Gjest Veni, vidi, vici Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 (endret) Er en 24 år gammel mann som fremdeles ikke har hatt en kjæreste, og som fremdeles ikke har hatt Sex. Fra et sosialt og samfunn perspektiv så er dette merkelig da de fleste på min alder sikkert har hatt seg med noen. Men jeg har av ulike grunner valgt å ikke være aktiv på dette. Jeg har ikke alltid det så bra med meg selv mentalt og det er nok mye av grunnen til at jeg ikke har funnet meg en dame enda. Jeg lurer på hva dere kvinner mener om hvordan jeg bør gå frempå for å finne meg en kvinne som ønsker å dele livet sitt med meg. Jeg er ikke interessert i en kvinne som går fra mann til mann. Muligens er jeg hennes første og. Jeg har av kulturelle og religiøse grunner også ønske om å holde meg fra sex før ekteskap, men vet dette er svært lite sannsynlig i dagens samfunn, og det aksepterer jeg. Endret 16. juli 2019 av Veni, vidi, vici
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #2 Skrevet 3. mai 2019 Hvis religion er viktig for deg bør du lete i et type kirkesamfunn Anonymkode: 02bae...d99 2
Gjest Veni, vidi, vici Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis religion er viktig for deg bør du lete i et type kirkesamfunn Anonymkode: 02bae...d99 Det er ikke et absolutt. Det er bare viktig for meg at enkelte ting følger religionen. Det handler mer om moral enn noe annet for meg.
Gjest Veni, vidi, vici Skrevet 16. juli 2019 #4 Skrevet 16. juli 2019 (endret) Jah.. Hmm.. Når jeg tenker meg om er ikke religion så viktig. 🤔 Endret 16. juli 2019 av Veni, vidi, vici
Xcase33 Skrevet 17. juli 2019 #5 Skrevet 17. juli 2019 On 5/3/2019 at 4:19 AM, Veni, vidi, vici said: Er en 24 år gammel mann som fremdeles ikke har hatt en kjæreste, og som fremdeles ikke har hatt Sex. Fra et sosialt og samfunn perspektiv så er dette merkelig da de fleste på min alder sikkert har hatt seg med noen. Men jeg har av ulike grunner valgt å ikke være aktiv på dette. Jeg har ikke alltid det så bra med meg selv mentalt og det er nok mye av grunnen til at jeg ikke har funnet meg en dame enda. Jeg lurer på hva dere kvinner mener om hvordan jeg bør gå frempå for å finne meg en kvinne som ønsker å dele livet sitt med meg. Jeg er ikke interessert i en kvinne som går fra mann til mann. Muligens er jeg hennes første og. Jeg har av kulturelle og religiøse grunner også ønske om å holde meg fra sex før ekteskap, men vet dette er svært lite sannsynlig i dagens samfunn, og det aksepterer jeg. Du må leve livet slik du føler for ..etter hvem DU er, ikke etter hvordan andre forventer du skal leve. Lev hvordan du vil så lenge du holder deg på rett side av loven og at det ikke går utover noen andre. Kvinnfolk er forskjellige....de går ikke på autopilot etter en felles kollektiv tanke\oppfatning. Du høres ut til at du har veldig mange mentale sperrer som plager og hindrer deg daglig fra å leve livet slik du egentlig ønsker. Du vil slite mentalt inntil du klarer å frigjøre deg fra andres "forventninger"...det betyr svært lite hypotetisk sett den dagen du får beskjed at du har kort tid igjen å leve. Før man gifter seg så bør man da jammen vite at man tenner på hverandre seksuelt og at man kan leve ut og er kompatible med hverandres fetisjer og fantasier i den gaten. Ellers blir det til at f.eks kvinnfolket ligger å fantaserer om BDSM...det blir helt feil å undertrykke slike lyster....er man ikke på bølgelengde rent seksuelt sett så har man ingenting i et ekteskap å gjøre...det blir bare kunstig hvor begge går rundt å fantaserer om alle andre enn personen de faktisk er gift med.