Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 22:56 #6121 Del Skrevet søndag kl 22:56 Det har vi da vi var barn Vi har aldri vært på Svalbard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 11:18 #6122 Del Skrevet i går, 11:18 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vurdert å hoppe ut fra et høyt fjell med fallskjerm el.l. på meg. Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:30 #6123 Del Skrevet i går, 12:30 Ikke vi heller Vi har aldri kjørt traktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23 timer siden #6124 Del Skrevet 23 timer siden Det har jeg prøvd jeg har aldri eid eller kjørt en yacht Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #6125 Del Skrevet 19 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri kjørt verken snøscooter eller vannscooter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 17 timer siden #6126 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har kun sittet på eller hengt etter. Jeg har aldri vært på grottevandring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #6127 Del Skrevet 17 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri drevet med fjellklatring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 17 timer siden #6128 Del Skrevet 17 timer siden Ikke jeg heller Jeg har aldri følt at jeg passer hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #6129 Del Skrevet 17 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri følt at vi passer luer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 16 timer siden #6130 Del Skrevet 16 timer siden Det har jeg Jeg har aldri vært i en afternoon tea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #6131 Del Skrevet 16 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri vært på julebord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #6132 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Jeg var på et stille og lite et, uten alkohol...men med glade folk, god mat, allsang og gitarklimpring. Det var hyggelig. Jeg har aldri sunget som solist for et publikum. Endret 7 timer siden av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 5 timer siden #6133 Del Skrevet 5 timer siden Det har jeg Jeg har aldri tatt trikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #6134 Del Skrevet 2 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri vært om bord i et helikopter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå