Hoppetaujenta Skrevet 2. august #6641 Skrevet 2. august Jeg har sett en på tv. Jeg har aldri kjent trangen til å bli med på safari i afrika.
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #6642 Skrevet 2. august Ikke vi heller Vi har aldri hatt trangen til Sydenreiser
Stacy__ Skrevet 2. august #6643 Skrevet 2. august Det har faktisk jeg 😅 Selvom de er litt oppskrytte da.
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #6645 Skrevet 3. august Ikke vi heller Vi har aldri hoppet i fallskjerm
Hoppetaujenta Skrevet 3. august #6646 Skrevet 3. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri drømt om å bli stjerne med mange følgere...
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #6647 Skrevet 3. august Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å bli kjendiser
Stacy__ Skrevet 3. august #6648 Skrevet 3. august Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden): Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å bli kjendiser Ikke jeg heller!
Hoppetaujenta Skrevet 3. august #6650 Skrevet 3. august (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt brudekjoler som avkler huden til bruden. Endret 3. august av Hoppetaujenta
Nadya Skrevet 3. august #6651 Skrevet 3. august Det har jeg aldri ofret en tanke på før nå. Jeg syns huden til bruden er helt greit å vise fram. Jeg har aldri vært i et bryllup som har helt andre ritualer enn den kristne.
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #6652 Skrevet 3. august Vi har aldri vært i bryllup verken religiøse eller ikke religiøse Vi har ingen planer om å være noe annet enn ateister
Hoppetaujenta Skrevet 4. august #6653 Skrevet 4. august Det er bra å ha tatt et standpunkt i livet. Planene mine har endret seg etterhvert. Jeg har aldri i voksen alder sovet jevnt og godt slik jeg gjorde da jeg var tenåring.
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august #6654 Skrevet 4. august Vi har hatt dårlig nattesøvn siden vi gikk på ungdomsskolen Vi har aldri hatt planer om å reise på noen lange reiser
Nadya Skrevet 4. august #6655 Skrevet 4. august Det har jeg Jeg har aldri vurdert å skaffe meg en KI-kjæreste
Hoppetaujenta Skrevet 4. august #6656 Skrevet 4. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri visst at det gikk an å skaffe seg en kunstig kjæreste...vet du hvordan man gjør det?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august #6657 Skrevet 4. august Vi har ikke peiling på hvordan Vi har ingen planer om å begynne på dykkerkurs
Hoppetaujenta Skrevet 4. august #6658 Skrevet 4. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt å faste i mange døgn el. ei hel uke.
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august #6659 Skrevet 4. august Ikke vi heller Vi har aldri drevet med turn
Nadya Skrevet 5. august #6660 Skrevet 5. august Jeg var en svært kort periode innom turn i barndommen. Jeg har aldri likt oppdrettsnæringen for laks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå