg

Gjest Linneah2013
Skrevet

Har et ønske om å få en gjennomført stil i huset. I hovedetasjen har jeg lys grå gang, lys grå kjøkkenvegger, innredningen er nærmest bomull, stua er L formet og malt i dempet sort på tre vegger, de andre er hvite, tvstua, som ligger innenfor stua er hvit. Nå har jeg lyst på blått, Industriell blå synes jeg ser fin ut, tenkte den på kjøkkenveggene, og bytte det svarte på stua med blå. Men hva med de andre romma, gjelder også soverom i kjelleren. Den blåfargen hadde vært fint å ta igjen i alle romma. Noen som kan gi meg forslag på hvordan jeg kan få til dette? Bad oppe og nede skal pusses opp også, men det har jeg foreløbig ikke råd til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å svare på uten å har sett huset. Gulv og interiør påvirker mye. 

• Liker 2
Gjest Linneah2013
Skrevet

Har en beige sofa i stua og en mellomgrå i tvstua, bord, skjenk, tvbord er hvitt. Gulv er i lys brunt, men skal skiftes etterhvert.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Linneah2013 skrev:

Har en beige sofa i stua og en mellomgrå i tvstua, bord, skjenk, tvbord er hvitt. Gulv er i lys brunt, men skal skiftes etterhvert.

Hvilken farge skal dere bytte til på gulvet?

Anonymkode: c0708...d21

• Liker 1
Gjest Linneah2013
Skrevet

Antar det blir brungrått, om du skjønner

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Linneah2013 skrev:

Antar det blir brungrått, om du skjønner

Hvilke farger liker du? Ønsker du en varm eller kald farge?
Lys eller mørk  farge?

AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2019 den 20.15, Linneah2013 skrev:

Den blåfargen hadde vært fint å ta igjen i alle romma. Noen som kan gi meg forslag på hvordan jeg kan få til dette?

Du kan jo ha tekstiler i blånyanser på de soverommene? Veggene kan være i en lys grå-beige feks?

Gjest Linneah2013
Skrevet

På soveromma kunne jeg tenkt meg i litt mørke farger, stuene er jeg litt usikker, redd det blir for mørkt med feks industriell blå, fordi det er vindu bare på ene veggen, på tvstua er det bare to små vindu, hvilken gråbeige vil passe med den blå?

Gjest Linneah2013
Skrevet

Vil ha det lunt og koselig.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Linneah2013 skrev:

På soveromma kunne jeg tenkt meg i litt mørke farger, stuene er jeg litt usikker, redd det blir for mørkt med feks industriell blå, fordi det er vindu bare på ene veggen, på tvstua er det bare to små vindu, hvilken gråbeige vil passe med den blå?

Det er jeg litt usikker på. Hvilken hvitfarge du har på lister og dører vil også  påvirke fargene på veggene og omvendt.

https://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no/vare-vakreste-farger-nytt-fargekart/

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Linneah2013 skrev:

Du kan jo velge å ha en vegg med mørk farge, og de andre veggene lysere?

jotun_blaafarger_lady_5452_nordic-breeze

Gjest Linneah2013
Skrevet

Er så mange fine farger at en kan bli helt sprø. 

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Skrevet

Jeg har malt et par vegger i st pauls blue. Super matt. Anbefaler den. Den er blå grå farge, sofistikert og lun👌 Sjekk den ut.

• Liker 2
Gjest Linneah2013
Skrevet
1 minutt siden, Hmmmmmm skrev:

Jeg har malt et par vegger i st pauls blue. Super matt. Anbefaler den. Den er blå grå farge, sofistikert og lun👌 Sjekk den ut.

Den var fin

Gjest Linneah2013
Skrevet
Akkurat nå, Linneah2013 skrev:

Den var fin

Hvilken farge har du på de andre veggene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...