Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vært i 2-3 forhold de siste årene og trodde hver gang at jeg hadde møtt den rette. Men det har endt med at jeg har gjort det slutt da det har vist seg og ikke fungere eller vi tenker ulikt om ønsket om barn f.eks.

Ble singel igjen i januar men klarer på en måte ikke slå meg til ro med det. Vet man bør trives i eget selskap og like seg selv og det der. Men SÅ interessant er jeg ikke at jeg skjønner hvordan jeg skal elske meg selv liksom.

Holder på med ulike hobbyer flere dager i uken og jobber fult i turnus og har nesten ingen kvelder ledige. 

Savner veldig å ha noen å komme hjem til og dele opplevelser og tanker med. Nesten alle mine venner har kjæreste og mange av dem er etablert. Ergo vanskelig å finne på ting med dem. Blir desto mer ensomt.

Forsøkt tinder og chattet litt med noen der, men ikke blitt ordentlig betatt av noen. Skulle møte en fyr men han vil møtes men klarer ikke finne ledig tid. Så det står på stedet hvil. Ikke funnet noen andre aktuelle. Føler jeg er blitt ganske kravstor og sveiper fort bort folk. Ikke bra 😕 men vil helst bli fysisk tiltrukket av en fremtidig partner denne gang. Da er det lettere å finne igjen gnisten.

Føler at jeg har blitt litt desperat. Men finner ikke mening med å være alene. Hvordan har andre klart å få et litt mindre ensomt liv? Er i slutten av 20 årene.

Anonymkode: 81b75...2e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du blir jo ikke tiltrukket av noen via en app utfra et bildet, tiltrekkelse er jo både fysisk OG personlighet.

Bør nok heller fokusere på andre ting i livet enn å få en partner, dette er et problem for mange. De bruker så mye tid og mentale krefter på dette at alt går til helvete. Ser ikke noe liv uten en mann.

Anonymkode: 9e245...d11

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler at jeg har blitt litt desperat. Men finner ikke mening med å være alene. Hvordan har andre klart å få et litt mindre ensomt liv? Er i slutten av 20 årene.

Være ufrivillig alene er ikke godt for noen. Da må du gjøre noe med det, jeg synes etter et langt forhold at det var utrolig bra å være alene! Har vært det noen år nå. Traff en flott kvinne for en stund siden, vet ikke om det blir noe mer ut av det. Det vekket atter en gang lysten min på et forhold. Men bare med den rette kvinnen! En jeg klaffer med fysisk og på det personlige plan!

Du må gjøre noe med det, date på nett kan du gjøre! Men du må raskt treffe de du vurderer kan være aktuelle.

Hørte nettopp på sangen " Help me make it through the night" som i detalj forklarer slik jeg kan føle det av og til. So sad to be alone! Iallefall når ikke vil være det, og leter etter den rette der ute som passer akkurat for deg :) 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du blir jo ikke tiltrukket av noen via en app utfra et bildet, tiltrekkelse er jo både fysisk OG personlighet.

Bør nok heller fokusere på andre ting i livet enn å få en partner, dette er et problem for mange. De bruker så mye tid og mentale krefter på dette at alt går til helvete. Ser ikke noe liv uten en mann.

Eller kvinne :) Pokker jeg la det bak meg for en lang tid :) Så treffer man den flotte damen, får bekreftelse og det slår gnister :) 

Men man er så reservert for å prøve på nytt, bli kjent med henne og hele hennes familie, for at det så kan gå rett i dass igjen.

Man får nyte singellivet så lenge det går, for dette kommer til å ende i et nytt forhold før eller senere :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...