Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #7121 Skrevet 22 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri brukket verken fingre eller tær
Stacy__ Skrevet 22 timer siden #7122 Skrevet 22 timer siden Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden): Ikke vi heller Vi har aldri brukket verken fingre eller tær Ikke jeg heller.
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #7124 Skrevet 22 timer siden Vi elsker sjømat. Vi har aldri vært i USA eller Canada
Stacy__ Skrevet 21 timer siden #7125 Skrevet 21 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi elsker sjømat. Vi har aldri vært i USA eller Canada Jeg har vært i USA, men ikke Canada
Stacy__ Skrevet 21 timer siden #7126 Skrevet 21 timer siden Jeg har aldri likt julebrus 🙈 verken brun eller rød
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #7127 Skrevet 21 timer siden Vi liker brun julebrus Vi har aldri vært i Mexico
Timeglass Skrevet 22 minutter siden #7128 Skrevet 22 minutter siden Det har jeg. Jeg har aldri vært utenfor Norge på julaften.
Strigiformes Skrevet 17 minutter siden #7129 Skrevet 17 minutter siden Timeglass skrev (4 minutter siden): Det har jeg. Jeg har aldri vært utenfor Norge på julaften. Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist snegler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå