Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #6401 Skrevet 16. april ikke vi heller Vi har aldri vært i en jungel
fugl fønix Skrevet 16. april #6402 Skrevet 16. april Ikke jeg heller. Jeg har aldri vandret i ørkenen ?
Nadya Skrevet 16. april #6403 Skrevet 16. april Ikke jeg heller Jeg har aldri sett noen lage et bål uten moderne fyrtøy
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #6404 Skrevet 16. april Ikke vi heller Vi har aldri vært vitner til en skogbrann
Nadya Skrevet 16. april #6405 Skrevet 16. april I Bø i Telemark jobbet jeg i kommunen, og da ble vi kalt ut til å bekjempe en brann. Jeg sto og spylte vann på et sted slik at brannen ikke skulle spre seg. Fant et huggormskinn, ormen hadde byttet skinn. Ga skinnet i gave til min nevø, han hang den opp i taklampa på gutterommet Jeg har aldri vært i Tyskland
Nadya Skrevet 16. april #6407 Skrevet 16. april Ikke jeg heller Jeg har aldri håndhilset med kongen vår.
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #6408 Skrevet 16. april Ikke vi heller Vi har aldri håndhilst på dronningen vår 1
Nadya Skrevet 17. april #6410 Skrevet 17. april Jeg bor i nordnorge og elsker matfatet i havet Jeg har aldri vært utro 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april #6412 Skrevet 17. april Ikke vi heller Vi har aldri vært på cruiseskipferie 1
Boetica Skrevet 18. april #6414 Skrevet 18. april Det har ikke jeg heller. Ikke noen annen sjekke-app heller for den saks skyld. jeg har aldri eid en hytte. 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. april #6415 Skrevet 18. april Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært så lenge kraftløs når det kommer til innsats og jobb som jeg er akkurat i disse tider. 1
Nadya Skrevet 18. april #6416 Skrevet 18. april Det har jeg. Har våknet om morgenen og hatt så lite arbeislyst Jeg har aldri vært redd på havet 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. april #6417 Skrevet 18. april Ikke vi heller Vi har aldri hatt lyst til å dra på Sydenferie 1
fugl fønix Skrevet 18. april #6418 Skrevet 18. april Ikke jeg heller, blir for harry for meg. Jeg har aldri likt øl. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. april #6419 Skrevet 18. april Ikke vi heller Vi har aldri likt rosenkål 1
jukkapalme Skrevet 18. april #6420 Skrevet 18. april Ikke jeg heller jeg har aldri likt sauekjøtt i noen varianter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå