jukkapalme Skrevet 15. februar #6301 Del Skrevet 15. februar Ikke jeg heller jeg har aldri møtt på «lille Marius» i en skummel bakgate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #6302 Del Skrevet 15. februar Ikke vi heller Vi har aldri møtt Kronprinsen eller Kronprinsessen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 16. februar #6303 Del Skrevet 16. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri sett moskus, jakokse eller bison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar #6304 Del Skrevet 16. februar Ikke vi heller Vi har aldri sett en blåhval Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 16. februar #6305 Del Skrevet 16. februar ikke jeg heller Jeg har aldri vært på muskussafari, hvalsafari eller elgsafari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar #6306 Del Skrevet 16. februar Ikke vi heller Vi har aldri vært på ørkensafari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 17. februar #6307 Del Skrevet 17. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri strikket en hel genser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar #6308 Del Skrevet 17. februar Ikke vi heller Vi har aldri malt et stort veggmaleri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar #6309 Del Skrevet 18. februar Ikke jeg heller...bare mindte til å henge på veggen, men det gjelder vel ikke... Jeg har aldri stått på vannski i fart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. februar #6310 Del Skrevet 18. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri spist krabbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar #6311 Del Skrevet 18. februar Det har vi Vi har aldri spist blekksprut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 18. februar #6312 Del Skrevet 18. februar Det har jeg Jeg har aldri tenkt «stakkar» om en akkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar #6313 Del Skrevet 18. februar Ikke vi heller Vi har aldri vært om bord på et cruiseskip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 19. februar #6314 Del Skrevet 19. februar Jeg har vært ombord i et av skipene som cruiser langs norskekysten. Jeg har aldri fisket i saltvann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. februar #6315 Del Skrevet 19. februar Det har vi Vi har aldri drevet med fjellklatring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 19. februar #6316 Del Skrevet 19. februar Ikke jeg heller. Jeg har aldri hoppet i fallskjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. februar #6317 Del Skrevet 19. februar Ikke vi heller Vi har aldri svevet i luftballong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 21. februar #6318 Del Skrevet 21. februar (endret) Nei, dessverre Jeg har aldri mobbet noen på skolen Endret 21. februar av Nadya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #6319 Del Skrevet 21. februar Ikke vi heller Vi har aldri likt vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 21. februar #6320 Del Skrevet 21. februar Jeg elsker vinteren hvis det er skikkelig kald, fin vinter Jeg har aldri likt listepop-musikk (med unntak av en og annen sang) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå