Ciaran og Ciara Skrevet 4. april #6381 Skrevet 4. april Ikke vi heller Vi har aldri stjålet avleggere fra frukttrær eller fra bærbusker 1
Nadya Skrevet 4. april #6382 Skrevet 4. april Ikke jeg heller Jeg har aldri sett ett hus i full brann 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april #6383 Skrevet 4. april Ikke vi heller Vi har aldri sett en bil i full brann 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april #6385 Skrevet 4. april Ikke vi heller Vi har aldri laget en 7rettersmiddag 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #6387 Skrevet 14. april Ikke vi heller Vi har aldri stjålet motorsykler 1
Nadya Skrevet 15. april #6390 Skrevet 15. april Jeg har løpt halve mørketidsløpet for en del år tilbake Jeg har aldri sett en kjedelig rugbykamp
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #6391 Skrevet 16. april Ikke vi heller Vi har aldri drevet med toppidrett??
Nadya Skrevet 16. april #6392 Skrevet 16. april Ikke jeg heller. Men har drevet med organisert idrett og vunnet medaljer og pokaler. Jeg har aldri sett "Den forsvundne pølsemaker"
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #6393 Skrevet 16. april Den har vi sett Vi har aldri vært å hørt på en opera 1
Nadya Skrevet 16. april #6394 Skrevet 16. april Det har jeg i operaen i Stockholm, og jeg satt rett bak Liv Ullmann. Knut Gribb eller Konrad Sejer?
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #6395 Skrevet 16. april Knut Gribb på både Ciaran & Ciara Philip Marlowe eller Paul Cox??
Nadya Skrevet 16. april #6397 Skrevet 16. april Nadya skrev (1 minutt siden): Cox Jeg har aldri sett Star Wars
Nadya Skrevet 16. april #6399 Skrevet 16. april Det har jeg spist masse av Jeg har aldri prøvd LSD eller lignende 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå