Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli #6562 Skrevet 19. juli Ikke vi heller Vi har aldri forstått greien med det svineriet som heter rosenkål.🤢🤢 1
Nadya Skrevet 19. juli #6563 Skrevet 19. juli Folk har forskjellig smak og preferanser. Jeg har aldri gått meg vill i skogen.
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli #6564 Skrevet 19. juli Ikke vi heller Vi har aldri gått oss vill på fjellet
jukkapalme Skrevet 19. juli #6565 Skrevet 19. juli Ikke jeg heller jeg har aldri syntes 30 varmegrader er noe digg
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli #6566 Skrevet 19. juli Ikke vi heller Vi har aldri jublet over tropevarme
jukkapalme Skrevet 19. juli #6567 Skrevet 19. juli Ikke jeg heller jeg har aldri likt trekkspillmusikk
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli #6568 Skrevet 19. juli Det liker vi Vi har aldri likt dansebandmusikk
jukkapalme Skrevet 19. juli #6569 Skrevet 19. juli Ikke jeg heller. Jeg HATER det Jeg har aldri stått på vannski 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #6570 Skrevet 20. juli Ikke vi heller Vi har aldri surfet på surfebrett
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #6572 Skrevet 20. juli Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt bilde av meg selv ute på nett.
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #6574 Skrevet 20. juli Det har jeg i mengder. Jeg har aldri hatt noe i mot å ha en glassmanet i hånda.
Nadya Skrevet 20. juli #6575 Skrevet 20. juli Ikke jeg heller Jeg har aldri vært hovedpersonen i en overraskelsesfest
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #6576 Skrevet 20. juli Ikke jeg heller heldigvis. Jeg har aldri likt "naken dame spretter opp av stor kake"-overraskelser.
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #6577 Skrevet 20. juli Ikke vi heller Vi har aldri likt verken tropedager eller tropenetter
Nadya Skrevet 20. juli #6578 Skrevet 20. juli Det har jeg. Padle på blikkstille hav under midnattssola i 20 grader pluss. Jeg har aldri heist et flagg opp i ei flaggstang.
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #6579 Skrevet 20. juli Ikke vi heller Vi har alltid mislikt sterk sol om sommeren fordi vi blir så lett solbrente
Disney Adult Skrevet 20. juli #6580 Skrevet 20. juli Jeg liker sommer og sol. Jeg har aldri likt fugler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå