Arabella Skrevet 5. mai 2019 #41 Skrevet 5. mai 2019 På 3.5.2019 den 19.25, AnonymBruker skrev: har venta 10 måneder på få sone, så finner de på at jeg skal møte ved fengselet 1 juni, og sone 4 måneder, blir null sommer på meg i år, sykt tildfeldig at de fant akkurat den tiden til meg, idioter! null damer der jeg skal være hele sommeren, utrolig!!! Anonymkode: 22769...d18 Har du hørt om soningskø? Du er ikke alene om å vente lenge. Jeg har ikke så overvettes mye forståelse for deg. 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 5. mai 2019 #42 Skrevet 5. mai 2019 Spise straffa, på STRAK Arm... Norsk soning er jo ferie, uansett. Eller drite i å gjøre noe man ikke kan stå for, -uten å ¨pipe¨, -IMHO. a. 2
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2019 #43 Skrevet 5. mai 2019 På 3.5.2019 den 19.43, AnonymBruker skrev: kjørte på fylla, hadde høy promille og noen ble skadet, derfor jeg fikk streng straff 😥 Anonymkode: 22769...d18 Du skadet et menneske mens du fyllekjørte og det er det at du skal i fengsel du synes er trist? Hva med personen du skadet?! Vanligvis så blir man trist og lei seg i en slik situasjon pågrunn av det faktum at man har skadet et menneske, håper at du i det minste skjønner hvor alvorlig dette er og hvor utrolig heldig du var som ikke endte opp med å ta livet av personen for da ville du tilbrakt ganske mange sommere i fengsel...
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #44 Skrevet 5. mai 2019 11 timer siden, Winza skrev: Du skadet et menneske mens du fyllekjørte og det er det at du skal i fengsel du synes er trist? Hva med personen du skadet?! Vanligvis så blir man trist og lei seg i en slik situasjon pågrunn av det faktum at man har skadet et menneske, håper at du i det minste skjønner hvor alvorlig dette er og hvor utrolig heldig du var som ikke endte opp med å ta livet av personen for da ville du tilbrakt ganske mange sommere i fengsel... Ts tuller bare. Hadde dette vært en sann historie, hadde ikke ts uttalt seg på den måten. Anonymkode: fcf06...345
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå