Nadya Skrevet fredag kl 21:26 #6181 Del Skrevet fredag kl 21:26 Det har jeg. PÅ fjellet Jeg har aldri fått panikk, fordi skodda plutselig setter inn på kajakktur (og ja skriver dette for å skryte litt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 21:35 #6182 Del Skrevet fredag kl 21:35 Ikke vi heller Vi har aldri mislikt tåke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet fredag kl 21:45 #6183 Del Skrevet fredag kl 21:45 Det har jeg Jeg har aldri mislikt folk med utseende og kultur fra Midtøsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 21:48 #6184 Del Skrevet fredag kl 21:48 Ikke vi heller Vi har aldri kjørt motor cross Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet fredag kl 21:50 #6185 Del Skrevet fredag kl 21:50 Ikke j eg heller. Jeg har aldri vært ubåtkaptein på en russisk atomubåt (helt sant) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 21:57 #6186 Del Skrevet fredag kl 21:57 Ikke vi heller Vi har aldri vært om bord i en ubåt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet fredag kl 21:58 #6187 Del Skrevet fredag kl 21:58 Det har jeg!!! Det var kjempegøy! Jeg har aldri levd mine første 6 år utenfor Nikel I Russland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 22:06 #6188 Del Skrevet fredag kl 22:06 Det har vi Vi har aldri vært i andre land enn Irland og Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglass Skrevet lørdag kl 10:49 #6189 Del Skrevet lørdag kl 10:49 Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Det har vi Vi har aldri vært i andre land enn Irland og Norge Det har jeg. Jeg har aldri hatt ett alkoholproblem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet lørdag kl 11:10 #6190 Del Skrevet lørdag kl 11:10 Ikke jeg heller. Jeg har aldri prøvd narkotika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 12:03 #6191 Del Skrevet lørdag kl 12:03 Vi har prøvd hasj og marihuana da vi var 13 år gamle Vi har aldri vært på en sydhavsøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet lørdag kl 17:06 #6192 Del Skrevet lørdag kl 17:06 Ryddet for spam. _popcorn_, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 21:18 #6193 Del Skrevet lørdag kl 21:18 _popcorn_ skrev (4 timer siden): Ryddet for spam. _popcorn_, adm Spam igjen? Hva slags spam? Håper det er greit at jeg spør. Syns bare det er så rart med spam i denne tråden… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 21:19 #6194 Del Skrevet lørdag kl 21:19 Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Vi har prøvd hasj og marihuana da vi var 13 år gamle Vi har aldri vært på en sydhavsøy Det har jeg jeg har aldri promper høyt på offentlig transport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 21:21 #6195 Del Skrevet lørdag kl 21:21 Ikke vi heller Vi har aldri rapet skikkelig høyt på en restaurant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 21:23 #6196 Del Skrevet lørdag kl 21:23 Ikke jeg heller Jeg har aldri klaget på maten på restaurant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 21:26 #6197 Del Skrevet lørdag kl 21:26 Ikke vi heller Vi har aldri buet på en person som har holdt en 17.maitale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 21:42 #6198 Del Skrevet lørdag kl 21:42 Ikke jeg heller jeg har aldri holdt en 17.mai-tale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 21:45 #6199 Del Skrevet lørdag kl 21:45 Ikke vi heller Vi har aldri skrevet noen 17.maitale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet søndag kl 04:29 #6200 Del Skrevet søndag kl 04:29 Ikke jeg heller. Jeg er glad jeg slipper slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå