AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Jeg trener regelmessig, og driver å logger maten. Men er jo litt av noen næringsinnhold på den pizzaen. Er nesten 1100 kcal i hele pizzaen og rundt 6.5 gram salt. Men ok å nyte en? Kan vel ikke være usunt? Spiser ganske sunt ellers i uka. Anonymkode: 251f0...d8b
solmåneogstjerner Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 Det er jo verken sunt eller godt. Og jeg skjønner ikke at du klarer å spise hele selv. Men om du synes det er kos så er det jo bare å gjøre det 😊
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #5 Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, Luna Llena skrev: Ja, det er ok. Men er jo tonnevis med salt? Men gjør vel kanskje ikke noe om en spiser det en gang i uka. Anonymkode: 251f0...d8b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #6 Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Det er jo verken sunt eller godt. Og jeg skjønner ikke at du klarer å spise hele selv. Men om du synes det er kos så er det jo bare å gjøre det 😊 Synes den nye Big One er veldig god Er jo mann, så den går lett ned. Ja, veldig usunn, derfor jeg spør hvor bra det er å spise den. Er jo masse salt der. Anonymkode: 251f0...d8b
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mai 2019 #7 Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men er jo tonnevis med salt? Men gjør vel kanskje ikke noe om en spiser det en gang i uka. Anonymkode: 251f0...d8b Ikke farlig en gang i uken.
Vija Skrevet 4. mai 2019 #8 Skrevet 4. mai 2019 Hvis du er usikker på pga saltet så spis noe annet.. Skulle jeg først ha spist usunt hadde jeg kjørt på med en skikkelig burger 😁
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #9 Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, Vija skrev: Hvis du er usikker på pga saltet så spis noe annet.. Skulle jeg først ha spist usunt hadde jeg kjørt på med en skikkelig burger 😁 Er jo nesten like mye karbs og fett der da Spesielt med pommes frites. Anonymkode: 251f0...d8b
Vija Skrevet 4. mai 2019 #11 Skrevet 4. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er jo nesten like mye karbs og fett der da Spesielt med pommes frites. Anonymkode: 251f0...d8b Ja akkurat.. Men hva for en rolle spiller det da? Alt usunt er masse karbs å fett i.. Men alt er lov når man først skal ta seg ut på matfronten tenker jeg.. Greit å spise sunt ellers, man trenger da ikke å bli helt Nazi heller
Chenet Skrevet 5. mai 2019 #12 Skrevet 5. mai 2019 Om det er greit eller ikke kommer jo an på alt det andre du spiser i løpet av en uke. Om du ellers spiser variert, sunn mat i passe mengde så er jo en pizza i uken helt ok. Spiser du det hver dag og resten av kosten din er dritt så er det helt klart en dårlig ide.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #13 Skrevet 5. mai 2019 Er det deg igjen, Smash? Spist opp appelsinene og granateplene, så nå er det pizza du lurer på om er sunt? Det virker jo ikke som du lurer, heller, men har bestemt deg for at det er usunt. Hvorfor spiser du den da? Det lurer jeg på. Anonymkode: 5dc6c...b9c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #14 Skrevet 5. mai 2019 Ikke forstår jeg hvorfor du skal spise den pizzaen om du ikke klarer å nyte den engang. Da er jo litt av poenget borte. Anonymkode: f36e2...842 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå