AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Jeg har truffet en mann et par ganger. Vi er match på omtrent alle plan. Vi har det morsomt, jeg opplever han som veldig oppmerksom, omsorgsfull, god lytter, vi har det gøy og godt og fint sammen. Vi har en veldig seksuell kjemi, men har enda ikke ligget sammen. Bare kysset. Vi kan snakke om at vi er tent begge to, og kan ha en typisk god dialog rundt og om sex. Jeg kjenner hele meg hungrer etter mannen, samtidig som jeg har brent meg på sex for tidlig tidligere. Det har dog ikke føltes så godt som dette på andre plan ellers, men jeg er virkelig redd for å rushe det. Jeg tror ikke han kun er ute etter sex, han har selv sagt han gjerne venter jeg er klar! Men - når er det rette tidspunktet?? Vi har kjent hverandre noen uker og møttes flere ganger. Ennå ikke hjemme hos noen av oss. Vi liker hverandre godt, ballen ligger hos meg, og han venter gjerne til jeg er klar. Når er tiden inne?? Føler meg som en drittunge som ikke vet opp eller ned... jeg liker han. Og vil ikke ødelegge noe med «for tidlig sex»-situasjonen. Anonymkode: d3a92...12f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Vent så lenge som mulig sier jeg :)) Anonymkode: e77a5...662 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vent så lenge som mulig sier jeg :)) Anonymkode: e77a5...662 Enig. Jeg ventet så lenge jeg klarte, og det ble på 2. date. I dag er vi forlovet. Anonymkode: 2a58c...8bb 6
McMary Skrevet 3. mai 2019 #4 Skrevet 3. mai 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Jeg ventet så lenge jeg klarte, og det ble på 2. date. I dag er vi forlovet. Anonymkode: 2a58c...8bb Hahaha. Kjæresten og jeg ventet også til andre date, som var dagen etter første. Siden har det vært mye av det. 😍 Enjoy, TS, ikke tenk så mye på «burde». 4
Jordbæra Skrevet 3. mai 2019 #5 Skrevet 3. mai 2019 Har ventet lengre med sex med noen som jeg ellers har hatt god kjemi med så har det ofte endt fort. Har et par stk der det startet med sex som det ble seriøse forhold ut av. En nå som det startet med sex etter andre møtet, han er den som tar initiativ til å finne på mer utenom sex. Tviler på at det er noe fasit, men god sex er jo godt lim i forholdet. Fint å finne ut av tidlig om man matcher like godt i sengen 5
pingeling Skrevet 3. mai 2019 #6 Skrevet 3. mai 2019 I de to mest seriøse forholdene mine hadde vi sex første dag (gift/samboer). Mens mange av de som ikke varte ventet jeg for at jeg ikke skulle "ødelegge" det med for tidlig sex. Er det riktig fyr så har det ingen betydning når dere har sex i forhold til utfallet av forholdet. Gjør det som føles riktig for deg, og det du har lyst til. 7
Embla82 Skrevet 3. mai 2019 #8 Skrevet 3. mai 2019 Om det er viktig for deg å ikke ha hatt sex med noen uten at det ender med et forhold så venter du til du føler deg sikker på det. For min del har jeg aldri hatt noe prinsipp på det. Det er så sjelden jeg møter noen jeg er såpass tiltrukket av, at når det skjer så hopper jeg på så fort jeg har lyst, og tenker at det er fint med sex uansett. Stresser ikke med hva som eventuelt skjer senere. Har faktisk aldri opplevd å ha sex med noen som ikke ønsker noe mer etterpå. Men det har nok litt med at jeg ikke er gira på sex med mindre det er noen jeg virkelig har bra kjemi med. Typen mann som har sex på første date/treff, men dømmer damer som gjør det samme, er ikke min type. 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #9 Skrevet 3. mai 2019 For min del så tenker jeg at føler du at det vil vare så er det bare å kjøre på med sex, dumper han deg etter sex hadde han nok dumpet deg før eller senere uavhengig av sex. Men min samboer hadde vi sex første gang vi møttes. Skulle bare være en tilfeldig ons, men det ble til mange ons etterhvert 😅 Anonymkode: 15b9a...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #10 Skrevet 3. mai 2019 Selv om du venter med sex så er det jo aldri noen garanti for noe som helst. Og dere kan ha sex...og etter en stund så merker du eller han at nja... dette var allikevel ikke helt det store. Og det betyr jo ikke at en kun var ute etter sex, det er sånt som skjer. Ha sex når du vil. Anonymkode: c4bd2...599 3
