Gå til innhold

Incels som gjør KG surt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en liten gruppe her inne som spyr ut av seg innlegg ment for å bryte ned andre mennesker? Som bruker hvert øyeblikk av livet sitt til å forpeste andres liv? For det er så mye rart her inne som man ikke ser andre steder i det virkelige liv. 

Anonymkode: 6ecde...25f

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De finnes, men som begge kjønn.

Anonymkode: e2cfd...15f

• Liker 7
Skrevet

Ja, det er enormt mange ekle folk her inne. De lever av å kritisere og å dytte hverandre ned. Siden det er et anonymt forum er det ikke så greit å vite hvem de er, men i kommentarfeltene på avisenes FB-side, så er de gjerne over 40, lite eller ingen utdanning, ufør, stemmer FrP, livredd for mennesker med brun hud eller hijab, og de tilhører joggebuksemafiaen. Den yngre generasjonen kan vi finne på Hønehjørnet :P

Vet at det er samfunnets tapere som holder på sånn, men synes likevel at det er skikkelig irriterende. Jeg blir fryktelig provosert.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Tibbie skrev:

Ja, det er enormt mange ekle folk her inne. De lever av å kritisere og å dytte hverandre ned. Siden det er et anonymt forum er det ikke så greit å vite hvem de er, men i kommentarfeltene på avisenes FB-side, så er de gjerne over 40, lite eller ingen utdanning, ufør, stemmer FrP, livredd for mennesker med brun hud eller hijab, og de tilhører joggebuksemafiaen. Den yngre generasjonen kan vi finne på Hønehjørnet :P

Vet at det er samfunnets tapere som holder på sånn, men synes likevel at det er skikkelig irriterende. Jeg blir fryktelig provosert.

Men driver de bare å kommenterer provoserende og surt på andres innlegg eller tror du de også er ivrige med å opprette falske problemstillinger for å fremme sin agenda? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir stadig beskyldt for å være både bitter, jomfru og mann. Jeg er dame, 29 år, gift, mamma og stort sett blid og fornøyd. Men noen virkelig haaaater å få servert alternative meninger og syn på ting. Da rakner hele verden for dem.

Anonymkode: 063b6...ed7

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg liker ikke tittelen. Den er negativ visavis incels.  Hvis dere er så innmari negative mot incels så ta en dugnad da, løs problemet en gang for alle  og av-inceliser dem.

Endret av I Grosny
  • Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men driver de bare å kommenterer provoserende og surt på andres innlegg eller tror du de også er ivrige med å opprette falske problemstillinger for å fremme sin agenda? 

Helt ærlig, så tror jeg ikke at de tenker over at de er urimelige bitcher. De bare er sånn. Tror at de kan pynte på sin egen sannhet for at andre skal føle seg mer dritt, men de tror helt seriøst at de er bedre.

Da jeg jobbet på SFO hatet alle barn mobbing, men de som var mobbere innså ikke selv at de var det. Litt sånn er det her inne også. Bare at disse ikke lengre er åtte år :roll:

• Liker 2
Skrevet

...Jeg vet forresten ikke hva Incels er (ref. I Grosny sin kommentar) :fnise: Bare sånn i tilfelle det skulle tillegge meg en mening jeg ikke har.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, I Grosny skrev:

Jeg liker ikke tittelen. det er negativt visavis incels.  Hvis dere er så innmari negative mot incels så ta en dugnad da, løs problemet en gang for alle  og av-inceliser dem.

Dagens 😂 og du ts, som sier du aldri ser "dette" i det virkelige liv (her antar jeg du sikter til tråder som er såkalt slut-shaming, kritiske til populærkultur, de som mener skjønnhet er objektivt osv). Sier ikke dette mye om hva slags ekkokammer du selv lever i? Jeg ser MYE av dette ute i den virkelige verden. Det er helst et lite ideologisk basert samfunn på nett og i motemagasiner som sier noe annet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Tibbie said:

Skjønner ikke behovet for å stemple folk som "samfunnets tapere". 

Anonymkode: 746ca...7e4

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke behovet for å stemple folk som "samfunnets tapere". 

Så vi har ikke tapere i samfunnet vårt? Alle er gode å ha?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, I Grosny skrev:

Jeg liker ikke tittelen. det er negativt visavis incels.  Hvis dere er så innmari negative mot incels så ta en dugnad da, løs problemet en gang for alle  og av-inceliser dem.

Fy faen for et ekkelt forslag! Skal kvinner legge seg ned og tilby kroppen sin til fremmede menn som en tjeneste, fordi det er så synd på dem som ikke greier å få seg noe selv?

Det er ikke bare det dummeste forslaget jeg har lest her inne, det må være det frekkeste også.

Anonymkode: 74d52...5d4

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Tibbie skrev:

Helt enig i dette. Jeg sjekker alltid fb-profilen til de som kommenterer i f.eks tv2’s kommentarfelt, og det bekrefter alltid fordommene mine. De ee akkurat slik du beskriver. Har stort sett mange bilder av seg selv, gjerne med en katt eller en hund. De har også stort sett bilde av frp’s logo eller lignende. Ellers har de ofte gått «livets harde skole». :fnise: 

Anonymkode: ac2dc...cb0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Tibbie said:

Så vi har ikke tapere i samfunnet vårt? Alle er gode å ha?

At du stempler folk som samfunnets tapere betyr ikke at de er samfunnets tapere. 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At du stempler folk som samfunnets tapere betyr ikke at de er samfunnets tapere. 

Vel, jeg synes det. Tviler uansett på at det finnes en klar definisjon på dette i ordboka, så at du mener at alle er bra mennesker, har ingenting å si for min definisjon av taper.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig i dette. Jeg sjekker alltid fb-profilen til de som kommenterer i f.eks tv2’s kommentarfelt, og det bekrefter alltid fordommene mine. De ee akkurat slik du beskriver. Har stort sett mange bilder av seg selv, gjerne med en katt eller en hund. De har også stort sett bilde av frp’s logo eller lignende. Ellers har de ofte gått «livets harde skole». :fnise: 

Haha, ja, jeg sjekker også alltid profilene deres for å lære hvem slike folk er :P Fordommene mine tar alltid rett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, I Grosny said:

Hva karakteriserer en incel og hvordan hva skal dugnaden gå ut på, mener du?

Anonymkode: 33f2b...a00

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Tibbie skrev:

Du var like ille og dømmende selv ser vi 🙂 

Anonymkode: dcf9f...dd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Røykere blir i dagens samfunn stemplet som tapere. Det betyr ikke at alle røykere er de mest ressurssvake, men flesteparten vil si at det å være en røyker gjør deg til en taper. 

Sånn er det også med de som roper høyst i alle kommentarfelt. Uføretrygdet, røykere, lite nettverk, klienter under bv.tjenesten osv. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir stadig beskyldt for å være både bitter, jomfru og mann. Jeg er dame, 29 år, gift, mamma og stort sett blid og fornøyd. Men noen virkelig haaaater å få servert alternative meninger og syn på ting. Da rakner hele verden for dem.

Har opplevd det samme selv 😄

Anonymkode: e2cfd...15f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...