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #6 Skrevet 17. juli 2019 jeg tror den beste løsningen å praktisere, og jeg tror heller ikke du vil få gode svar fra norsk kvinne her inne, det kan liksom ikke bli din mal som du skal følge. Derfor gå ut og praktisere å bli kjent med henne, det er eneste metoden som kan finnes å gjøre. Avviser hun deg,så er det ok, så fortsett allikevel. Regner med du har dine preferanser som er viktig for deg av ei kvinne. Den må du faktisk komme henne i møte for å bli kjent med henne. Hun trenger å bli kjent med deg, er du henne som hun vil ha? Dessuten regner jeg med siden du ikke har fått kontakt med noen kvinner i ditt studietid kan fortelle litt om deg. Fordi i den settingen får man gode sjanser å bli kjent med henne. Noen du har oversett rett og slett? Anonymkode: faae6...c9e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #7 Skrevet 17. juli 2019 Dette er da ikke så unormalt. Jeg var jomfru til jeg var 24. Og jeg var ikke engang den siste i kompisgjengen. Slik blir bare mer og mer vanlig nå. Akkurat som deg, så brydde jeg meg ikke noe om slikt, egentlig. Gjør det fremdeles ikke. Får ingenting ut av å jakte på jenter. Anonymkode: 1371d...202
Gjest Veni, vidi, vici Skrevet 24. juli 2019 #9 Skrevet 24. juli 2019 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Kristendate.no Anonymkode: 8fbbb...c91 Hehe, jeg nevnte ikke hvilken religion jeg tilhører og det er jeg heller ikke interessert i å nevne. Men jeg har jo innsett at det å være bastant på dette kommer til å være vanskelig. Men jeg har muligens møtt en jeg ønsker å prøve å date, men jeg er såpass lite kjent med vedkommende at jeg ikke ønsker å gå frampå før hun faktisk viser tegn til å være interessert. På 17.7.2019 den 8.29, AnonymBruker skrev: Dette er da ikke så unormalt. Jeg var jomfru til jeg var 24. Og jeg var ikke engang den siste i kompisgjengen. Slik blir bare mer og mer vanlig nå. Akkurat som deg, så brydde jeg meg ikke noe om slikt, egentlig. Gjør det fremdeles ikke. Får ingenting ut av å jakte på jenter. Ja, jeg har aldri brydd meg så mye om jenter. Men når man kommer i denne alderen så begynner jo man å bli litt ensom. Jeg har forøvrig muligens funnet en jente jeg ønsker å se om er interessert.. Er en god venninne av en venninne av meg så skal se hvordan det går.. Endret 25. juli 2019 av Veni, vidi, vici
Peter007 Skrevet 25. juli 2019 #10 Skrevet 25. juli 2019 På 3.5.2019 den 4.19, Veni, vidi, vici skrev: Er en 24 år gammel mann som fremdeles ikke har hatt en kjæreste, og som fremdeles ikke har hatt Sex. Fra et sosialt og samfunn perspektiv så er dette merkelig da de fleste på min alder sikkert har hatt seg med noen. Men jeg har av ulike grunner valgt å ikke være aktiv på dette. Jeg har ikke alltid det så bra med meg selv mentalt og det er nok mye av grunnen til at jeg ikke har funnet meg en dame enda. Jeg lurer på hva dere kvinner mener om hvordan jeg bør gå frempå for å finne meg en kvinne som ønsker å dele livet sitt med meg. Jeg er ikke interessert i en kvinne som går fra mann til mann. Muligens er jeg hennes første og. Jeg har av kulturelle og religiøse grunner også ønske om å holde meg fra sex før ekteskap, men vet dette er svært lite sannsynlig i dagens samfunn, og det aksepterer jeg. TA kontakt med damen og hver deg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå