Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs

Nooni

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner godt at ungene reagerer negativt på dette. Det må være grusomt og få en fremmed mann som ikke engang klarer å kommunisere inn i hjemmet sitt. Normalt sett så får unger en tilnærming til kjæresten til mor i små doser, sånn at de blir kjent med mennesket før en flytter inn. Er ikke i tvil om at ungene hadde godtatt en mann , hvis det var en som de likte. Ungene har rett til og si fra! Synes det er forkastelig det disse mødrene gjør mot ungene sine. Bringer fremmede menn inni ungene sitt hjem og tvinge de til å like de. 

Anonymkode: 65256...097

Jeg tror fortsatt de hadde oppført seg likt med en annen mann uten den problemstillingen.

tror også der er lettere for han å presentere de når de er stabilt gift. Husk det er kulturkrasj her og de ofte misforstår hverandre. (Nå tenker jeg på alt generelt )

Anonymkode: ec4da...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
18 minutter siden, Ariam skrev:

Ser også på dplay, s7 e 11, ikke tekstet hos meg 😥

Hmm noen ganger må du ta på tekst selv, nede i høyre hjørnet 

Anonymkode: a29e7...572

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var det chantal fra en eller annen sesong jeg så i reklame for et eller annet legeprogram med føtter?  Med fletter. 

Anonymkode: 4c635...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm noen ganger må du ta på tekst selv, nede i høyre hjørnet 

Anonymkode: a29e7...572

Ja vet, men det hjalp ikke desverre. Har sendt dplay  en melding så får jeg se om de svarer 😊

Endret av Ariam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det chantal fra en eller annen sesong jeg så i reklame for et eller annet legeprogram med føtter?  Med fletter. 

Nei. Det var nok en av legene du så.

My feet killing me heter programmet 

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det en person som fortjener å komme til USA (uavhengig av hensikt) så er det jammen meg Michael med alt han må holde ut fra Angela 

Anonymkode: 73eba...547

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det var nok en av legene du så.

My feet killing me heter programmet 

Ja, den legen med fletter. Var ikke det chantal? Hadde samme stemme og lignet veldig i ansiktet. Men det var et veldig kort klipp. Hun sa noe sånn som «let’s see what we’ve got here» 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den legen med fletter. Var ikke det chantal? Hadde samme stemme og lignet veldig i ansiktet. Men det var et veldig kort klipp. Hun sa noe sånn som «let’s see what we’ve got here» 

Nei det er ikke henne. Dr. Ebonie Vincent heter hun som er med i programmet.

hillsborough-podiatrist-on-new-tlc-show___22084159675.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke henne. Dr. Ebonie Vincent heter hun som er med i programmet.

hillsborough-podiatrist-on-new-tlc-show___22084159675.png

Ahh takk! Det ligna ikke når jeg så hun på bilde. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

C07F383A-2C7C-4F6D-873F-78F405821C2D.thumb.jpeg.cd7cecb13d9496d4db1c0cabe055ff2a.jpeg

«Jasmin before and after». Mer enn bare botox der gitt!

Anonymkode: eaaa2...8e5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

C07F383A-2C7C-4F6D-873F-78F405821C2D.thumb.jpeg.cd7cecb13d9496d4db1c0cabe055ff2a.jpeg

Wow😱

Er 2 vidt forskjellige personer på de bildene 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow😱

Er 2 vidt forskjellige personer på de bildene 

Ikke sant?😟 Så jo mye bedre ut før spør du meg🙈

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som en blanding av SE og CBE. Etter operasjonen. 

Anonymkode: 7b7ba...5cd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow, hun var jo dritfin før!! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun var jo SÅ nydelig før da! Og levende! Nå er hun så flat og mimikkløs at det ikke er noe som helst sjarm igjen...

Jeg prøver å finne lignende jakke som den hun hadde på seg da hun landet på flyplassen i usa, har prøvd å søke på bomberjakke og baseball jakke, noen som vet hva annet jeg kan søke på? Har også prøvd å søke på jasmine 90 days jacket uten hell :(

Anonymkode: 8b685...0aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hva er det hun egentlig har gjort utenom lipfillers, nosejob og evn cheek fillers? Hele munnpartiet utenfor leppene og til og med øynene er jo helt anderledes 😮

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det fillers i de nasolabiale linjene fra nesen til munnvikene som gir det flate uttrykket? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nydelig jente, men jeg syns hun virker så misfornøyd i situasjonen. Hun var jo nesten ikke blid ett sekund av tiden etter at de endelig fikk møtt hverandre. Kan forstå at hun syns det var kjipt det ikke gikk som planlagt med bosituasjonen, den er grei. Men til og med når hun skal møte vennene hans så er hun skikkelig muggen og går for å legge seg bare fordi hun ikke drikker alkohol...

Tenker at mange av disse kanskje fantaserer ekstremt mye om hvordan disse møtene vil gå, også står det nesten aldri til forventningene når de faktisk møtes og skal bli ordentlig kjent. Man blir jo ikke kjent via internett, sånn er det jo bare. Kan ikke sammenliknes med å møte noen face to face.

Anonymkode: b2d90...e52

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nydelig jente, men jeg syns hun virker så misfornøyd i situasjonen. Hun var jo nesten ikke blid ett sekund av tiden etter at de endelig fikk møtt hverandre. Kan forstå at hun syns det var kjipt det ikke gikk som planlagt med bosituasjonen, den er grei. Men til og med når hun skal møte vennene hans så er hun skikkelig muggen og går for å legge seg bare fordi hun ikke drikker alkohol...

Tenker at mange av disse kanskje fantaserer ekstremt mye om hvordan disse møtene vil gå, også står det nesten aldri til forventningene når de faktisk møtes og skal bli ordentlig kjent. Man blir jo ikke kjent via internett, sånn er det jo bare. Kan ikke sammenliknes med å møte noen face to face.

Anonymkode: b2d90...e52

Jeg har forståelse for at hun var utslitt etter reisen og ikke orket å være med vennene hans samme dag som hun ankom, syns egentlig det var lite gjennomtenkt av han å invitere til "pool party" når hun trengte de to dagene på hotellet etter reisen på å hente seg inn og være med kjæresten sin. Men dagen etter når hun veldig uhøflig kutter han i samtale under middag og sier at hun ikke liker å prate mens hun spiser var bare frekt. Uansett hvor sliten og introvert man er så kan man hvertfall si det på en mer ydmyk måte.... Men de to er vel paret som kjenner hverandre best irl fra før. Han har besøkt henne i Finland tre ganger på flere uker av gangen, så de har ikke bare hatt et nettforhold :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...