Hoppetaujenta Skrevet 12. mars #6341 Skrevet 12. mars Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt angrepet av politiet.
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mars #6342 Skrevet 12. mars Ikke vi heller heldigvis Vi har aldri tenkt å reise på noen jordomseiling
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars #6343 Skrevet 14. mars Ikke jeg heller. Jeg har aldri stupt fra en stor båt som ligger på anker langt utenfor land.
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mars #6344 Skrevet 14. mars Ikke vi heller Vi har aldri vært på besøk ute på en oljeplattform
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mars #6346 Skrevet 15. mars Ikke vi heller Vi har aldri vært ute på havet
fugl fønix Skrevet 15. mars #6347 Skrevet 15. mars Det har jeg, det er en fantastisk og enorm frihetsfølelse å ha hav på alle kanter rundt seg, og ikke se noe land i hele tatt...og lukten av saltvann, beste som finnes !! 💙🩵🌊🩵💙 Jeg har aldri flydd med jagerfly / monsterfly. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars #6348 Skrevet 15. mars Ikke jeg heller, men kjenner en som har for moro skyld. Jeg har aldri vurdert å leve i polyforhold. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mars #6349 Skrevet 15. mars Ikke vi heller Vi har aldri tenkt tanken på å flytte i kollektiv
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars #6350 Skrevet 17. mars (endret) Joda, det har jeg tenkt for det fløt så greit og var så hyggelig mellom mange venner over en lang periode, men så begynte noen å bli uenige, ble sett på som vrange, det ballet på seg og til sist var vi ikke så mye sammen som før...og jeg tenkte at det var da inderlig godt at vi ikke bodde sammen på fast basis. Jeg har aldri ment at det er for sent å være etterpåklok. 🦉 Endret 17. mars av Hoppetaujenta 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mars #6351 Skrevet 17. mars Ikke vi heller Vi har aldri vært på campingferie
fugl fønix Skrevet 23. mars #6352 Skrevet 23. mars Ikke jeg heller. Jeg har aldri sittet på en kamel.
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mars #6353 Skrevet 23. mars Ikke vi heller Vi har aldri sittet på en dromedar
fugl fønix Skrevet 23. mars #6354 Skrevet 23. mars Ikke jeg heller Jeg har aldri drømt om å stå hvit brud.
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mars #6355 Skrevet 23. mars Ikke vi heller Vi har aldri tenkt tanken om å ville sitte på Stortinget
fugl fønix Skrevet 23. mars #6356 Skrevet 23. mars Ikke jeg heller( politikk er gørrkjedelig ) Jeg har aldri kjørt limousin. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mars #6357 Skrevet 23. mars Ikke vi heller Vi har aldri vært på bobilferie
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars #6359 Skrevet 24. mars Ikke vi heller Vi har aldri vært på verken Nordpolen eller Sydpolen
Hoppetaujenta Skrevet 27. mars #6360 Skrevet 27. mars Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på konsert med "Björk"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå