Ciaran og Ciara Skrevet 29. juni #6482 Skrevet 29. juni Ikke vi heller Vi har aldri vært i Portugal 1
jukkapalme Skrevet 29. juni #6488 Skrevet 29. juni Det har jeg Jeg har aldri vurdert å kvitte meg med CD-samlingen min 1
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juni #6489 Skrevet 29. juni Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å kvitte oss med vinylplatesamlingen vår
Kryneren Skrevet 1. juli #6490 Skrevet 1. juli Ciaran og Ciara skrev (På 30.6.2025 den 0.48): Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å kvitte oss med vinylplatesamlingen vår Ikke jeg heller Jeg har aldri vært på Svalbard 1
Nadya Skrevet 2. juli #6492 Skrevet 2. juli Jeg har aldri før i går visst at han-kyllinger blir kvernet levende etter de har klekket.
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli #6493 Skrevet 3. juli Ikke vi heller Vi har aldri badet i sjøen midt på natten
Nadya Skrevet 3. juli #6494 Skrevet 3. juli Det har jeg gjort under midnattssolen Jeg har aldri kjøpt en eske binderser
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli #6495 Skrevet 3. juli Ikke vi heller Vi har aldri kjøpt en hel kartong med tegnestifter
jukkapalme Skrevet 3. juli #6496 Skrevet 3. juli Det tror jeg at jeg har jeg har aldri likt blomstrete kjoler
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli #6497 Skrevet 3. juli Det kan friske opp innimellom når jeg er hjemme alene. Jeg har aldri sydd en fancy selskapskjole selv. 1
jukkapalme Skrevet 3. juli #6498 Skrevet 3. juli Ikke jeg heller jeg har aldri vært god i håndarbeid 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli #6499 Skrevet 3. juli Vi er sånn passe gode i håndarbeid Vi har aldri tulleringt til statsministeren 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå