Odhrán Ó Máille Skrevet 20. juni #5221 Del Skrevet 20. juni Ikke jeg heller Jeg har aldri flydd i helikopter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. juni #5222 Del Skrevet 20. juni Ikke jeg heller Jeg har aldri feiret svensk midsommar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni #5223 Del Skrevet 20. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på verken Nordpolen eller på Sydpolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. juni #5224 Del Skrevet 21. juni Ikke jeg heller jeg har aldri vært i Sibir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #5225 Del Skrevet 21. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Alaska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 21. juni #5226 Del Skrevet 21. juni Ikke jeg heller Jeg har aldri vært på Hønefoss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #5227 Del Skrevet 21. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Bodø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juni #5228 Del Skrevet 22. juni Ikke jeg heller. Jeg har aldri snakket med "Aurora". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni #5229 Del Skrevet 22. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri snakket med noen kjendiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 22. juni #5230 Del Skrevet 22. juni (endret) Det har jeg (norsk kjendis) Jeg har aldri snakket med utenlandsk kjendis Endret 22. juni av Odhrán Ó Máille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni #5231 Del Skrevet 22. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri blitt intervjuet verken på tv eller på radio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 22. juni #5232 Del Skrevet 22. juni Ikke jeg heller jeg har aldri blitt evakuert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni #5233 Del Skrevet 22. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri sendt inn leserinnlegg til aviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 24. juni #5234 Del Skrevet 24. juni Det har jeg gjort noe ganger. Jeg har aldri vunnet over 1000 kroner på tipping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juni #5235 Del Skrevet 24. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri drevet med tipping eller noen andre pengespill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 24. juni #5236 Del Skrevet 24. juni Jeg har prøvd skrapelotte en gang. Så det har jeg Jeg har aldri hvert på konsert i Oslo Spektrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juni #5237 Del Skrevet 24. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri reist med danskebåten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 24. juni #5238 Del Skrevet 24. juni Det har jeg Jeg har aldri reist med Kiel fergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juni #5239 Del Skrevet 24. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri reist med Hurtigruten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 24. juni #5240 Del Skrevet 24. juni Ikke jeg heller. Jeg har aldri tatt flytoget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå