Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Baby (5,5 måneder) sover med hode bøyd bakover og vi har fått time hos fysioterapeut på mandag.

Leste litt om KISS syndromet hos barn og han har noen av symptomene for eksempel noen netter skrikker han i søvn, sover urolig. Men noen av symptomene har han ikke, for eksempel han trives på magen, snur seg fra mage til rygg og sover med hode på begge sidene (kanskje litt oftere på venstre side).

Noen med lignede erfaring?

Anonymkode: dd468...52c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Baby (5,5 måneder) sover med hode bøyd bakover og vi har fått time hos fysioterapeut på mandag.

Leste litt om KISS syndromet hos barn og han har noen av symptomene for eksempel noen netter skrikker han i søvn, sover urolig. Men noen av symptomene har han ikke, for eksempel han trives på magen, snur seg fra mage til rygg og sover med hode på begge sidene (kanskje litt oftere på venstre side).

Noen med lignede erfaring?

snur seg fra rygg til mage

AnonymBruker
Skrevet

Folk elsker diagnoser på ting🙄

Vi var hos fysio for akkurat det samme, men ettersom baby snur seg fra rygg til mage og ellers har kontroll på både bein og armer så var det ingenting å uroe seg over.

Anonymkode: 57173...8ca

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk elsker diagnoser på ting🙄

Vi var hos fysio for akkurat det samme, men ettersom baby snur seg fra rygg til mage og ellers har kontroll på både bein og armer så var det ingenting å uroe seg over.

Anonymkode: 57173...8ca

takk for svar. tror ikke han har KISS men det er ok å få det bekreftet

AnonymBruker
Skrevet

Min sover sånn stort sett. Er 12 mnd nå. Aldri tenkt at det er noe galt av den grunn. Bare at det er eb stilling som er behagelig. Faren hennes sovet også i rare stillinger så 😛 

vi har vært hos fysio for å sjekke låsninger pga ammeproblemer da, men hadde ingen låsninger. Så jeg føler meg trygg på at det bare er preferanse. 

Anonymkode: 82a4b...426

AnonymBruker
Skrevet

Vår gutt gjorde det. Veldig bananform. Vi sjekket også med manuellterapeut ettersom en annen i familien har diagnosen KISS KID. 

Vår gutt var ikke fornøyd som baby. Han gråt mye når vi la han ned, sov ekstremt lite, og hadde en del plager vi ikke fant ut av før han var 4-5 mnd. Viste seg å være stille reflux her. 

Anonymkode: e745d...848

Skrevet

Min kar på 4 mnd ligger og sånn. Han har stramme muskler i nakken. 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...