M71 Skrevet 3. mai 2019 #11 Skrevet 3. mai 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: Vent så lenge som mulig sier jeg :)) Anonymkode: e77a5...662 Vent så lenge at han tenker at han har gått i vennefellen så bør det bli bra tenker jeg...... Slike "vent så lenge.. " forslag er bare tullete. Vent til det føles riktig/du har lyst er nok en bedre løsning 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #12 Skrevet 3. mai 2019 Pleier du å holde igjen? Dumt om han får greie på det. en del menn stikker om de får greie på at damen pleier å havne fort til seng men holder igjen med de. Lite ting er så lite attraktivt som at andre har fått melka gratis imens en selv må kjøpe kua. Anonymkode: fd829...ebb
Londres Skrevet 3. mai 2019 #13 Skrevet 3. mai 2019 Vi venta også så lenge vi klarte, tipper det var 3,5 timer. Vært gift i 15 år nå og ingen planer om å slutte med det. Kan du ikke gjøre det du har lyst til? Om han mot formodning avslutter etterpå (eller du gjør det), så har du funnet ut av at forholdet ikke var liv laga. Sparer deg fra å kaste bort tid. Kos deg mens du finner ut av det, sex er ikke en konto som tappes i et sunt forhold. 1
Duftavsommerregn Skrevet 3. mai 2019 #14 Skrevet 3. mai 2019 10 minutter siden, Londres skrev: Vi venta også så lenge vi klarte, tipper det var 3,5 timer. Vært gift i 15 år nå og ingen planer om å slutte med det. Kan du ikke gjøre det du har lyst til? Om han mot formodning avslutter etterpå (eller du gjør det), så har du funnet ut av at forholdet ikke var liv laga. Sparer deg fra å kaste bort tid. Kos deg mens du finner ut av det, sex er ikke en konto som tappes i et sunt forhold. De fleste forstår dette, men det er så mange der ute som bare er ute etter sex, og ikke noe annet. Med å vente med akkurat dette så sorterer du vekk disse rimelig raskt! Om det da er et forhold som skal vare er det et langt "tryggere" perspektiv å ta på dette, en å bare kjøre på, og så viser det seg at det var akkurat det! Bare en ONS! Som sårer mye mer, når det faktisk er et fast forhold man er ute etter! Jeg som mann kan vente lenge! Veldig lenge Så lenge jeg vet at en kvinne er interessert! Det er når den tvilen dukker opp, at man eventuelt raskt går videre. Hvordan skal en slik interesse manifestere seg? At man tar et initiativ til å møtes, snakke sammen og bli mye bedre kjent. Ikke en seriøs mann lar seg da vippe av pinnen 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #15 Skrevet 3. mai 2019 Hvis han er interessert spiller det ingen rolle om du ligger med han på date nr 1 eller 100. Det er ikke sånn å vente med sex får en mann til å bli interessert. Anonymkode: 575fd...9d8 2
Londres Skrevet 3. mai 2019 #16 Skrevet 3. mai 2019 2 timer siden, Duftavsommerregn skrev: De fleste forstår dette, men det er så mange der ute som bare er ute etter sex, og ikke noe annet. Med å vente med akkurat dette så sorterer du vekk disse rimelig raskt! Om det da er et forhold som skal vare er det et langt "tryggere" perspektiv å ta på dette, en å bare kjøre på, og så viser det seg at det var akkurat det! Bare en ONS! Som sårer mye mer, når det faktisk er et fast forhold man er ute etter! Jeg som mann kan vente lenge! Veldig lenge Så lenge jeg vet at en kvinne er interessert! Det er når den tvilen dukker opp, at man eventuelt raskt går videre. Hvordan skal en slik interesse manifestere seg? At man tar et initiativ til å møtes, snakke sammen og bli mye bedre kjent. Ikke en seriøs mann lar seg da vippe av pinnen Min erfaring er at det er (i all hovedsak) ikke det å vente eller ikke som er utslagsgivende.
Duftavsommerregn Skrevet 3. mai 2019 #17 Skrevet 3. mai 2019 17 minutter siden, Londres skrev: Min erfaring er at det er (i all hovedsak) ikke det å vente eller ikke som er utslagsgivende. Det er din erfaring! Men mange har helt andre erfaringer! Så er det vilje til å ta den risikoen det er snakk om. Om man venter! Så sorterer man bort de bare som er ute etter ONS, om man venter 1 mnd så gidder de bare ikke det! Den du traff! Den som var din rette? Hadde ikke han ventet? Tipper at han ville gjort det, om uansett om du hadde ventet. Det er den tiden mange må gi seg selv, som ikke er så heldige at de treffer på den første som vil ha sex med en gang. 1
Duftavsommerregn Skrevet 3. mai 2019 #18 Skrevet 3. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis han er interessert spiller det ingen rolle om du ligger med han på date nr 1 eller 100. Det er ikke sånn å vente med sex får en mann til å bli interessert. Jo de som venter litt lenger! Får vekk alle de useriøse. De seriøse venter uansett! Det er iallefall mitt syn på dette, jeg gir aldri opp en kvinne jeg liker om hun venter. ALDRI! Om noen ville ha det første kvelden ville jeg skygget unna. Men vi er jo alle ulike! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå