Helene Louise Skrevet fredag kl. 22:03 #6981 Skrevet fredag kl. 22:03 Haha enig, nei jeg blir nok ikke å høre på det med hensikt. Jeg har aldri likt 90's europop for det synes JEG er det værste mølet av musikk. 😂 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 23:18 #6982 Skrevet fredag kl. 23:18 Vi har verken elsk eller hat forhold til det Vi har aldri hatt opera som vår favorittmusikksjanger.
Hakkespett1 Skrevet 10 timer siden #6983 Skrevet 10 timer siden ikke jeg heller. Jeg har aldri opprettet min egen Youtube-kanal.
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #6984 Skrevet 8 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri vært innesnødde
Helene Louise Skrevet 8 timer siden #6985 Skrevet 8 timer siden Det har jeg og lagt ut en del. 😊 Jeg har aldri blitt døpt.
Helene Louise Skrevet 8 timer siden #6986 Skrevet 8 timer siden (endret) Helene Louise skrev (1 minutt siden): Det har jeg og lagt ut en del. 😊 Jeg har aldri blitt døpt. La ut samtidig. Nei det har jeg ikke heller. Jeg har aldri blitt døpt. Endret 8 timer siden av Helene Louise
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #6987 Skrevet 8 timer siden Det har vi Vi har aldri vært på en tropeøy
Helene Louise Skrevet 3 timer siden #6988 Skrevet 3 timer siden Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Asia.
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #6989 Skrevet 2 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri vært i Afrika
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå