AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Hei hei! Vi bor i et ganske rolig strøk hvor fartsgrensen er 50, men det er dessverre veldig mange som kjører mye fortere enn dette forbi huset vårt. Vi ønsker å sette opp et gjerde rundt tomta for sikkerheten til dyr og barn, da vi ønsker at de skal kunne leke i hagen uten å kunne løpe ut på veien. Problemet er at stakittgjerde er veldig dyrt og det merkes ekstra godt når vi har veldig mye tomt å gjerde inn. Siden vi er unge og nyetablerte har vi rett og slett ikke råd akkurat nå.. Men det må da finnes billigere alternativ som gjør nytten, selv om det kanskje ikke er like pent? Stakittgjerde kan vi sette opp etterhvert som vi får spart opp, men sommeren er rett rundt hjørnet og høysesong for lek i hagen. Noen idéer? Anonymkode: 3a65d...785
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 Du kan bruke netting. Her er én type. Du må ha stolper i tillegg, og anbefaler da impregnerte. Anonymkode: 99865...d82
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan bruke netting. Her er én type. Du må ha stolper i tillegg, og anbefaler da impregnerte. Anonymkode: 99865...d82 Du kan også bruke stolpeløsningen som er vist i videoen til linken jeg la ut Anonymkode: 99865...d82 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 Du kan ha to rader med plank, og senere bytte ut planken med stakitt. Stolpene kan nok brukes om igjen om dere gjør det skikkelig første gangen. Anonymkode: 850fa...331 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #5 Skrevet 4. mai 2019 Oi! Det var jo faktisk mye finere enn hva jeg så for meg! Et godt alternativ! Tusen takk Anonymkode: 3a65d...785
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå