Nadya Skrevet 21. juni #6442 Skrevet 21. juni Det har jeg, men aldri over internett. Og med både penger, fyrstikker og klesplagg som innsats. Jeg har aldri sett filmen Aldri si aldri. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #6443 Skrevet 21. juni Ikke vi heller Vi har aldri lest en hel leksikon samling
fugl fønix Skrevet 21. juni #6446 Skrevet 21. juni Ikke jeg heller Jeg har aldri syntes charterferie er digg.
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #6447 Skrevet 21. juni Vi har aldri vært på det, så vi vet ikke Vi har aldri vært i Saharaørkenen
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #6449 Skrevet 21. juni Ikke vi heller Vi har aldri vært om bord i et sjøfly
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni #6450 Skrevet 23. juni Ikke jeg heller...kun i et med hjul. Jeg har aldri truffet en professor noen gang.
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni #6451 Skrevet 23. juni Ikke vi heller Vi har aldri møtt noen store kjendiser
jukkapalme Skrevet 25. juni #6452 Skrevet 25. juni Det har jeg, har en tidligere stor kjendis i familien, men er nok ikke så mange som husker personen nå. Jeg har aldri ønsket å reise til death walley.
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni #6453 Skrevet 25. juni Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å reise på cruiseferie 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni #6454 Skrevet 26. juni Ikke jeg heller. ...jeg har aldri helt forstått hvorfor vi "banner" i bannetråden? Hva går det ut på? Egentlig? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni #6455 Skrevet 26. juni Vi tror at det bare dreier seg om fjasing i Bannetråden. Vi har aldri tenkt å reise jorden rundt
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni #6456 Skrevet 26. juni Ikke jeg heller. Jeg har aldri trodd på den bibelske himmelen. 1
fugl fønix Skrevet 27. juni #6459 Skrevet 27. juni Ikke jeg heller. Jeg har aldri brukt denne i en mld før: 🥸
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni #6460 Skrevet 27. juni Ikke vi heller, men vi ser bare en firkant vi. Vi har aldri vært om bord i et sjøfly 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå