Ciaran og Ciara Skrevet 25. september #6841 Skrevet 25. september Ikke vi heller Vi har aldri kjørt vannscooter
Hoppetaujenta Skrevet 25. september #6842 Skrevet 25. september Ikke jeg heller. Jeg har aldri latt skopussere gjøre mine sko blanke på en stol på gata.
Ciaran og Ciara Skrevet 25. september #6843 Skrevet 25. september Ikke vi heller Vi har aldri stått på vannski
Hoppetaujenta Skrevet 25. september #6844 Skrevet 25. september Jeg har nok "stått på dem" i stua, men aldri på vannet. Jeg har aldri gått med høye hæler.
Ciaran og Ciara Skrevet 25. september #6846 Skrevet 25. september Ikke vi heller Vi har aldri kjørt lastebil
Hakkespett1 Skrevet 25. september #6847 Skrevet 25. september ikke jeg heller. Jeg har aldri sett en hoggorm.
Ciaran og Ciara Skrevet 25. september #6848 Skrevet 25. september Det har vi Vi har aldri sett en levende moskus
Hakkespett1 Skrevet 25. september #6849 Skrevet 25. september ikke jeg heller. jeg har aldri ridd på en zebra.
Ciaran og Ciara Skrevet 25. september #6850 Skrevet 25. september Ikke vi heller Vi har aldri vært i Amazonas
Helene Louise Skrevet 25. september #6851 Skrevet 25. september Ikke jeg heller. Jeg har aldri bodd i et fylke der det er grevling.
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september #6852 Skrevet 26. september Ikke vi heller Vi har aldri vært i Saharaørkenen
Helene Louise Skrevet 26. september #6853 Skrevet 26. september Ikke jeg heller. Jeg har aldri trekt en tann.
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september #6854 Skrevet 26. september Det har vi Vi har aldri vært verken på Nordpolen eller på Sydpolen
Hakkespett1 Skrevet 26. september #6855 Skrevet 26. september ikke jeg heller. jeg har aldri spilt dataspill i over 24 timer i strekk.
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september #6856 Skrevet 26. september Ikke vi heller Vi har aldri vært interesserte i dataspill
Hoppetaujenta Skrevet 26. september #6857 Skrevet 26. september Det har jeg nok når det gjelder tidlige, enkle greier. Jeg har aldri spilt avanserte spill på data.
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september #6858 Skrevet 26. september Ikke vi heller Vi har aldri likt oss på skolen
Helene Louise Skrevet 26. september #6859 Skrevet 26. september Det har jeg (i hvertfall ungdomsskolen og videregående). Jeg har aldri knust noe med vilje.
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september #6860 Skrevet 26. september Det har vi dessverre da vi var både barn og tenåringer Vi har aldri vært medlemmer av noen klubber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå