Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #6221 Skrevet 8. januar (endret) Ikke vi heller Vi har aldri bannet i en megafon inni en kirke Endret 8. januar av Ciaran og Ciara 1
jukkapalme Skrevet 8. januar #6222 Skrevet 8. januar ikke jeg heller Jeg har aldri lagt en prompepute på stolen til kongen 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #6223 Skrevet 8. januar Ikke vi heller. Vi har aldri lagt en prompepute på stolen til statsministeren. 1
jukkapalme Skrevet 8. januar #6224 Skrevet 8. januar Ikke jeg heller jeg har aldri tatt ringapigg hos statsministeren 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #6225 Skrevet 8. januar Ikke vi heller. Vi har aldri tatt ringapigg hos kongen og dronningen.
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #6227 Skrevet 8. januar Ikke vi heller Vi har aldri hoppet i Holmenkollen
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #6231 Skrevet 8. januar Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt egentlig å ta hurtigruta opp og ned langs landet vårt.
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #6232 Skrevet 8. januar Det har vi tenkt en gang Vi har aldri tenkt å reise til Sahara
jukkapalme Skrevet 8. januar #6233 Skrevet 8. januar Ikke jeg heller jeg har aldri tenkt å reise til Thailand
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #6234 Skrevet 8. januar Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å reise til Hawaii
jukkapalme Skrevet 9. januar #6235 Skrevet 9. januar Var en drøm da jeg var liten, men ikke nå mer, egentlig jeg har aldri smuglet alkohol fra Sverige
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar #6236 Skrevet 9. januar Ikke vi heller Vi har aldri vært på Fijiøyene
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar #6238 Skrevet 9. januar Ikke vi heller Vi har aldri vært på Orknøyene
jukkapalme Skrevet 9. januar #6239 Skrevet 9. januar Ikke jeg heller jeg har aldri prøvd å grave meg til Kina 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar #6240 Skrevet 9. januar Ikke vi heller. Vi har aldri prøvd å grave oss til Australia. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå