Nadya Skrevet 15. oktober #5861 Del Skrevet 15. oktober Det har jeg gjort mye Jeg har aldri drukket meg full på Baileys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. oktober #5862 Del Skrevet 15. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på dykkerkurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 15. oktober #5863 Del Skrevet 15. oktober Ikke jeg heller, men har veldig lyst. Jeg har aldri tatt trikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. oktober #5864 Del Skrevet 15. oktober Det har Cassidy Tvillingene da vi var barn. Vi har aldri vært om bord i et helikopter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. oktober #5865 Del Skrevet 16. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri sett et rosa helikopter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. oktober #5866 Del Skrevet 16. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri sett Seljordsormen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 17. oktober #5867 Del Skrevet 17. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt sushi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 17. oktober #5868 Del Skrevet 17. oktober Det har jeg. Jeg har aldri likt å se på langrenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober #5869 Del Skrevet 17. oktober (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært opphengt i hendelsen; da "Brå brakk staven"? Endret 17. oktober av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. oktober #5870 Del Skrevet 17. oktober Ikke jeg heller og jeg var dessuten veldig liten da det skjedde jeg har aldri kjeftet på en butikkansatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 17. oktober #5871 Del Skrevet 17. oktober Ikke jeg heller, (men har vært butikkansatten som har blitt kjeftet på) 🥲 Jeg har aldri sendt tilbake mat på en resturant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. oktober #5872 Del Skrevet 17. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri turt å klage på maten på restaurant, ikke en gang om den har smakt vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober #5873 Del Skrevet 17. oktober Ikke jeg heller, for jeg er veldig høflig og...norsk. Jeg har aldri likt "boller og brus" sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #5874 Del Skrevet 17. oktober Det liker Cassidy Tvillingene. Vi har aldri smakt russiskkaviar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 17. oktober #5875 Del Skrevet 17. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri smakt lutefisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #5876 Del Skrevet 17. oktober (endret) Det har Cassidy Tvillingene og vi synes ikke at det var noe godt. Vi har aldri smakt franske snegler. Endret 17. oktober av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. oktober #5877 Del Skrevet 17. oktober Ikke jeg heller, heldigvis jeg har aldri smakt blekksprut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #5878 Del Skrevet 17. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri smakt froskelår?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. oktober #5879 Del Skrevet 17. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri smakt gammelost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #5880 Del Skrevet 17. oktober Det har Cassidy Tvillingene og det er godt. Vi har aldri vært om bord i en U-båt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå