Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #6221 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Ikke vi heller Vi har aldri bannet i en megafon inni en kirke Endret 18 timer siden av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18 timer siden #6222 Del Skrevet 18 timer siden ikke jeg heller Jeg har aldri lagt en prompepute på stolen til kongen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #6223 Del Skrevet 18 timer siden Ikke vi heller. Vi har aldri lagt en prompepute på stolen til statsministeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18 timer siden #6224 Del Skrevet 18 timer siden Ikke jeg heller jeg har aldri tatt ringapigg hos statsministeren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #6225 Del Skrevet 18 timer siden Ikke vi heller. Vi har aldri tatt ringapigg hos kongen og dronningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17 timer siden #6226 Del Skrevet 17 timer siden Ikke jeg heller jeg har aldri stått på slalåm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #6227 Del Skrevet 17 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri hoppet i Holmenkollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16 timer siden #6228 Del Skrevet 16 timer siden Ikke jeg heller Jeg har aldri vært i Vadsø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #6229 Del Skrevet 16 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri vært i Vardø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16 timer siden #6230 Del Skrevet 16 timer siden Ikke jeg heller jeg har aldri vært i Kiruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #6231 Del Skrevet 16 timer siden Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt egentlig å ta hurtigruta opp og ned langs landet vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #6232 Del Skrevet 16 timer siden Det har vi tenkt en gang Vi har aldri tenkt å reise til Sahara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16 timer siden #6233 Del Skrevet 16 timer siden Ikke jeg heller jeg har aldri tenkt å reise til Thailand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #6234 Del Skrevet 16 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å reise til Hawaii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå