Stacy__ Skrevet 7. august #6681 Skrevet 7. august Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi er litt usikre der Vi har aldri vært flinke til å stå på skøyter Ikke jeg heller
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #6683 Skrevet 7. august Vi har aldri vært i jobb, så vi vet ingenting om det. Vi har aldri vært flinke til å stå på ski
Stacy__ Skrevet 8. august #6684 Skrevet 8. august Det har ikke jeg heller! Jeg har aldri vært kreativ
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #6685 Skrevet 8. august Det er vi Vi har aldri vært flinke til å gå på rulleskøyter
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #6687 Skrevet 8. august Ikke vi heller Vi har aldri vært i Tropiske strøk
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #6689 Skrevet 8. august Ikke vi heller Vi har aldri vært på Grønland
jukkapalme Skrevet 8. august #6690 Skrevet 8. august Ikke jeg heller jeg har aldri fortalt vitser til kongen
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #6691 Skrevet 8. august Ikke vi heller Vi har aldri fortalt vitser til dronningen
Hakkespett1 Skrevet 9. august #6692 Skrevet 9. august ikke jeg heller. jeg har aldri møtt noen fra kongefamilien.
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #6693 Skrevet 9. august Ikke vi heller Vi har aldri møtt statsministeren
Stacy__ Skrevet 9. august #6694 Skrevet 9. august Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Ikke vi heller Vi har aldri møtt statsministeren Det har faktisk jeg 😅 Vi sa hei til hverandre mens vi gikk i skogen. Mange år siden nå, tror definitivt ikke han husker meg..
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #6696 Skrevet 9. august Ikke vi heller Vi har aldri vært på skiferie
Nadya Skrevet 10. august #6697 Skrevet 10. august Jeg har vært på hyttetur med mye skigåing. Jeg har aldri likt å kjøre bil i utenlandske storbyer.
Ciaran og Ciara Skrevet 10. august #6698 Skrevet 10. august Ikke vi heller, men vi har ikke lappen noen av oss heller da Vi har aldri likt oss i forsamlinger med manne mennesker
Stacy__ Skrevet 10. august #6699 Skrevet 10. august Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Ikke vi heller, men vi har ikke lappen noen av oss heller da Vi har aldri likt oss i forsamlinger med manne mennesker Jeg er mye i store forsamlinger som ansatt i min jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå