Stacy__ Skrevet 11. januar #7461 Skrevet 11. januar jukkapalme skrev (På 10.1.2026 den 0.31): Det har jeg, uendelig mange ganger Jeg har aldri smakt lutefisk Ikke jeg heller
Stacy__ Skrevet 11. januar #7462 Skrevet 11. januar Jeg har aldri vært glad i å være ute når det er kaldere enn -5
Nadya Skrevet 11. januar #7463 Skrevet 11. januar Det har jeg Jeg har aldri vært forelsket i noen jeg kun har møtt på nett
Gjest SikkSakk1 Skrevet 11. januar #7464 Skrevet 11. januar ikke jeg heller Jeg har aldri hugget meg selv i beinet med en motorsag.
Stacy__ Skrevet 11. januar #7465 Skrevet 11. januar SikkSakk1 skrev (24 minutter siden): ikke jeg heller Jeg har aldri hugget meg selv i beinet med en motorsag. Ikke jeg heller
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #7467 Skrevet 15. januar Det har jeg mange ganger. Kun meg i digert bygg som er mørkt over alt der hvor jeg ikke holder til. Jeg har aldri glemt å sette på bygningsalarm der de har slikt, når jeg har gått for kvelden.
Tidsklemmen Skrevet 15. januar #7468 Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Det har jeg mange ganger. Kun meg i digert bygg som er mørkt over alt der hvor jeg ikke holder til. Jeg har aldri glemt å sette på bygningsalarm der de har slikt, når jeg har gått for kvelden. Ikke jeg heller, men jeg har fått den til å ule. Jeg har aldri glemt å gå av bussen på riktig stopp.
Nadya Skrevet 15. januar #7469 Skrevet 15. januar Det har jeg. Jeg har aldri slikket meg om munnen når jeg står i utstillingsvinduet til konditoren.
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #7470 Skrevet 15. januar Haha...det har nok ikke jeg heller utad, men på innsiden er det bølger av sikkel og fryd. Jeg har aldri kjørt buss i flere døgn på vei til et mål.
Nadya Skrevet 16. januar #7471 Skrevet 16. januar Det har jeg. Jeg har aldri holdt igjen en promp så lenge at jeg fikk vondt i magen.
Gjest SikkSakk1 Skrevet 17. januar #7472 Skrevet 17. januar ikke jeg heller. Jeg har aldri drevet med hærverk på Wikipedia.
Tidsklemmen Skrevet 17. januar #7473 Skrevet 17. januar (endret) Sjæl! Jeg har aldri hatt vinner og konkurranseinstinkt. Endret 17. januar av Tidsklemmen
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar #7474 Skrevet 18. januar Ikke jeg heller. Jeg har aldri satt pris på å konkurrere samtidig med andre og ha en hel sal som høylydt heiagjeng ved siden av.
Stacy__ Skrevet 20. januar #7475 Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (På 18.1.2026 den 7.04): Ikke jeg heller. Jeg har aldri satt pris på å konkurrere samtidig med andre og ha en hel sal som høylydt heiagjeng ved siden av. Ikke jeg heller
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #7477 Skrevet 20. januar Stacy__ skrev (5 minutter siden): Jeg har aldri vært en som faller lett i søvn Ikke siden tenårene har jeg hatt godt sovehjerte. Jeg har aldri klart å meditere eller puste meg ned i avslappende søvn.
Stacy__ Skrevet 21. januar #7478 Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Ikke siden tenårene har jeg hatt godt sovehjerte. Jeg har aldri klart å meditere eller puste meg ned i avslappende søvn. Ikke jeg heller
Stacy__ Skrevet 21. januar #7479 Skrevet 21. januar Jeg har aldri vært glad i å spise frokost tidlig om morgenen
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #7480 Skrevet 21. januar Stacy__ skrev (34 minutter siden): Jeg har aldri vært glad i å spise frokost tidlig om morgenen Åhh...det er jeg superglad i hele tiden. Jeg har aldri likt å måke tung, våt snø for hånd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå