Disney Adult Skrevet 18. oktober #5901 Del Skrevet 18. oktober Det gjør jeg (tror jeg, litt usikker på hva du referer til). Jeg har aldri spilt håndball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. oktober #5902 Del Skrevet 18. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri trodd at jorden er flat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 18. oktober #5903 Del Skrevet 18. oktober Ikke jeg heller Jeg har aldri gått i baggy jeans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. oktober #5904 Del Skrevet 18. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri hatt et klesplagg med ekte pels (og vil aldri ha heller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 18. oktober #5905 Del Skrevet 18. oktober Ikke jeg heller Jeg har aldri likt å lese bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 18. oktober #5906 Del Skrevet 18. oktober Ikke jeg heller. Jeg liker ikke håndarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #5907 Del Skrevet 18. oktober Det liker Cassidy Tvillingene. Vi har aldri helt fulgt helse og kostholdsrådene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 18. oktober #5908 Del Skrevet 18. oktober Ikke jeg heller egentlig. Jeg har aldri vært fan av reptil og krypdyr som "kjæledyr". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #5909 Del Skrevet 18. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i en ørken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. oktober #5910 Del Skrevet 18. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri sovnet på trikken sånn at jeg ikke har kommet meg av der jeg skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #5911 Del Skrevet 18. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i polarstrøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 18. oktober #5912 Del Skrevet 18. oktober Jeg bor nord for polarsirkelen Jeg har aldri rykket vekk en bordduk fra et dekket bord slik at all servise blir stående uskadet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #5913 Del Skrevet 18. oktober Det har Cassidy Tvillingene prøvd da vi var barn, men vi fikk det ikke til. Alt serviset gikk i gulvet og ble knust. Vi har aldri kastet bowlingkuler inni et glassmagasin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober #5914 Del Skrevet 19. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri ønsket å jobbe på sirkus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #5915 Del Skrevet 19. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri ønsket å jobbe på tivoli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober #5916 Del Skrevet 19. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri egentlig likt det "sukkerbomullsklisset på pinne" som en får kjøpt på tivoli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #5917 Del Skrevet 19. oktober Det liker Cassidy Tvillingene veldig godt. Vi har aldri vært interesserte i skisport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober #5918 Del Skrevet 19. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri tatt heisen opp til et fjell i bergen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #5919 Del Skrevet 19. oktober Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri vært om bord i et sjøfly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober #5920 Del Skrevet 19. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri drømt om å bli med ut i verdensrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå