Gå til innhold

fengsel hele sommeren :)))) nice

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 3.5.2019 den 19.25, AnonymBruker skrev:

har venta 10 måneder på få sone, så finner de på at jeg skal møte ved fengselet 1 juni, og sone 4 måneder, blir null sommer på meg i år, sykt tildfeldig at de fant akkurat den tiden til meg, idioter! null damer der jeg skal være hele sommeren, utrolig!!!

Anonymkode: 22769...d18

Har du hørt om soningskø? Du er ikke alene om å vente lenge. Jeg har ikke så overvettes mye forståelse for deg. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spise straffa, på STRAK Arm... Norsk soning er jo ferie, uansett.

Eller drite i å gjøre noe man ikke kan stå for, -uten å ¨pipe¨, -IMHO.

a.

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet
På 3.5.2019 den 19.43, AnonymBruker skrev:

kjørte på fylla, hadde høy promille og noen ble skadet, derfor jeg fikk streng straff 😥

Anonymkode: 22769...d18

Du skadet et menneske mens du fyllekjørte og det er det at du skal i fengsel du synes er trist? Hva med personen du skadet?! Vanligvis så blir man trist og lei seg i en slik situasjon pågrunn av det faktum at man har skadet et menneske, håper at du i det minste skjønner hvor alvorlig dette er og hvor utrolig heldig du var som ikke endte opp med å ta livet av personen for da ville du tilbrakt ganske mange sommere i fengsel...

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Winza skrev:

Du skadet et menneske mens du fyllekjørte og det er det at du skal i fengsel du synes er trist? Hva med personen du skadet?! Vanligvis så blir man trist og lei seg i en slik situasjon pågrunn av det faktum at man har skadet et menneske, håper at du i det minste skjønner hvor alvorlig dette er og hvor utrolig heldig du var som ikke endte opp med å ta livet av personen for da ville du tilbrakt ganske mange sommere i fengsel...

Ts tuller bare. Hadde dette vært en sann historie, hadde ikke ts uttalt seg på den måten.

Anonymkode: fcf06...345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...