Kaffe(vimse) kopp Skrevet 13. januar #6261 Skrevet 13. januar Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri likt å gå med høye hæler.
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #6262 Skrevet 13. januar Ikke vi heller Vi har aldri stått på snowboard
jukkapalme Skrevet 17. januar #6263 Skrevet 17. januar Ikke jeg heller jeg har aldri spilt kontrabass
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #6264 Skrevet 17. januar Ikke vi heller Vi har aldri spilt klarinett
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar #6265 Skrevet 22. januar Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt å gå i tog som barn...eller voksen. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #6266 Skrevet 22. januar Ikke vi heller. Vi har aldri deltatt i et maratonløp
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 24. januar #6267 Skrevet 24. januar Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt å gå tur.
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #6268 Skrevet 24. januar Det liker vi Vi har aldri vært med på fjellklatring
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #6269 Skrevet 25. januar Ikke jeg heller. Jeg har aldri friklatret i bratt fjell uten sikring. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar #6270 Skrevet 25. januar Ikke vi heller Vi har aldri vært på dykkerkurs
jukkapalme Skrevet 5. februar #6271 Skrevet 5. februar Ikke jeg heller jeg har aldri sittet fast mellom to etasjer i en heis
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar #6272 Skrevet 5. februar Ikke vi heller heldigvis Vi har aldri sittet fast i en heis i flere timer
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar #6273 Skrevet 6. februar Ikke jeg heller, heldigvis. 😕 Jeg har aldri likt å bli beordret til å gjøre noe jeg selv ikke vil. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #6274 Skrevet 6. februar Ikke vi heller. Vi har aldri vært om bord i et cruiseskip
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar #6275 Skrevet 6. februar Ikke jeg heller. Ikke et stort et. Jeg har aldri blitt spandert på...en stor og fin reise.
Nietsoj Skrevet 6. februar #6276 Skrevet 6. februar Ikke jeg heller, men det kan vi gjøre noe med. Det har aldri lykkes meg å ha en FaceTime-samtale med deg
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar #6277 Skrevet 6. februar Nietsoj skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller, men det kan vi gjøre noe med. Det har aldri lykkes meg å ha en FaceTime-samtale med deg Hihi...det stemmer på en prikk. Jeg har aldri vurdert å facetime når du er like borti høgget her hele tiden. Har du?
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #6278 Skrevet 6. februar Det har vi aldri vurdert Vi har aldri hatt planer om å reise på Sydenferie
Nietsoj Skrevet 6. februar #6279 Skrevet 6. februar Jeg liker godt å reise til Spanien og Italien, men ikke på sydenferie Jeg har aldri vært i Grekenland
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #6280 Skrevet 6. februar Ikke vi heller Vi har aldri vært på Kypros??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå