Disney Adult Skrevet 23. september #5701 Del Skrevet 23. september Ikke jeg heller. Jeg har aldri feiret Halloween. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 23. september #5702 Del Skrevet 23. september Jeg har aldri feiret det i hele tatt liker dere sport? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september #5703 Del Skrevet 23. september Cassidy Tvillingene er ikke noe særlig sportsinteresserte. Vi har aldri vært på noen av de karibiske øyer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglass Skrevet 23. september #5704 Del Skrevet 23. september Det har jeg. Jeg har aldri vært i Longyearbyen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 23. september #5705 Del Skrevet 23. september Ikke jeg heller Jeg har aldri deltatt i en prideparade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 23. september #5706 Del Skrevet 23. september Ikke jeg heller Jeg har aldri hatt et kredittkort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september #5707 Del Skrevet 23. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på TikTok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 23. september #5708 Del Skrevet 23. september Jeg har vært på tik tok, men ikke nå lenger Jeg har aldri spist spaghetti med grønne erter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september #5709 Del Skrevet 23. september Det har Cassidy Tvillingene når vi har laget Pasta alla Carbonara. Vi har aldri holdt noen taler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 23. september #5710 Del Skrevet 23. september Da har dere noe å gruglede dere til. Jeg har holdt mange taler - morsomt. Jeg har aldri trukket meg fra en offentlig opptreden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september #5711 Del Skrevet 23. september Ikke Cassidy Tvillingene heller, for vi har aldri hatt offentlige opptredener. Så derfor har vi heller ikke trukket oss fra noen. Vi har aldri spilt rockemusikk på fullguffe i en kirke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 23. september #5712 Del Skrevet 23. september Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt svindlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september #5713 Del Skrevet 23. september (endret) Ikke jeg heller jeg har aldri banna i kirken Endret 23. september av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september #5714 Del Skrevet 23. september Ikke Cassidy Tvillingene heller, for vi har bare vært i kirken en gang i livet vårt. Og det var da vi ble døpte som babyer, og da kunne vi ikke banne. Vi har aldri kastet bowlingkuler inni et glassmagasin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 23. september #5715 Del Skrevet 23. september Ikke jeg heller Jeg har aldri tvilt på at Neil Armstrong og Buzz Aldrin var på månen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september #5716 Del Skrevet 23. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært noe religiøse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 24. september #5717 Del Skrevet 24. september Jeg er kristen. Jeg har aldri vært medlem i en evangelisk-luthersk kirke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 24. september #5718 Del Skrevet 24. september Ikke jeg heller Jeg har aldri klippet mitt eget hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september #5719 Del Skrevet 24. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri tenkt å være noe annet enn ateister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 24. september #5720 Del Skrevet 24. september Ikke jeg heller Jeg har aldri tatt narkotika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå