Mr. Kilmister · #141 Posted May 11 Ikke jeg heller Jeg har aldri gått ett år uten å barbere meg 0 Share this post Link to post Share on other sites
Jerry Lee · #142 Posted May 11 Det har jeg da jeg bodde et år i fjellet. Jeg har aldri likt Michael Jackson. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Hold the door · #143 Posted May 11 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på nudiststrand. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Chantielle · #144 Posted May 11 Det har jeg Jeg har aldri lært meg fuglenavn/arter 0 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Hold the door · #145 Posted May 11 Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri brukt motorsag. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Chantielle · #146 Posted May 11 Det har jeg Jeg har aldri hoppet i strikk 0 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Hold the door · #147 Posted May 11 (Ser for meg deg naken på nudiststrand med en durende motorsag i hendene.) Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist komle. 0 Share this post Link to post Share on other sites
#Rasshøl · #148 Posted May 11 Jeg veit ikke hva det er. Har garantert ikke spist det. Jeg har aldri brukt andres tannbørste. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Hold the door · #149 Posted May 11 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt tysk på skolen. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Salka · #150 Posted May 11 Det har jeg Jeg har aldri brukt tysken jeg lærte 0 Share this post Link to post Share on other sites
Chantielle · #151 Posted May 11 Det har jeg,men ikke mye Jeg har aldri hatt/eid et burdyr 0 Share this post Link to post Share on other sites
#Rasshøl · #152 Posted May 11 7 minutter siden, Chantielle skrev: Det har jeg,men ikke mye Jeg har aldri hatt/eid et burdyr Det har jeg. Hamster, kanin og marsvin. (Nå som voksen syns jeg det er dyreplageri) ville aldri hatt det nå. Jeg har aldri gått ut fra toalettet uten å vaske hendene. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Chantielle · #153 Posted May 11 Tvilsomt om jeg har gjort det,men ingen garantier gis Jeg har aldri kjørt motocross 0 Share this post Link to post Share on other sites
#Rasshøl · #154 Posted May 11 Ikke jeg heller, men det ser jævla gøy og skittent ut. Jeg har aldri lært meg å stå på skøyter. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Chantielle · #155 Posted May 11 Jeg gikk på skøyter som barn/ungdom,men ikke etter at jeg ble voksen Jeg har aldri hoppet i hoppbakke 0 Share this post Link to post Share on other sites
Aragorn ll Elessar · #156 Posted May 11 Ikke jeg heller Jeg har aldri kjørt utfor 0 Share this post Link to post Share on other sites
#Rasshøl · #157 Posted May 11 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt en android telefon. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Hold the door · #158 Posted May 11 Det har jeg. Jeg har aldri vært i Sulitjelma. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Salka · #159 Posted May 11 Ikke jeg heller. Jeg har aldri smakt cottage cheese 0 Share this post Link to post Share on other sites
Luna Llena · #160 Posted May 11 Det har jeg, var ikke godt Jeg har aldri smakt Smalahove 0 Share this post Link to post Share on other sites