Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr som har ganske lange øyebryn. Og det ser jo ikke pent ut. Kan jeg si fra om det og hvordan bør man legge det fram uten å være uhøflig /frekk. Det er ganske tidlig i datingfasen også. 

Anonymkode: 4c07f...1d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en fyr som har ganske lange øyebryn. Og det ser jo ikke pent ut. Kan jeg si fra om det og hvordan bør man legge det fram uten å være uhøflig /frekk. Det er ganske tidlig i datingfasen også. 

Hva? :jolie: Det skal du ikke si noe om til han nei

hqdefault.jpg

Anonymkode: c58e5...db0

• Liker 7
Skrevet

Hvordan ville du reagert hvos fyren ikke likte måten du sminket deg på?

Ta den reaksjonen bare motsatt

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kommer du til å gjøre når du får barn som du mener at har for lange eller for korte ett eller annet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva kommer du til å gjøre når du får barn som du mener at har for lange eller for korte ett eller annet?

Akkurat som det kan sammenlignes, jeg har barn og har ikke tenkt til å kline med mine egne barn... 

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Sykkelkopp said:

Hvordan ville du reagert hvos fyren ikke likte måten du sminket deg på?

Ta den reaksjonen bare motsatt

Jeg hadde nok taklet det. 

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva? :jolie: Det skal du ikke si noe om til han nei

hqdefault.jpg

Det føltes som det der ja👆😂

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat som det kan sammenlignes, jeg har barn og har ikke tenkt til å kline med mine egne barn... 

Datens øyenbryn hindrer deg i å kline med han?

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Datens øyenbryn hindrer deg i å kline med han?

Nei, men var for å poengere at man kommer veldig nære og de er liksom der hele tiden. 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men var for å poengere at man kommer veldig nære og de er liksom der hele tiden. 

Kan han ha på solbriller mens dere kliner? :briller:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:briller2: disse dekker kanskje øyenbrynene bedre

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars usikre menn som leser denne tråden og står hjemme foran speilet og klipper øyenbrynene sine :sukk:

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Kragebein, adm

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...