Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #6321 Del Skrevet 23 timer siden Det har vi Vi har aldri vært opptatte av mote Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 23 timer siden #6322 Del Skrevet 23 timer siden Det har jeg, men følger en mote som ikke er på mote (punk) Jeg har aldri sagt unnskyld til Ciaran og Ciara, jeg var frekk i julefylla og ble utestengt fra KG i i 28 dager. (unnskyld) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #6323 Del Skrevet 23 timer siden Det går bra, vi har tilgitt deg for lenge siden. Vi har aldri sunget i kor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 23 timer siden #6324 Del Skrevet 23 timer siden Det har og gjør jeg! Jeg har aldri spurt en fremmed om hen kan klø meg på ryggen, der hvor jeg aldri når til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #6325 Del Skrevet 23 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri vært medlemmer av noen klubber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 23 timer siden #6326 Del Skrevet 23 timer siden Jeg ER medlem i fantometklubben Jeg har aldri hatt abonnement på noe tidsskriv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16 timer siden #6327 Del Skrevet 16 timer siden (endret) Det har jeg jeg har (fortsatt) aldri smakt denne hypede dubai-sjokoladen Endret 16 timer siden av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #6328 Del Skrevet 15 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri bestilt en 7 retters middag på restaurant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå