Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #6741 Skrevet 12. august Det har vi Vi har aldri bodd på en bondegård
Nadya Skrevet 12. august #6742 Skrevet 12. august Jeg bodde en kort periode på et slags barnehjem som lå plassert i en stusselig bondegård uten dyr, bortsett fra en hund. Jeg har aldri tisset i et offentlig basseng 0:)
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #6743 Skrevet 12. august Ikke vi heller Vi har aldri jobbet på en bensinstasjon
Nadya Skrevet 13. august #6744 Skrevet 13. august Ikke jeg heller Jeg har aldri likt å bli vekket av vekkerklokker
Hoppetaujenta Skrevet 13. august #6745 Skrevet 13. august Ikke jeg heller, for de er ubarmhjertige og tar knekken på meg samtidig. Jeg har aldri forstått at det ikke kan lages mere menneskevennlige alarmer med fin melodi.
Ciaran og Ciara Skrevet 13. august #6746 Skrevet 13. august Ikke vi heller Vi har aldri vært i Holmenkollen
Hakkespett1 Skrevet 15. august #6749 Skrevet 15. august ikke jeg heller. jeg har aldri fått virus på mobiltelefonen min.
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august #6750 Skrevet 15. august Ikke vi heller Vi har aldri drevet med fjellklatring
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august #6752 Skrevet 15. august Ikke vi heller Vi har aldri hatt noen som helst operasjoner
jukkapalme Skrevet 16. august #6753 Skrevet 16. august Det har jeg (må sannsynligvis ta en 4.operasjon i ankelen min som fortsatt ikke er bra ) jeg har aldri vært avhengig av sosiale medier
Hakkespett1 Skrevet 16. august #6754 Skrevet 16. august ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å melde meg på tåpelige reality-konsepter.
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #6755 Skrevet 16. august Ikke vi heller Vi har aldri hatt bilder av oss i lokalavisen
Stacy__ Skrevet 16. august #6756 Skrevet 16. august Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Ikke vi heller Vi har aldri hatt bilder av oss i lokalavisen Ikke jeg heller
Hoppetaujenta Skrevet 16. august #6758 Skrevet 16. august Stacy__ skrev (16 minutter siden): Jeg har aldri vært på vinsmaking Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i drukkenskapsarresten over natta.
jukkapalme Skrevet 16. august #6759 Skrevet 16. august Ikke jeg heller jeg har aldri gjort noe kriminelt
Stacy__ Skrevet 16. august #6760 Skrevet 16. august jukkapalme skrev (23 minutter siden): Ikke jeg heller jeg har aldri gjort noe kriminelt Ikke jeg heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå